Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viemisten pakko...pohdituttaa.

Vierailija
25.06.2009 |

Kaikki melkein inhoavat tavarapaljoutta, mutta silti ei koskaan kehtaa mennä kylään ilman viemisiä. Aikuisille voi toki viedä pullon, kukkia tms, mutta lapsille usein tavaraa.

Kaikki tuttavani harrastavat kirpputoreja, mutta menen taas huomenna katsomaan ystävän vauvaa ja tuli ostettua uusi asu ja pieni lelu, vaikka olisin voinut viedä säkillisen tyttäreni vaatteita.

Hassua, kun ei jotenkin kehtaa viedä kuin uutta, vaikka periaatteessa käytetyn kierrätys olisi ainoa järkevä tapa =/.

Toki tarjoan niitä vaatteitakin, mutta viemisinä aina jostain syystä tuntuu, että pitää olla uutta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen välillä tuskaillut, kun kaverit ja sukulaiset aina tuovat leluja lapsille (joilla on jo liikaa leluja). Eihän sitä tietenkään kieltää voi, ja lapset tykkää, mutta jotenkin se tavaran määrä hirvittää. Itse tykkään antaa ja saada käyttötavaraa, vaikka kahvipaketin tai kukkia. Lapsille on vaikea keksiä mitään välittömästi käytettävää, paitsi joku karkki, joka sekään ei hyvä ole... :/

Vierailija
2/2 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisihan sitä tehdä niinkuin itsestäkin tuntuu järkevältä. Ajattele itse kuinka iloinen olisit jos ystäväsi tulisi katsomaan vauvaasi, olisi vilpittömän iloinen ja onnellinen puolestasi, antaisi lämpimän halauksen ja sen säkillisen niitä oman lapsen vanhoja hyviä vaatteita... Eikös se uusi vaate tunnu siinä ihan ylimääräiseltä. Kerää vaikka kukkia metsästä mukaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla