Kotihoidontuella olevat, millainen veroprosentti teillä on?
Kommentit (27)
Se kruksi tulee vasta myöhempänä sitä nettilomaketta. Eli olikohan tokavikalla sivulla ennen kuin vahvistaa uuden verokortin tilauksen. Ekaksi merkitään kaikki tiedot ja sitten tokavikalla sivulla valitaan mikä verokortti otetaan.
Mä olen jopa saanut mätkyt, vaikka veroprosentti oli tuo 20%. Mätkyjä tuli 43e aika paljon 466e/kk bruttotuloista.
En tuosta netin kautta tilattavasta verokorttilomakkeesta löydä mitään kohtaa, missä olisi sosiaalietuudet jotenkin erikseen. Ansiotulojen kohdalla on kyllä kohta "Etuudet" ja siihen ne merkitsinkin silloin, kun hainn muutosverokortin. Muuta etuus-kohtaa en siitä löydä. Tumpelo mikä tumpelo - kai. :)
ap
Olen saanut veroasioissa puhelinpalvelusta tosi nopeaa ja hyvää palvelua. Kun itsellä on kaikki tiedot hyvin paperilla niin puhelu ei montaa minuuttia kestä. Itse asiassa soitin kerran juuri tuossa asiassa että mielestäni hain etuisuutta varten verokorttia mutta kotiin tupsahtikin ansiotuloverokortti. Uuden kortin tilaaminen puhelimitse kesti varmaan 15 sekuntia kun kaikki tiedot olivat jo oikein (sitä yhtä rastia lukuunottamatta). Veroprosentti minullakin 5.
En tuosta netin kautta tilattavasta verokorttilomakkeesta löydä mitään kohtaa, missä olisi sosiaalietuudet jotenkin erikseen. Ansiotulojen kohdalla on kyllä kohta "Etuudet" ja siihen ne merkitsinkin silloin, kun hainn muutosverokortin. Muuta etuus-kohtaa en siitä löydä. Tumpelo mikä tumpelo - kai. :)
ap