Onko teillä siivouspäivä? Siis aina sama viikonpäivä.
Ihmettelen, kun monesti ihmiset kertoo, että siivouspäivä esim. torstai tai lauantai, että miten he pystyvät pitämään aina saman päivän. Meillä ei mielestäni ole edes kovin sosiaalinen elämä, mutta sekin vähänen kuihtuu kyllä olemattomiin, jos yrittäisin tiukasti pitää jostain päivästä kiinni siivouksen suhteen.
Kommentit (5)
pyrin siivoamaan aina torstaisin. Jos oli muuta niin sitte siirty. Nyt kun oon kotona niin siivoan kun siltä tuntuu.
Kahden pienen lapsen äitinä, jonka mies tekee epäsäännöllistä vuorotyötä, ei ole mitään mahdollisuutta pitää säännöllistä siivouspäivää. Silloin siivotaan, kun ehditään päivästä riippumatta. Mielellään vielä niin, että mies lähtee muksujen kanssa huvittelemaan, niin saa itse riehua huushollissa vapaasti.
Meillä se on perjantai. Mä olen siivonnut perjantaisin niin kauan kuin muistan, jo silloin kun mulla ei ollut lapsia ja asuin yksin, siivosin perjantaisin kunnolla.
Se on ihan rutiini, kun tulen töistä rupean siivoamaan ja kun siivoaminen on rutiinia ja perussiisteyttä pidetään yllä viikolla, niin ei siinä kauan mene. Meillä lapset on jo sen verran isoja että osallistuvat siivoukseen ja tietävät että sen jälkeen vasta viikkoraha.
Mikä sen ihanampaa kuin puhdas koti ja vapaa viikonloppu edessä :)
joka päivä pakko jotain siivota muuten iskee hillitön kaaos..kaaos on vaikka joka päivä siivotaan..nyt ikkunanpesuprojekti menossa,joka päivä pesen yhen huoneen ikunat..toi 2-vuotias kuopus ei paljon anna siivota(ei nuku ees päikkäreitä)joten jst ja just saan yhen ikkunan kerrallaan puhtaaksi=)
Siivoan joka päivä vähän = imuroin alakerran ja järjestän tavarat. Yläkerran siivoan noin kerran viikossa, mutta ihan sen mukaan miten tarvitsee. Kerran-pari viikossa siivoan vessat ja moppaan alakerrasta lattiat. En katso päiviä :-)