Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit juuri nyt sanoa miehellesi, mutta et ole saanut sanotuksi?

Vierailija
08.04.2009 |

Onko mielelläsi joku asia, josta et ole sanonut miehellesi, mutta tekisi mieli sanoa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivon saavani anteeksi.

Vierailija
2/22 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synttäripaketti pikana, kun se olisi muuten myöhästynyt yhden päivän, max. 2. Pikalähetys maksoi 20 euroa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihalle, että voisin siivota kämpän. Tai siivoaisitko sillä aikaa koko huushollin kun me ollaan poissa. Tai olis kiva jos joskus sanoisit, että kuule rakas lähde viettään aikaa kavereiden kanssa illaksi kun minä hoidan muksut.

Vierailija
4/22 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olenkin välillä vähän äksy.

Vierailija
5/22 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olisi ihanaa jos valitsisit iltaisin ykkösenä minut ja vasta kakkosena tietokoneesi. On todella nöyryyttävää ja loukkaavaa jäädä kakkossijalle tietokoneen jälkeen. Etenkin kun kieltäydyt seksistä usein ja vietät sitten illan tietokoneella, loukkaa.

2. Et tajua miten paljosta jäät paitsi kun vietät niin vähän aikaa lastesi kanssa. Viisitoista minuuttia päivässä olisi hestä ihanaa, eikä se voi olla liikaa vaadittu. Lapsesi rakastavat sinua ehdoitta, toivoisin että sinä osoittaisit heille että he ovat sinulle tärkeitä.

3. Huomaatko ollenkaan miten uuvuksissa vaimosi on? Kuuden ihmisen pyykit ja sotkut, ei ole reilua että niistä vastaa valtaosin yksi ihminen. Meillä on käytettävissä yhtä monta tuntia vuorokaudessa, eikä tietokoneesi pahastuisi jos käyttäisit edes neljäsosan sen kanssa viettämästäsi ajasta kotitöihin. Koti olisi viihtyisämpi ja perheesi voisi paremmin.

Vierailija
6/22 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihan ihme härdelli, jossa jotain käsintehtyä suklaata ja pikkumunia ja ihme tipuhörhelöitä! Ois ihanaa saada joku tuollainen megaturhuus just nyt, kun raskaus alkaa jo kypsyttämään...

Vierailija
7/22 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ei silti tässä maailmassa pyöri sinun ympärilläsi ja sen kuinka alamaissa olet ollut

Vierailija
8/22 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kirjoittanut asiat juuri siihen muotoon, että voisit hyvin näyttää listan miehellesi.. Siinähän ne tulisivat sanotuksi.

ps. Tiedän tunteen, kun tietokone on vaimoa tärkeämpi.. Ikäviä kokemuksia siitä, mutta puhumalla asiat parani..

Vierailija
9/22 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut miks kaikki jää sanomatta? jos miehet ei tiedä miltä meistä tuntuu? miten paljon helpompi meillä olis olla, jos saatais suut auki.. :( on mullakin niin paljon jääny sanomatta

Vierailija
10/22 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan taida mennä perille eikä ole ainoa mies. Luultavasti lapsiperheen arki kyllästyttää.

Vierailija
11/22 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että taidan olla raskaana. Olen pari päivää epäillyt mutten ole testannut. Mies on ollut kiireinen töissä ja aina joku lapsista tai joku muu ihminen lähettyvillämme ettemme ole päässet kahden kesken juttelemaan. Tänään illalla miehellä vapaata ja odotan vain, että lapset nukkuvat.

Niin, ja tämä ei ollut suunniteltu raskaus vaan ehkäisy petti.

Vierailija
12/22 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka näyttäisinkin jollain tavalla, että kaikki ei ole kohdallaan, niin ei mies tajua mikä mättää. Esim. yhdessä vaiheessa minua risoi suunnattomasti miehen ainainen koneella olo, mutta kun asiasta on keskusteltu, niin mies on todella muuttanut tapojaan. Oma mieheni ei ymmärrä mitään kiertoilmauksia tai mökötystä, hänelle pitää ainakin puhua suoraan, että tajuaa.. :)

Vierailija
13/22 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtoisin kertoa että muutan parin viikon sisällä lasten kanssa pois..

Ja että me lähdetään jo tänään tuttujen luokse majailemaan siksi aikaa että saamme asunnon..

Kai se tänään pitää sille kertoa mutta en vain tiedä miten..

Vierailija
14/22 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytökseltään?

Vierailija
15/22 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki tänään huonosti ja mies sai syyt. Aiheetta sain pahan mielen sille.

Vierailija
16/22 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on joskus raskasta sairautesi vuoksi. koitan vaan olla valittamatta koska tiedän sen häiritsevän niin paljon sinun elämääsi, mutta se vaikeuttaa myös minun elämääni ja minä olen tiukilla koska minä olen yksin muiden murheiden kanssa, esim rahahuolien kanssa, koska en halua kasvattaa sinun taakkaasi ja pelkään että saatat masentua joten kannan kaiken muun yksin omilla harteillani. rakastan sinua ihan mielettömästi, kyllä me selvitään :)

Vierailija
17/22 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se kohdistuu eri mieheen!!

Vierailija
18/22 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkoholisti..

t.16

Vierailija
19/22 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihalle, että voisin siivota kämpän. Tai siivoaisitko sillä aikaa koko huushollin kun me ollaan poissa. Tai olis kiva jos joskus sanoisit, että kuule rakas lähde viettään aikaa kavereiden kanssa illaksi kun minä hoidan muksut.

...nämä kun meillä ovat ihan arkipäivää. Täytyykin nyt muistaa kiittää häntä ihan vain siitä, että on niin ihana ja on olemassa.

Vierailija
20/22 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka näyttäisinkin jollain tavalla, että kaikki ei ole kohdallaan, niin ei mies tajua mikä mättää. Esim. yhdessä vaiheessa minua risoi suunnattomasti miehen ainainen koneella olo, mutta kun asiasta on keskusteltu, niin mies on todella muuttanut tapojaan. Oma mieheni ei ymmärrä mitään kiertoilmauksia tai mökötystä, hänelle pitää ainakin puhua suoraan, että tajuaa.. :)

Olkaa kilttejä ja kertokaa ajatuksenne ja tunteenne sanoin, tulisitte varmaankin yllättymään ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi