Onko oikeasti olemassa miehiä
jotka ei petä tilaisuuden tullenkaan vaan ovat tyytyväisiä seksiin kotona, eivätkä tarvi jännitystä ym.. tai sietävät elämää ilman vaihtelua jos kotona on paljon ja laadukasta seksiä ja nätti vaimo:)
Kommentit (34)
Olin purjehduksella Atlantin yli keväällä 1990. Reissu kesti kuukauden. Veneen miehistö koostui parikymppisistä nuoristamiehistä ja -naisista. Olot olivat oivat. Alun toistakymmentä pariutumisikäistä pienessä aluksessa, eristyksissä muusta maailmasta.
Ne, ja vain ne, jotka reissun aluksi kertoilivat tyttö- ja poikaystävistään, muodostivat keskenään suhteita reissun aikana. Siinäpä fundeerattavaa... Me susirumat, epäsosiaaliset, huumorintajuttomat jne... jäimme ilman villiä meininkiä purjehtiessamme päivästä toiseen kohti auringonnousua.
...jos kivekset tuottavat vielä testestoronia.
Sitä jännitystä pitää hakea jostain muualta kuin vieraan sängystä jos kerran kotona saa edes välttävää seksiä :-) Ihan perus seksi riittää. Vaimoa ei petetä.
m55
jotka ei petä tilaisuuden tullenkaan vaan ovat tyytyväisiä seksiin kotona, eivätkä tarvi jännitystä ym.. tai sietävät elämää ilman vaihtelua jos kotona on paljon ja laadukasta seksiä ja nätti vaimo:)
eli sillä ei ole väliä jääkö kiinni vai ei. Jos et jää kiinni joudut valehtelemaan. Valehtelemisen kanssa on paha elää.
Minä olen pitkahköllä ulkomaan komennuksella ja kyllä se on totta että kiusaus on olemassa varsinkin kun on ollut vähän paussia kotona seksipuolella. Kuulemma jotain tilapäistä että eiköhän se siitä.
Kyllä sitä tulee vähän flirttailtua mutta se tulee ihan itsestään enkä sitä rupea karsimaan. Naiset ovat parasta mitä Luoja on luonut!
m55
mutta jos olisi joku mies vastaamaan ja varsinkin joku joka joskus ehk'ä hairahtunutkin mutta ei aio enää ...
Eli mikä saa sinut pysymään uskollisena? Jos ei kiinni jäämisen mahdollisuutta ole, kaikki laivareissut sun muut...
..niin eivät he mitään miehiä ole, pelkkiä nyhveröitä. Oikealla miehellä on aina halut päällä, ja jos pillua on tarjolla, niin se varmasti käytetään. Oma vaimo voi olla ihan hyvä ja tyydytyksen antava, mutta vertailun vuoksi pitää aina ottaa ja käyttää tilaisuudet. Jos näitä tilaisuuksia ei käytä, niin ei voi mitenkään tietää, kuinka hyvä se oma vaimo todellisuudessa on.....joten aina kun saa, se pitää ottaa...
minä olen m.38v. 22 vuotta ollut uskollinen eikä syytä nytkään muuttaa tapoja.
Välillä on ollut tahti kerran kuussa...nyt taas paremmin seksiä monta kertaa viikossa.
Tosin nyt on ollut puhetta, esim. seksistä toisen parin kanssa samassa huoneessa- ehkä jopa parinvaihdosta.
Suurinpana ajatuksena kuitenkin vaimoni halu kokea myös naista
ja suoda sitä iloa minullekkin....
Sopivan naisen...tai pariskunnan löytäminen vaan ei helppoa kun ei ravintoloitakaan harrasteta...
Itsellä oli niin ihana vonkaaja, treenattu vartalo, mahtava tyyppi, mukava yms ja oli vielä rakastunu siihen, mutta en silti pystynyt pettämään miestäni. Onneksi niin.
Niin, olen tuon atlantinpurjehduksen tehnyt useaan kertaan, mutta ekan kerran vasta lähes nelikymppisenä. Miehistössä tasaisesti miehiä/naisia. Kenellekkeään meistä ei tullut edes mieleen pariutua sen reissun aikana...
Matka kaikkinensa kesti sillon 6 viikkoa... ja eron tuska oli kova.
Jaoin bunkan naisen kanssa... enkä edes harkinnut mitään hänen kanssaan...
Meitäkin on... ehkä ikäkysymys... mutta silti...
-Mika-
Paljon on ollu vastauksia, niitä en viitti eres lukia.
Täälä yks nynny kirjoittelee. Jos nuo kaikki täyttyy ja edes jollain lailla kotia hoitava nainen (ei siis mikään kodinhoitaja, vaan peruskodinhoidosta kiinnostuva nainen), niin sellaista palvoisin joka asiassa maailman "tappiin" asti.
-Vyöihrakuoriainen-
Eikö sinua häiritse, että joku ehkä tunnistaa sinut?
Niin, olen tuon atlantinpurjehduksen tehnyt useaan kertaan, mutta ekan kerran vasta lähes nelikymppisenä. Miehistössä tasaisesti miehiä/naisia. Kenellekkeään meistä ei tullut edes mieleen pariutua sen reissun aikana...
Matka kaikkinensa kesti sillon 6 viikkoa... ja eron tuska oli kova.
Jaoin bunkan naisen kanssa... enkä edes harkinnut mitään hänen kanssaan...
Meitäkin on... ehkä ikäkysymys... mutta silti...-Mika-
Miehiä on varmasti ihan yhtä monen sorttisia, kuin meitä naisiakin. Oma exäni oli satauskollinen ja nyt vasta sinkkuna olen astunut toiseen maailmaan - erittäin raadolliseen sellaiseen. En ole oikeesti uskonutkaan, mitä saippuaoopperaa elämä voi olla aikuisten ihmisten kesken. Jonkin sortin sähellystä nyt sallisi vielä teineillä olevan, mutta aikuiset ihmiset! Ja kuinka paljon ihmiset tietävätkään toistensa asioista, vaikka ns. 100% luottamuksesta olisi vannotettukin... Niin ja siis tässä rallissa on ihan yhtä lailla sinkkuja kuin varattujakin...
Ja joku epäili, että naiset eivät ole toisiaan kohtaan niin uskollisia, kuin miehet. Kyllä ovat. Kyllä sitä juonitaan, aliboidaan, suojellaan ja hyysätään siinä missä miehetkin. Mielettömän vaikeaa vaan tälläisen elämänmenon jälkeen enää luottaa kehenkään. Täytyy kai sitten taas asettuessaan ottaa sellainen kiltti ja kertaalleen lempattu nyhverö...
eikä katse liimaudu muihin kuin omaan naiseen? Kiltti joka ei puristele toisten perseitä baarireissulla? Mitä ihmeen tuhmaa kovanaamaa naisten miestä havittelet uskolliseksi mieheksi?
Täytyy kai sitten taas asettuessaan ottaa sellainen kiltti ja kertaalleen lempattu nyhverö...
Ei mua haittaa vaikka joku tunnistaisi. Seison sanojeni takana jokatapauksessa. Tykkään vaan allekirjoittaa viestini myös tällaisessa "anonyymissä" keskustelussa. Silloin jos kirjoittaa useamman viestin, syntyy lukijalle jossain vaiheessa kokonaisempi kuva ihmisestä joka tekstejä kirjoittaa ja niissä kirjoituksissa kerrottuja asioita osaa sitten myös yhdistää toisiinsa paremmin... kaikkea ei tarvii perustella aina uudelleen ;-)
-Mika-
No eipä tulisi mieleenikään pettää vaimoani. En hyväksyisi sitä, että vaimoni pettäisi minua, ja kun parisuhteessa on kaksi ihmistä, niin sääntöjen pitää olla molemmille samat.
Surullista, että niin moni nainen on valmis yleistämään kaikki miehet pelkiksi vieraan pimpin hakijoiksi. Onneksi ei sentään jokainen.
Kun en ainakaan minä nykyistä vaimoani edes ajatellut pettää, vaikka tilanteita on todella ollut. Ja niissä firman bailuissa on ollut tarjokkaita, kuten muuallakin. Pitkiäkin ulkomaanmatkoja on tullut tehtyä, mutta vielä vähemmän se siellä olisi tullut mieleen.
Naimisiin mentiin hieman alle kolmekymppisinä, liitoa takana 18 vuotta, nyt kylläkin hajoamispisteessä...
Ja todellakin niitä munahaukkoja ja vähän ujompiakin tapauksia on ollut koitttamassa monet konstit... ei vaan ole kiinnostanut, koska on ollut se oma kulta kotona.
Ja kiinnijäämisriskillä ei todellakaan ole asian kanssa mitään tekemistä. Jos haluttaa, ja on valmis pettämään niin silloin mies antaa vaikka vaimo olis viereisessä huoneessa...
Varmaan on paljon sellasiakin miehiä, jotka antaa aina kun joku nätti nainen tulee vonkaamaan, mutta kaikki ei vaan anna. Ehkä sellanen nyhverö, joka on antanut vaan muutamalle naiselle ennen naimisiinmenoa saattaa tarttua houkutukseen (kuten joku tuossa kehui).
Kun on aikansa heilunut ja riittävän monta "pillua nähnyt", jos karkea ilmaisu sallitaan, niin silloin on mies valintansa tehnyt ja pitää siitä kiinni kun naimisiin menee.. eikä muita enää kaipaa...
-Mika-
Mies, päälle nälikymppinen, mutta vielä alle viiskymppinen...