Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies

Vierailija
12.04.2009 |

olen menossa ti takasi työelämään muutaman kotivuoden jälkeen. Työni tulee olemaan vuorotyötä.

Mies työskentelee omassa virmassa joko kodin yhteydessä tai lähellä kotia. Olen keittänyt ruuan aina 11.30 sekä 17.00. Nyt mies haluaisi, että keittäisin hänelle ja appivanhemmalle päiväruuan valmiiksi aamuvuoropäivinä.

Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että kumpi kotona se keittää. Valitusta, minun laiskuudestani ja siitä, että en välitä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et voisi tehdä ruokaa valmiiksi. Eihän se kauaa aikaa veisi jos edellisenä iltana ruuan valmiiksi tekisit. Kivahan heidän olisi syömään tulla. Eikä sinulta paljoa vaatisi

Vierailija
2/5 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en kyllä ajattelisi ihan noin. Jokainen tavallaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai meillä edes neuvoteltu mokomasta, ku lähdin töihin. Itsestään selvää oli, että se joka on kotona tekee ruuan. Tosin eipä sitä 10 h päivän jälkeen paljon huvittanu miettiäkään, että mitä nämä meidän ukot (mies ja pojat 1v10kk ja 10kk) syö seuraavana päivänä. Kunhan itelle löysin jotain syötävää työpäivän jälkeen. Mies vaan soitti, että tuotko kaupasta, mitä sitten millonki tarvi. Keitti jopa ite soseet nuoremmalle. Ja monet kerrat tulin siistiin kotiin, tiskit oli tiskattu ja paikat järjestelty, ja voin kyllä tunnustaa, että samasta herkusta ei mies oo mun kotona ollessa, kun ite on ollu töissä, päässy nauttimaan.. Nyt sitte taas oon ite kotona, kävin vaan lomat kerryttämässä ensi vuodellekin, uusi kesävauva tulossa siis. Mutta onhan se järjetöntä, että se joka on kotona, ei saa aikaan ruokaa. Tehkää vaik ruokalistaa ja ohjeet. Esim. pakasteperunasuikaleet jonkun lihan tai kalan kanssa kerroksittain vuokaan, prk ruokakermaa ja tunniks uuniin. Ei mee liikaa aikaa ruuanlaittoon ja taitamattomampikin kokki osaa... Noihan on lopulta vaan neuvottelukysymyksiä. Sinuna en suostuis siihen, että pitäs olla aina valmis ruoka odottamassa.

Vierailija
4/5 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat päivät poissa kotoa. Koululaiset tulevat iltap. Appivanhempi on yli 80v eikä hallitse enää ruuan laittoa. Mies tekee pitkää päivää 10-12h. Ei kuulemma ehdi tehdä ruokaa. lähellä ei ruokapaikkaa

Vierailija
5/5 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittakaa vanhus vanhainkotiin. Niin ei tarvi ruokia miettiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän