Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G. Miten selviäisitte jos molemmat joutuisitte työttömäksi?

Vierailija
09.04.2009 |

me jouduttaisiin sossun pitkään jonoon...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työt vähenee, niin ei muuta kun samanlainen yritys toisellekin paikkakunnalle. Paljon on itsestä kiinni onneksi. Sillä ei pärjättäisi työttöminä.

Vierailija
2/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kumpikaan töissä ja siksi olemme sossun pitkässä jonossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten no probs. SItä paitsi jos koskaan joutuis työttömäksi menisin vaikka siivoomaan jne. Ihan sama jos ei olis oman alan hommia tekisin mitä vain, jotta rahaa tulis.

Vierailija
4/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on nytkin työttömänä. Kuulutaan liittoon ja pursurirahasto riittää ainakin puoleksi vuodeksi vaikka ei tulis senttiäkään mistään.

Vierailija
5/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kunnalle asumaan ja tukien pariin.

Vierailija
6/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on suunnilleen vuoden tulot säästössä, mulla ei ole kuin parin kuukauden. Kuulutaan kumpikin liittoon, joten ansiosidonnaista pitäisi sitten viiveen jälkeen alkaa tulla.

Sitten hakisin "hullun lailla" töitä; mies menisi töihin firmaan, jossa tällä hetkellä on toiminut oman toimen ohessa. Itse tekisin varmaan samaan paikkaan töitä (näkymättömästi) Ottaisin yhteyttä about kaikkiin tuttuihin ja yrittäisin saada sitä kautta töitä; työkkäri tuskin osoittamaan minulle mitään. Itse olisin valmis vaikka kaupankassaan mutta se ei sitten taas näytä CV:ssä hyvältä.

Vierailija
7/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että edes jompikumpi saisi jotain työtä pikaisesti, jos ei oman alan, niin jotain muuta sitten.

Vierailija
8/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittaessa myydään talo ja ostetaan pienempi asunto tai mennään vuokralle.. Ei elämä työttömyyteen kaadu.

Vierailija
9/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettavan pieni.

ap.

Vierailija
10/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristettäisiin vyötä, mitäpä muutakaan.

Vierailija
11/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty konkurssin seurauksena ehkä, mutta tällä alalla konkurssit ovat todella harvinaisia. Mutta kai se jotenkin teoriassa on aina mahdollista, joten sit pitäisi etsiä palkkatöitä. Sitä en kyllä pysty arvioimaan, että mitä omaisuudelle tapahtuisi mahdollisen konkurssin yhteydessä.

Vierailija
12/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siinä ole tarveharkintaa. Työmarkkinatukea ei saa jos puoliso tienaa yli rajan.

naurettavan pieni.

ap.

Vierailija
13/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ansiosidonnaista päivärahaa ja asuminen on meillä kohtuu halpaa, joten pärjättäisiin kyllä. Matkustelu jäisi ja hankintoja pitäisi katsoa tarkemmin, ei kalliita vaatteita, ei kampaajalle joka kuukausi, ei kynsihoitoja jne. Mutta varmaan ihan onnellisia oltaisiin silti. Ja uskon, että jotain työtä kumpikin löytäisi.

Vierailija
14/14 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ollaan liitossa, niin tod. näk. asuntolainan kanssa tulisi ongelmia, joten pahimmassa tapauksessa pitäisi torppa myydä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän