vaunut maks 300e.. suosittele tai hauku.
ei vaa nyt ole yksinkertaisesti enemmän rahaa. eli yhdistelmävaunut pitäs ostaa, hintaa maks.300e. oon kattellu firkon f4, jovi, ora, brio combi 08, ABC luxus... mieluiten kova kantokoppa.
kiitos.
Kommentit (44)
ja kyl kehtaa julkisella paikalla liikkua niiden kaa :D
Graco on ihan hyvä. Muista ei kokemusta.
kuin jotkut halvat ja huonot. valitettavasti se vaan on niin, että halvalla ei saa hyvää. Tai saa mutta ei kestä kauan se ilo.
Itse laittaisin halutaan ostaa -ilmoituksen vaikka tämän palstan osta&myy-osioon, eiköhän sieltä voi valita ne haluamansa :)
hämeenlinnassa olis kahet vaunut myynnissä :)
liikkeestä noin 250e 3v sitten) ja ne oli aivan ihanat,kevyet ja mukavat työntää.
Ainoat miinukset oli pehmeä kantokassi ja se,että oli 5kg rajoitus kankaisessa tavarakorissa.
Mulla ei myöskään ollut autoa.
MUTTA se kantokassi oli kyllä ihan hyvä :) Ne oli käytössä tuon 3 vuotta.
NYT kuopuksella on Bora Kombit (taisivat olla 329e nettikaupassa+pk) joissa on tuo metallinen tavarakori ja kova koppa josta muuten pidän kyllä kovasti. Se kun toimii myös varavuoteeena kun on todella tilava. Nää on myös toooosi hyvät vaunut minusta :)
hämeenlinnassa olis kahet vaunut myynnissä :)
lisätietoja? :)
-ap
teea.niskanen@gmail.com
toiset hartan skaterit ja toiset Gesslein swing vaunut
250€ tai sovittu hinta
Kyselijöitä kyllä riittää ja sähköpostia saa laittaa joka päivä... Mutta tulevat äidit varmaan kerää 50 eri vaihtoehtoa ennenkuin päättävät , eivätkä oikeasti ole edes ostamassa mitään. Onneksi sain myytyä eikä toista kertaa tule :)
Kyselijöitä kyllä riittää ja sähköpostia saa laittaa joka päivä... Mutta tulevat äidit varmaan kerää 50 eri vaihtoehtoa ennenkuin päättävät , eivätkä oikeasti ole edes ostamassa mitään. Onneksi sain myytyä eikä toista kertaa tule :)
Ilmoituksen tekeminen 15min, kuvien lisäily 5min myöhemmin (tarpeeksi kuvia niin lisäkuvia ei tarvitse laittaa s-postitse), muutamaan kysymykseen vastaus varmaan minuutti per vastaus, vaunut menivät siinä viikossa jonka ilmoitus oli auki.
Vaunujen ovh-hinta kaksi vuotta sitten 525e. Sain yli puolet siitä. Ei ollut vaikeaa... :) Tekisin milloin vain uudelleen...
Ilmoituksen tekeminen 15min, kuvien lisäily 5min myöhemmin (tarpeeksi kuvia niin lisäkuvia ei tarvitse laittaa s-postitse), muutamaan kysymykseen vastaus varmaan minuutti per vastaus, vaunut menivät siinä viikossa jonka ilmoitus oli auki. .
Mutta myynti-ilmoitukseen tuli parikymmentä vastausta, pyysivät lisäkuvia ties mistä hanikasta ja minä vastailin. Onneksi säästin niitä viestejä niin pystyin vastaamaan samalla viestillä useammalle :) Että otti päähän ne lukemattomat "mä ilmotan sulle heti aamulla että tullaanko kattomaan ti vai ke" ja kenestäkään ei kuulunut enää sanaakaan. Kärryt meni lopulta ensimmäiselle joka niitä tuli katsomaan - tottakai koska olivat niin siistit ja hyväkuntoiset. Mutta se loputon vatkaus, apuva!
teea.niskanen@gmail.com
toiset hartan skaterit ja toiset Gesslein swing vaunut
250€ tai sovittu hinta
toivottavasti on oikea osoite eikä mikään kusetus..
ihan on mun oma osoite :) laita postia niin katon sulle vähän tietoja nuista...
terveisin Teea
Uutena tuskin vai käytettynä aiot ostaa. Älä ainakaan mitään ABCtä osta tai firkonia!
katsoin huuto.netin ja keltaisen pörssin tarjonnan läpi, ei ole hyviä nyt tarjolla lähiseudulla. Ja mitä järkee on maksaa 30-50e matkahuolto kuluja? ja kun kaikki ei suostu lähtettämään vaunuja.. "vain nouto".
Uutena tuskin vai käytettynä aiot ostaa. Älä ainakaan mitään ABCtä osta tai firkonia!
http://kauppa.orasel.fi/www/popupcard.php?id=21
320e..
briot alk. 370e.
siellä on paljon vaunuja ja ne on hyvä kuntoisia. Siis ei kaikki,mut on paljon hyviä
Vauvattaressa 350e, itsellä sellaiset, todella hyvät! Kovalla kantokopalla.
ja ne olisivat sentään laadukkaat. Kysymässäsi hintaluokassa nuo ovat ehdottomasti parhaat, teleskooppiaisat ja kaikki. Jos ehdottomasti haluat uudet niin rahaa pitäisi laittaa vähän enemmän.