Millainen on naisellinen nainen?
Kommentit (7)
Puolipitkä tai pitkä hiusmalli. Huolitellut kynnet/kädet. Ei tarkoita mitään manikyyrikynsiä vaan ihan viilatut huolitellut eikä kynsinauhat repsota.
Käyttää vaatteita jotka imartelevat vartaloa. Ei vain verkkareita ja farkkuja. Uskaltaa pukeutua mekkoon ja korkoihin.
Meikki on kevyt ja raikas. Ei kilokaupalla pakkelia tai kummalliset nyrsityt kulmakarvat.
Sitten on oltava aimoannos sisäistä naisellisuutta. Sitä että marjametsällä vanhassa anorakissa nainen huokuu kissamaisuutta.
Liikkeet on kevyitä ja hallittuja.
Sinällään koolla ei oikeastaan ole väliä. Isokin nainen voi olla todella elegantti ja naisellinen. Juuri se sisäinen naisellisuus ei ulkoinen krumeluuri.
erityisen naisellisena ja uusi mies joka kerta mainitsee miten oot niin ihanan naisellinen, enkä voi tätä ollenkaan ymmärtää. Kun minulla ei ole mitään rimpsuja, koruja ym,. mutta mies onkin vastannut että se on se kokonaisuus. Häh, niinku mikä!! No on mulla ihan huolitellut hiukset ja kynnet, kevyt meikki ja aavistuksen muotoillut kulmakarvat, mutta olen hoikka (168cm ja 51kg, B75) enkä tosiaan pukeudu mitenkään naisellisesti. Vaan yleensä työasuna jakkupuku (yleensä housuilla, joskus hameella), hameita ja mekkoja (lähinnä kotelo) pidän kyllä aika mielelläni, mutta vapaa-ajalla paljon myös farkkuja tai urheilullisempia vaatteita. Siis en todellakaan tajua mikä minussa on sitten erityisen naisellista, etenkin kun olen pitänyt itseäni aina aika epänaisellisena (no ehkä siksi et pidän urheilusta, pihatöistä, autoista jne. ap
Eli ei ole möreä ääninen ja kiroileva "rekkalesbo" vaan sellainen perhemeä myös käytökseltään. esimerkkinä mainittakoon työkaveri joka on oikein naisellinen ulkonäöllisesti, mutta kömpelö kun mikä...! En ymmärrä miten pieni ja aika siro nainen voi olla kun elefantti liikkeissään:( Kun kulkee pöydän ohi tiputtaa ohi kulkiessaan paperipinon lattialle, ja muutenkin _koko_ ajan on törmäilemässä johonkin/tiputtelee jotakin jne. ja ei, hän ei kärsi huonosta näostä tmv...
Naisellinen nainen ei kiroile ja huuda jatkuvasti, syljeskele, mäyssytä purkkaa jne. Suhtautuu kanssaihmisiin empaattisesti, on hyvä kiuuntelija, mutta pystyy sanomaan omatkin mielipiteensä.
olen usein ajatellut naisten naisellisuutta, sillä siellä esim. afrikan maissa, venäjällä naiset eivät välitä ovatko lihavia vai laihoja. Afrikan maissa naisilla on värikkäitä vaatteita, koruja, huiveja ja he ovat usein iloisia. Venäjällä naisilla on kokeita korkoja, saapikkaita, naisellisia vaatteita, hillittyjä koruja, hajuvesi tuoksuu, käsirasvat tuoksuvat jne. Eli naisellisuus voi olla todella erilaista.
että olen älykäs, hillitty, huumorintajumme osuvat hyvin yksiin (välillä hölmöillään ehkä vähän liikaakin), ryhdikäs (tarkoittaa sitä kun olen nuoruudessa harrastanut 15 vuotta balettia että se näkyy jotenki siinä miten kannattelen iseäni), tuoksun hyvälle ja pidän useimmiten n.5-7cm korkuisia kenkiä, paitsi tietysti sitten se tennari/lenkkarilinja vaatteista riippuen. Oilisko se sitten jotain yhdistelmää näistä. Ja naisetko ne muka ajattelee monimutakaisesti!! En olisi näin montaa asiaa osannut yhdistää tuohon, mutta on tosiaan sanonut että koostuu monista pienistä asioista ja on se "kokonaispaketti". ap
Ei siis kulmikkaita tai teräviä kasvoja tai rotevaa ruumiinrakennetta.