Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko ikinä ajatelleet, että kaupan kassalla voi alkaa pakkaamaan tavaroita heti

Vierailija
08.04.2009 |

eikä tarvitse seistä kassan vieressä odottamassa ja vasta maksun jälkeen aloittaa pakkaamista! Nopeuttaisi kaikkien asiointia ja lyhentäisi jonotusaikoja.

Tuli vaan mieleeni taas tänään kun arvon rouva seistä tönöttää kassan vieressä ja tavaraa on niin man pirusti eikä tule mielenkään aloittaa pakkaamista ennen maksua. Toinen samanlainen tapaus perään ja kassa on tukossa.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö te tajua, miten lapselliselta tuollainen "mulla on kiire bussiin/kotiin/mihin vaan"-puhe kuulostaa. Meidän elämiemme arvo ja arvokkuius tulee kaikista pienistä asioista, joita päiviemme aikana teemme, mukaanlukien ostokset. Jos joka paikasta on aina kiire jonnekin muualle, se tunnelma tarttuu koko elämään. Ilmankos ihmiset ovat usein niin stressaantuneita ja tyytymättömiä elämäänsä kun aikaa on muka niin vähän.

Vierailija
62/74 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan ymmärrä miten ei muka huomaa jos joku vie kauppakassisi, kyllä mä ainakin vilkeuilen ostosteni suuntaan samalla kun maksan.

Vai onko teillä miesten putkiaivot että ette voi kahta asiaa tehdä samaan aikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en osa arvostaa sitä 45 min minkä odotan bussia jos edellisestä myöhästyn ja iloitse siitä ettei sitäkään aikaa tarvitse lasten kanssa viettää... Mukavahan se on sitä bussia odotella kun tietää että lapset odottavat kotona leikkimään ja lukemaan. Arki-illat kun on niin pitkiä että aikaa riittää vaikka muille jakaa!

ettekö te tajua, miten lapselliselta tuollainen "mulla on kiire bussiin/kotiin/mihin vaan"-puhe kuulostaa. Meidän elämiemme arvo ja arvokkuius tulee kaikista pienistä asioista, joita päiviemme aikana teemme, mukaanlukien ostokset. Jos joka paikasta on aina kiire jonnekin muualle, se tunnelma tarttuu koko elämään. Ilmankos ihmiset ovat usein niin stressaantuneita ja tyytymättömiä elämäänsä kun aikaa on muka niin vähän.

Vierailija
64/74 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli tekis mennä heti pakkaamaan mutta aina siinä edessä seisoo joku rouvashenkilö joka estää pääsyn omien tavaroiden luo.

Vierailija
65/74 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin pakkailen samalla. Mutta jo ne menee sille toiselle puolella, niin silloin en viitsi mennä pois siitä maksajan paikalta. Tosin kaupan hinnat eivät läheskään aina ole oikein, joten siinä odottaessa tarkistan samalla, että hinnat tulee oikein koneelta.

Vierailija
66/74 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitteko valmiit myös maksamaan palvelun tuotteiden hinnoissa? Suomessa kun joutuu tuollaisestakin työstä maksamaan asiallisen palkan.

Vierailija
67/74 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on kans hyvä tapa t. kassaneiti

Ja hän tekee asiakkaana niin että odottaa rauhassa ostosten maksua (ja seuraa samalla hintoja näytöltä) ja kun on maksanut kerää ostokset ripeästi takaisin ostoskärryyn ja siirtyy sivulle pakkaamaan tavarat kaikessa rauhassa ja ilman niskaan huohottavia takanajonottajia. Kuljemme paljon pyörällä/kävellen/bussilla ja vaikka kotimatka on lyhyt, niin hätäisesti pakatut pussit ovat aika ikäviä.

En halua kenenkään pakkaavan edes jouluostoksiani vaikka silloin on usein pakkauspalvelu tarjolla. Kokemuksen mukaan kun pakkaajan jäljiltä viinirypäleet ovat alimmaisina ja säilyketölkit ja maitopullot niiden päällä..

Vierailija
68/74 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en osa arvostaa sitä 45 min minkä odotan bussia jos edellisestä myöhästyn ja iloitse siitä ettei sitäkään aikaa tarvitse lasten kanssa viettää... Mukavahan se on sitä bussia odotella kun tietää että lapset odottavat kotona leikkimään ja lukemaan. Arki-illat kun on niin pitkiä että aikaa riittää vaikka muille jakaa!

Jos 45 minuutin bussinodotus oikeasti tuntuu ihan hirveältä etkä kauppaan ajoissa, sinun pitäisi tehdä aikataulullesi jotakin. Tuollaisella hösäämisellä kuolet sydäntautiin tai diabetekseen ennen aikojasi.

Vierailija
69/74 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä Marketin kassoilla on edessään telineessä avonainen muovipussi johon pakkaa suoraan ostokset sitä mukaa kun saa ne lyötyä kassaan. Kun pussi täyttyy laittaa kassan päähän josta asiakas saa sen ottaa.

Tosin muovipussit oli sitä pilipalitasoa, yhteen mahtui n. kolme tuotetta...

Vierailija
70/74 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

bussipysäkillä :O

Valitettavasti minä en päätä bussiaikatauluista, ne menee kun menevät eikä odota. Arki-iltoina ei muutenkaan ainakaan minusta liian paljon perhettä näe, joten se melkein tunti vähemmän on minusta aika paljon.

Sulla on vaan elämänarvot nyt ihan vääristyneet

Jos 45 minuutin bussinodotus oikeasti tuntuu ihan hirveältä etkä kauppaan ajoissa, sinun pitäisi tehdä aikataulullesi jotakin. Tuollaisella hösäämisellä kuolet sydäntautiin tai diabetekseen ennen aikojasi.

Vierailija
71/74 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki jonottamiset ja kaupoissa luuhailut vievät mun vapaa-aikaa. Mä en halua jättää kotitöitä tekemättä palstailun takia joten olen oppinut nipistämään aikaa kaikesta muusta. Säästyy rahaakin kun ei mene ajan kanssa kauppaan, jää monta heräteostosta ostamatta. Ja muuten sen pakkaamisen voi lopettaa vähän ennen kuin se kassa saa kaikki ostokset lyötyä kassaan. Näin ei tarvitse kenenkään odotella mammaa maksajaksi.

Vierailija
72/74 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toi mitään jos asiakas on yksin liikkeellä ja ei heti lähe pakkaamaan niitä tavaroita vaan jos on perhe (isä, äiti ja teini ikäset lapset) kaupassa ja koko lössi seuraa ostos summia tai juttelee keskenään, eikä ole kyse edes pikku ostoksista vaan juhlapyhä ruuista eikä aleta pakkaamaan.. vaan maksaja alkaa pakkaamaan ku ostokset on maksettu, sitten ihmetellään ku tavarat alkaa rypistymään ku laidoille ei enää mahdu helposti rikkoutuvia tuotteita yms.

Näitäkin tapauksia on nähty..

Vierailija
73/74 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös teen niin.

Vierailija
74/74 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että mikä ihme kiire teillä tulee juuri siinä kaupan KASSALLA? Se on muuten kumma homma, että kaupassa itsessään ei ole mikään kiire, mutta kassalla pitäisi olla maksuvälineet heti hollilla (auta armias, jos alat kaivamaan niitä laukusta siinä vaiheessa kun kassa ilmoittaa summan - koko jono mulkoilee ja hyvä ettei murise). Ja lisäksi pitäisi olla pakkaamassa saman tien kun ostokset tulee liukuhihnalta.

Suomalaiset on ihme kansaa. Jutelkaa ihmisille ja hymyilkää. Olipa taas eilen ihana olla bussissa kun siellä oli niin ahdistava tunnelma. kaikki mököttivät kassit vieruspenkillä, kukaan ei tervehtinyt bussikuskia tai kiitellyt matkasta, mulkoilivat minua kun niin tein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän