Kätilöt haluaa isät synnytyksiin vain omaa työmääräänsä vähentämään
[quote]
Kätilöt haluaa isät synnytyksiin vain omaa työmääräänsä vähentämäänMenen yksin synnyttämään ja varmaan kätilöt tupisevat kahvihuoneessa kuppiinsa kun joutuvat sen takia ravaamaan synnytyshuoneessa katsomassa olenko edelleen hengissä.
Mutta siinähän tupisevat, ei kiinnosta
[/quote]
Kommentit (23)
jos et ole kiitollinen saamastasi avusta. Ei se hoitohenkilökunta ole siellä kuin sen takia että saadaan lapset terveenä syntymään, jos joku päättää olla ottamatta apua vastaan (esim. ponnistamatta kun neuvotaan!) on ihan sen oma moka kun lapsi syntyy 2/7/8 pisteisenä.
ja jos ei ponnistuta niin ei ole tarvetta ponnistaa. Ja kun olen tuon 4,5 kiloisen ulos punnertanut niin eiköhän tuo kakkonen synny ihan itsekseen vaikka tuolla vessanpöntöllä istuessa. Voin samalla vaikka lukea akuankkaa
tämä on mun viimeinen synnytys ja haluan edes tietää miltä ne supistukset oikeasti tuntuvat kun ekassa ei tuntunut ollenkaan. Lekuri lupasi sektion perjantaina, mutta vielä maanantaina eivät paperit olleet synnärille ehtineet.
Mutta tämä seuraava on MINUN synnytykseni, ei kätilöiden eikä isukin, teen tällä kertaa tasan tarkkaan just niinkuin mun kroppa sanoo enkä kuuntele ketään