Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äskettäin (maalis-huhtikuussa) plussanneita lapsettomia?!

09.04.2009 |

Myös jo lapsellisia sellaisia.... :)

Eka plussa saatu testiin sunnuntaina ja maanantainen verikoe varmisti raskauden. Taustoista (lapsettomuus ja kohdunulkoinen raskaus) johtuen en uskalla vielä oikein nauttia tilanteesta, kun vasta niin alussa mennään. Tekisi mieli jakaa ajatuksia suunnilleen samassa vaiheessa menevien kanssa. En oikein osaa tuonne odotuspuolellekaan vielä tässä vaiheessa kirjoittaa, kun ainakin itselläni uskon tilanteen henkiseltä kannalta olevan aika erilainen, kuin "normaalilla" plussanneella.

Löytyisikö siis kirjoitteluseuraa plussanneista lapsettomista, joilla laskettuaika sattuisi vuoden loppupuolelle (itselläni kai 16.12.)? Olisi kiva kulkea samaa matkaa. :)

Killa rv 4+1 (ja kovasti pelottaa meneekö kaikki hyvin!)

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa Mimosa! Mimosa on munkin mielestä tosi kaunis nimi ja voisin sen tytölle antaa. Mies ei vaan oikein siitä lämpene. No vielä on "hetki" aikaa miettiä nimeä, en ole vielä kovin paljon päätäni asialla vaivannut. Jännää sitten nähdä ultrassa onko 1 vai 2 kinnittynyt! :)

Mulla laskettiin LA klinikalla tosiaan noiden alkioiden iän mukaan. Punktiopäivä on rv 2+0 ja koska mulla siirrettiin alkion 2 päivän ikäisinä, niin siirtopäivä oli 2+2.

Killa

Vierailija
122/148 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri mitään en ole pystynyt järkyttävältä pahoinvoinnilta ja oksentelultani tekemään. Tänään oli eka neuvola. Tervetuloa kaikille uusille!

NIMIMERKKI: Hevioso

OMA JA PUOLISON IKÄ: 31 ja 33

MUU PERHE: 3,5 v ivf-poika

LAPSETTOMUUSTAUSTA: yritys ja hoidot aloitettu 04. Ovulaation induktiolla ei mitään tulosta. Taustalla pco ja ovuloimattomuus siis. 1. ivf 3/05 +, josta poika 12/05. 3 PAS hoitoa 11/07, 12/07, 1/08 -kaikista nega.

siirryimme yksityiseltä julkiselle puolelle hoitoon, jossa 2. IVF 12/08 +, joka päättyi km rv7 1/09. 2.IVF 1. PAS 04/2009 +, josta nyt rv 9.

LASKETTU AIKA: 17.1.2009

SYNNYTYSSAIRAALA: JORVI

Toivotan kaikille hyvää vointia! Palataan asiaan kun vointi jossain vaiheessa hieman kohenisi.

Hevioso

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaan nyt miten tänne pystyisi vastaamaan puhelimen kautta, kun edelleenkään en iltaisin pääse tai jaksa mennä koneelle, kun päivisin tulee hakattua sitä ihan liikaakin. Ainakin lukemaan pääsin mainiosti ja ilokseni huomasin, että meitä on taas lisää ja iloisten uutisten määrä on lisääntynyt!

Me saimme myös ihanan kirjeen sairaalasta, ei kohonnutta riskiä!

iso askel, johon viittasin otsikossa onkin seurausta lisääntyneestä uskosta siihen, että kaikki voisi todella mennä parhain päin: uskaltauduin ostamaan äitiyshousut! H&M verkkokaupasta, 20 euroa, mutta silti tuntui jotenkin kovin isolta ostokselta. Ja yhden asian sanon teille naiset: ne ovat jumalaiset! Nyt en enää aio puristella mahaa vanhoissa farkuissa, resorivyötärö on niin jeeees! Suosittelen lämpimästi.

Olen kyllä hämmästellen ihastellut vatsakupua, se on jo aikamoinen, työkaverikin ihmetteli. Melkein mietin pitäiskö lähettää teille kuva. :) Mites muut samoilla viikoilla menijät? Mulla siis vko 13.

Vierailija
124/148 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista taas! Täällä on pahempi pahoinvointi helpottanut ja olo on ollut ihan hyvä ja vatsa on ihan näinä päivinä mielestäni noussut näkyviin. Niinpä otin myös tänään sellaisen askeleen, että kävin H&M:llä sovittelemassa "mammahousuja" ja olet Melvina aivan oikeassa, ne tuntui päällä aivan mahtavilta! En vielä ostanut, sinnittelen vielä ensi keskiviikon ultraan asti.

Hieno juttu Mimosa!

Laitanpa tässä nyt myös tietojani näkyviin:

NIMIMERKKI: Tuulia

OMA JA PUOLISON IKÄ: molemmat 33

MUU PERHE:-

LAPSETTOMUUSTAUSTA: Yritystä luomuna 07/02 alkaen, leikkaus 2003, jossa selvisi voimakas endometrioosi. 3*IVF tuloksetta vuonna 2004, alkioita ei saanu pakastimeen. Näiden jälkeen uusi leikkaus 2004. Endo on pysynyt kutakuinkin hallinnassa ja nyt IVF ja tässä ollaan!!

LASKETTU AIKA: 29.12. kaksoset

SYNNYTYSSAIRAALA: TAYS

Mitenkäs Maarit sinun vatsa- ja kylkikipusi, onko kaikki ok?

Tuulia, rv 11+2

Vierailija
125/148 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Copy-paste toiminto ei onnistunut mobiilisti, joten tässä perässä vielä taustatietoja.

NIMIMERKKI: Melvina

OMA JA PUOLISON IKÄ: 35 ja 45

MUU PERHE: -

LAPSETTOMUUSTAUSTA: toive alkuvuodesta 05, vuoden päästä tutkimuksiin, ongelma löytyi miehen puolelta. Sitten yksi ins. ja 2*IVF/ICSI, joista ei pakastettavaa, mutta toinen sai raskauden alkuun, päätyi keskenmenoon vko 7. Nyt takana kolmas IVF/ICSI ja onnellisesti raskaana.

LASKETTU AIKA: 15.12.09

SYNNYTYSSAIRAALA: Lohja tai KOS, tod. näk. päädymme Lohjalle

Vierailija
126/148 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olla joukossa mukana : ) Eli jos punktiopäivä on 2+0, mulla on tänään 4+3 ja laskettu aika 15.2.

Mimosa (joka myös toivoo samannimistä tyttövauvaa : ))

Vierailija
127/148 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meistä kukaan ei taida olla alle 30-vuotias. Tai ei ainakaan tähän mennessä esittäyneistä.

Ja nyt on pakko valittaa omaa oloaan, tuli niin totaalinen stoppi vastaan. Olen siis saikulla väsymyksen takia, ja muutaman päivän vain levännyt: vähän ulkoillut, vähän tehnyt kotitöitä, katsonut tv:tä, nukkunut aina kun on nukuttanut. Lopputuloksena olen yhtä väsynyt kuin ennen saikkua :/ Olin toivonut, että olisin tässä piristynyt, mutta ei. Äsken kauppareissulla väsytti niin paljon, että tuntui siltä että taju lähtee. Saa nähdä, miten jaksan ensi viikolla taas töissä.

Mutta jos nyt sitten ajattelen ohjeiden mukaisesti niitä kauniita asioita, ja luotan siihen että viikolla 12 helpottaa... Ja toivon, että kaikki menee hyvin, koska kyllä tämä siinä tapauksessa on kaiken kärsimyksen arvoista :)

Smilla 10+6

Vierailija
128/148 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä siis LA 17.1.2010 tietysti! eikä 2009 .. urpo mikä urpo!

Näin aamuisin ja aamupäivisin on ihan siedettävä olo. Puolenpäivän jälkeen alkaa oksentaminen ja mikään ei pysy sisällä. Viime yökin meni valvoessa kun oli niiin huono olo. Lähetin miehen just apteekkiin ostamaan niitä inkiväärikapseleita tms. Onko joku kokeillut, onko niistä ollut hyötyä. Onneks on ensi viikko lomaa, ettei tarvi yrittää töissä kärvistellä. Tiistaina oliskin sitten seuraava varhaisultra NKl:lla. Hieman taas alkaa jännittää. Huomenna kasassa rv 9+0. Jeee

Hevioso

Vierailija
129/148 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Olen lukenut viestiketjun läpi ja nyt ajattelin uskaltaa esittäytyä vaikka rv kasassa vasta 7+5.

NIMIMERKKI: Katariina

OMA JA PUOLISON IKÄ: 35 ja 36

MUU PERHE: pas-poika 8/06

LAPSETTOMUUSTAUSTA: yritys alkoi 2001, hoitoja 2 ivf:ää ja 4 pasia, joista viimeisestä saimme pojan 8/06. Vuonna 2008 4 pas:ia, josta viimeisestä alkoi raskaus. Keskenmeno rv 7+0 marraskuussa 2008. Toukokuussa 2009 ivf, josta alkoi raskaus ja nyt siis rv 7+5

LASKETTU AIKA: 26.1.2010

SYNNYTYSSAIRAALA: Hyvinkään sairaala nykyisen asuinpaikan mukaan (Nurmijärvi) mutta yritän päästä Jorviin, kun siellä edellinenkin ja kaikki sukulaiset lähellä

On ihanaa lukea samankaltaisista tilanteista, itse en pysty samaistumaan edes kavereiden kokemuksiin, kun kaikilla tärppää aina heti eikä tietoakaan keskenmenoista tms. Tällä hetkellä pelottaa ihan vietävästi, kun noita viikkoja on kasassa niin vähän mutta toiveet ovat korkealla. Itse voin pahoin myös edellisissä raskauksissa ja ainoa, joka auttaa on erilaiset pastillit, joita pitää sinnikkäästi imeskellä aina kun alkaa yököttää. Ja sitten se jatkuva syöminen... Se auttaa myös.

Katariina

Vierailija
130/148 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelot ovat tuttua tutumpi fiilis täälläkin, ja tämä palsta on loistava siitä, että täältä löytyy kohtalotovereita, jotka ymmärtävät.

Toivotaan, että tällä kertaa sinullakin menee kaikki hyvin! Oletko vielä käynyt ultrassa vai onko se vasta edessä?

Smilla 11+1

Vierailija
131/148 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsis!

Sori pitkä hiljaisuus. On ollut kovaa kiirusta. Pihahommia ollaan tehty kovasti ja nyt on vihdoin ihana nurmikko ja pensasaitakin istutettu. Ja lisänä vielä melkoista väsymystä. Oon ottanut sellasia parin tunnin päikkäreitä. Nyt onneksi väsymys samoinkuin etova olokin ovat helpottaneet.

Viime torstaina käytiin Naistenklinikalla np-ultrassa. Siellä oli kaikki hyvin ja pikkuinen oli hirmuisen aktiivinen. Vilkutteli kovasti :-) Veriseerumissakin käytiin ja ne vastaukset tulee sitten viikon päästä. Ainiin taas saatiin uusi laskettuaika, joka olis 25.12., mutta edelleen ultran mukaan 27.12. En tiedä mitä se kätilö oikein sekoili, mutta eipä tuo nyt haittaa. Pikkuiset kuitenkin sitten itse päättävät milloin tulevat ;-) (meidän poika syntyi 4 viikkoa etuajassa ilman mitään varoituksia....)

Tässä mun esittelyä:

NIMIMERKKI: Kille

OMA JA PUOLISON IKÄ: molemmat 34

MUU PERHE: pas-poika 11/07

LAPSETTOMUUSTAUSTA: yritys alkoi syksy 2005. 4 inssiä, 1 ivf,jonka tuoresiirto nega ja 1. pas toi plussan. Nyt sitten pakkaseen jääneistä alkioista plussa 1. pas:ssa.

LASKETTU AIKA: 27.12.2009

SYNNYTYSSAIRAALA: Naistenklinikka

Oli mulla jotain muutakin mielessä, mutta nyt pää lyö ihan tyhjää. Ehkä pitäis mennä kerrankin ajoissa nukkumaan.

Kuinkahan Yksis voi? Tulehan kertomaan kuinka voit, jos vaan jaksat. Olet ollut mielessäni monesti!! haleja!!

Kille

Vierailija
132/148 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mietin, kuinka kauan teidän muiden on käsketty niitä jatkaa tuoresiirron jälkeen. Mulle sanottiin Taysista, että niitä pitää jatkaa kuukauden, ja tänään yks kaveri jolla ivf-raskaus tällä hetkellä sanoi, että hän sai lopettaa melkein heti testin jälkeen. Onko käytäntö muuttunut puolessa vuodessa? Meillä on kyllä eri hoitopaikka...

T.Mimosa

Vierailija
133/148 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä en saa viestiä lähtemään!? Kokeillaa muuta tekstiä.

Vierailija
134/148 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma on siten alkanut ja lomasäät on mitä on, mutta turha niitä surra. Toisaalta mulla on noita hellepäivinä ollut jo aikamoista turvotusta jaloissa ja käsissä, joten sikäki nämä viileämmät säät on mukavammat...

Mimosa: mulla tukilääkitys lopetettiin asteittain siten, että rv 9 pudotettiin pois toinen Progynova ja 1 Luge aamusta ja illasta (alkuun 3+3). RV 10 lopetettiin Progyt kokonaan ja Lugeista vähennettiin taas yhdet. RV 11 sitten lopetin vikat Lugetkin. Hoitopaikkana Väestöliitto. Mä olen siinä käsityksessä, että ainakin lääkkeellisissä PASseissa pitää lääkitystä jatkaa pitkään, kun omaa hormonitoimintaa ei aluksi ole. Olen luullut, että IVF:ssä olisi sama juttu, mutta muodostuisiko siinä kumminkin joku keltarauhanen sitten punktoiduista soluista ja Lugeja ei tarttisi jatkaa? Ainakin insseissa ne nimittäin saa lopettaa heti plussaan.

Kille: kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa! Kiva, että olet saanut vähän levättyäkin, vaikka touhua riittää! Täälläkin väsymys on helpottanut, mutta edelleen mielellään otan kyllä päikkärit, jos vaan siihen on mahdollisuus.

Katariina: tervetuloa mukaan! Tänne mahtuu hyvin mukaan! :) Ikäviä kokemuksia sullakin, pahoittelut km:sta! Joko kävit varhaisultrassa? Kovasti onnea tähän alkaneeseen raskauteen!

Vierailija
135/148 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevioso: no onpa siellä kurjat voinnit! :S Toivottavasti alkaisi pian jo helpottaa! En itse ole noita inkiväärikapseleita kokeillut, mutta moni on kai niistä saanut apua. Muistelen kuitenkin, että ainakin Multitabs-firman kapselit olisi vedetty pois myynnistä, kun aiheuttivat kai jotain riskejä raskaudelle!? Mutta kaipa ne, joita apteekissa vielä myydään ovat ihan turvallisia.

Mammahousuista Tuulia ja Melvina: minäkin kävin viikonloppuna sovittelemassa mammafarkkuja, kun alkaa olla niin tukala olo jo tavallisissa housuissa. Ja -aah- mikä autuus koitti! Olivat ihan mahtavan mukavan tuntuiset! :) Olisin jo yhdet ostanutkin, mutta niitä ei ollut sopivaa kokoa, joten lupasivat Stockalta selvittää, jos muissa liikkeissä olisi ja tilata mulle. Toivottavasti löytyy, kun noi oli heti kaikin puolin miellyttävät. H&M:lle en vielä ehtinyt, enkä Vero Modaan (niilläkin kuulemma äitiysmallisto), joten jos en noita saa, niin täytyy suunnata noihin sitten.

Vatsa tosiaan pikkuhiljaa on tullut enemmän ja enemmän näkyviin, mutta tuskin sitä asiaan vihkiytymättömät vauvamahaksi ymmärtävät. Varsinkin noissa tavallisissa housuissa vararavinto tahtoo pullistua yli vyötäröreunan ja näytän lähinnä lihoneelta.

Aika outoa onkin, että niin paljon kuin tätä raskautta ja vatsan kasvua on odotettu, niin joskus melkein enemmän tuo maha ahdistaa, kun tunnen itseni vain lihoneeksi, enkä raskaana olevaksi... Paino onkin noussut jo mukavat 5kg, vaikka vauva painaa vasta n. 50g. Vararavintoa on hyvin kertynyt vatsan seudulle, peffaan ja reisiin.

Toisaalta löysemmissä housuissa tunnen itseni jo ihanasti mammaksi. Eilen piti oikein kotiverkkaissa lähteä käymään lähikaupassa, kun vatsa näyttikin jo ihan mukavalta ja pyöreältä! :)Koitan siis olla valittamatta ja ottaa läskitkin vastaan. Onhan ne hyvää vararavintoa, niin vauva jaksaa hyvin kasvaa! ;)

Killa rv 14+0

Vierailija
136/148 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä linkkiä siitä inkivääristä

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2008/02/613770

Olikin niin, että riskiä ei ole todettu olevan, mutta turvallisuuttakaan ei voitu taata.

Ja Melvinalle piti sanomani, että laita vaan kuva mahasta näkyviin. :)

Vierailija
137/148 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräsin nyt löytämäni esittelyt tähän, vielä taitaa joltain puuttua?!

NIMIMERKKI: Killa

OMA JA PUOLISON IKÄ: 33 ja 34v

LAPSETTOMUUSTAUSTA: raskaustoive 8/05 alkaen. Selittämätön lapsettomuus. 4 x inssi, joista kohdunulkoinen raskaus. 1 IVF, jonka 3 PASsista plussa.

LASKETTU AIKA: 14.12.09

SYNNYTYSSAIRAALA: KOS

NIMIMERKKI: Melvina

OMA JA PUOLISON IKÄ: 35 ja 45

LAPSETTOMUUSTAUSTA: toive alkuvuodesta 05, vuoden päästä tutkimuksiin, ongelma löytyi miehen puolelta. Sitten yksi ins. ja 2*IVF/ICSI, joista ei pakastettavaa, mutta toinen sai raskauden alkuun, päätyi keskenmenoon vko 7. Nyt takana kolmas IVF/ICSI ja onnellisesti raskaana.

LASKETTU AIKA: 15.12.09

SYNNYTYSSAIRAALA: Lohja tai KOS, tod. näk. päädymme Lohjalle

NIMIMERKKI: Kille

OMA JA PUOLISON IKÄ: molemmat 34

MUU PERHE: pas-poika 11/07

LAPSETTOMUUSTAUSTA: yritys alkoi syksy 2005. 4 inssiä, 1 ivf,jonka tuoresiirto nega ja 1. pas toi plussan. Nyt sitten pakkaseen jääneistä alkioista plussa 1. pas:ssa.

LASKETTU AIKA: 27.12.2009

SYNNYTYSSAIRAALA: Naistenklinikka

NIMIMERKKI: Tuulia

OMA JA PUOLISON IKÄ: molemmat 33

MUU PERHE:-

LAPSETTOMUUSTAUSTA: Yritystä luomuna 07/02 alkaen, leikkaus 2003, jossa selvisi voimakas endometrioosi. 3*IVF tuloksetta vuonna 2004, alkioita ei saanu pakastimeen. Näiden jälkeen uusi leikkaus 2004. Endo on pysynyt kutakuinkin hallinnassa ja nyt IVF ja tässä ollaan!!

LASKETTU AIKA: 29.12. kaksoset

SYNNYTYSSAIRAALA: TAYS

NIMIMERKKI: Smilla

OMA JA PUOLISON IKÄ: 32 ja 38

LAPSETTOMUUSTAUSTA: Tuulimuna 06/04, raskaus alkoi lähes heti kun olimme aloittaneet seurustelun, joten sen jälkeen ei vielä hirveän aktiivista yritystä vaan enemminkin "tulee jos on tullakseen". Kun ei tullut, tutkimuksiin 09/06. Epäilyksenä endo, laporoskopia 05/07, ei kuitenkaan suuremmin endoa -> selittämätön lapsettomuus. Sen jälkeen 3 x inssi. 1 IVF, jonka 3 PASsista plussa.

LASKETTU AIKA: 3.1.10

SYNNYTYSSAIRAALA: KOS - jos se on siis sama asia kuin Kättäri :)

NIMIMERKKI: Hevioso

OMA JA PUOLISON IKÄ: 31 ja 33

MUU PERHE: 3,5 v ivf-poika

LAPSETTOMUUSTAUSTA: yritys ja hoidot aloitettu 04. Ovulaation induktiolla ei mitään tulosta. Taustalla pco ja ovuloimattomuus siis. 1. ivf 3/05 +, josta poika 12/05. 3 PAS hoitoa 11/07, 12/07, 1/08 -kaikista nega.

siirryimme yksityiseltä julkiselle puolelle hoitoon, jossa 2. IVF 12/08 +, joka päättyi km rv7 1/09. 2.IVF 1. PAS 04/2009 +, josta nyt rv 9.

LASKETTU AIKA: 17.1.2010

SYNNYTYSSAIRAALA: JORVI

NIMIMERKKI: Katariina

OMA JA PUOLISON IKÄ: 35 ja 36

MUU PERHE: pas-poika 8/06

LAPSETTOMUUSTAUSTA: yritys alkoi 2001, hoitoja 2 ivf:ää ja 4 pasia, joista viimeisestä saimme pojan 8/06. Vuonna 2008 4 pas:ia, josta viimeisestä alkoi raskaus. Keskenmeno rv 7+0 marraskuussa 2008. Toukokuussa 2009 ivf, josta alkoi raskaus ja nyt siis rv 7+5

LASKETTU AIKA: 26.1.2010

SYNNYTYSSAIRAALA: Hyvinkään sairaala nykyisen asuinpaikan mukaan (Nurmijärvi) mutta yritän päästä Jorviin, kun siellä edellinenkin ja kaikki sukulaiset lähellä

Katotaan mahtuuko tää viestiä kokonaan...

NIMIMERKKI: Mimosa

OMA JA PUOLISON IKÄ: 34 ja 40v

MUU PERHE: Miehellä kolme lasta

LAPSETTOMUUSTAUSTA:Mulla endometrioosi. Yritystä 04/04 asti, 1. ivf 10/05, 5 PAS vuoden 2006 aikana. Kaikki puhtaita negoja.Pidettiin kunnon hoitotauko, nyt toinen IVF toukokuussa, jossa tehtiin pitkä viljely (4 vrk)ja siirrettiin kaksi 16-soluista alkiota. Siitä elämäni ensimmäinen erittäin vahva plussa 12 päivää siirrosta. Hcg samana päivänä 633. Synnytyspaikkoja on meillä täällä tasan 1, eli ei valinnanvaraa. Lasketussa ajassa tarvin teidän muiden apua, ei nimittäin hajuakaan mitä se voisi olla? Lasketaanko se poiminnasta vai mistä? Eli poiminta 25.5, siirto 29.5

Vierailija
138/148 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin siis, että jos jossain vaiheessa aloitettaisiin uusi pino, niin saisi nuo vaikka siihen alkuun.

Sanokaas nyt fiksummat, mitä pinolle nimeksi? Joku "talvivauvat" voisi olla kuvaava, mutta jotenkin mä vielä vierastan ajatusta, että uskaltaisin luottaa siihen että talvivauva on meille tulossa! :o Entäs sitten "talvimammat", "talvimahat" tms.? Tai niin kuin tuolla o-puolella on usein tyyliin "talven tähdet" tms.? Tosta mulle kyllä tulee mieleen, että jos noin sanoo, niin jää tähdenlennoksi tää vauva... Vaikeeta! Antakaa nyt jotain vinkkejä! :)

Vierailija
139/148 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa hei ja hyvää jatkoa kaikille! Täällä on oikein kiva porukka, mutta minä tämän tuplaraskauteni kanssa päädyin nyt siirtymään toiseen joukkoon, jossa pähkäillään asiaa enemmän kaksosraskauden näkökulmasta. Täällä siis kaikki hyvin. Hyvää jatkoa teille jokaiselle tulevalle äiskälle! Ja varmasti kyllä käyn täältä aika ajoin lukemassa teidän kuulumisianne!

Niin, ja jos aloitatte uuden pinon, niin nuo minun tietoni voi jättää sieltä alusta pois "kummittelemasta".

Tuulia

Vierailija
140/148 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirettä pitänyt minulla. Miehen siskon pojan rippijuhlat sujui hyvin. Tukisukkahousuista huolimatta jalkoja särki eilen illalla, oli kait liian korkeakorkoiset kengät. Kylki-ja vatsakivut olleet nyt pois lähes kokonaan, ongelmana sensijaan vatsanturvotus. En voi pitää mitään kiristäviä housuja, hameita yms.Rintoja kivistää aikaslailla, täytys lähtee tissiliivikauppaankin :)Etovaa oloa lähes päivittäin, kahvi tekee pahaa, varsinkin suodatipussin imelä haju:) Kyllä oireiden kanssa pärjää, toivon vain, että torstain ultrassa kaikki hyvin.

NIMIMERKKI: maarit

OMA JA PUOLISON IKÄ: molemmat 39

LAPSETTOMUUSTAUSTA:Graavi endo tod. -03, jolloin laparoskopiassa oik.ovariosta jäi jäljelle 1/3, -04 laparotomiassa poist. kiinnikkeitä ja iso myooma kohdusta, lasta yritetty aktiivisesti 6/06 lähtien, ei tulosta. Tays:ssa tutkimukset 1/07, vaihtoehtoina adoptio tai lahjamunasoluhoito. Päädyttiin adoptioon, koska en ollut henkisesti valmis sukusolulah.hoitoon. 1/09 vastoinkäymisiä adoptiossa, päädyttiin kokeilemaan ISCI:tä ja lahjoitushoitoa. Helmikuussa yhteys AVA:lle, alkionsiirto 22.5 eli nopeasti päästiin hoitoon..ja nyt vajaa 6 rv menossa:)

LASKETTUAIKA: oiskohan joskus helmikuun 10.pv tienoilla

SYNNYTYSSAIRAALA:Tays

Mukavia odotuspäiviä kaikille

t.joukon vanhin odottaja,maarit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi