Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa, leikkipuistoruokailua taas!

Vierailija
07.04.2009 |

Kyllä stadi on hyvä. Ihanaa, kun saadaan taas leikkipuistoruokaa. Jää aikaa lasten kanssa yhdessäoloon, kun ei tarvii mättöö vääntää. Ja joo, hirttäkää, olen "rikas" töölöläinen kotirouva, jolle ei kokkailu kolahda! Meillä kyllä käy kodinhoitaja, joka kokkaa joskus, mut toi leikkipuistoruokailu on niin jees, kun lapset tykkää, on vähän kun retki. Ihanaa, että noille hemmetinmoisille veroille, joita me maksetaan saa pikkasen katetta. Ps. ihan kiva vaikuttaa kunnallispolitiikassa, sillä on merkitystä ihan ruohonjuuritasolla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni ovat tarkoitettu sellaisille, joilla ei ole varaa ruokaan, tai sitten yksinään kotona oleville kouluikäisille lapsille. Mutta, jokainen tehköön miten tykkää...

Vierailija
2/4 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen tyylillään. Minäkin haluan verorahoilleni (39%) katetta ja en todellakaan tunne, että teen jotain väärää jos minun ja mieheni (hyvätuloisia ollaan) lapset käy leikkipuistossa syömässä. Kyllä tässä kustanneetaan mm. alkoholistien, narkomaanien jne.hoito ja elämää ja myös vähävaraisten perheiden.

Siis minä olen iloinen, että Hesassa saa leikkipuistoruokaa sosiaaliseen statukseen katsomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä itse en vaan tuota tekisi. Hmmm... missäköhän noita maksettuja verorahoja alkaisi sitten hyödyntämään, kun en käytä julkisia, en terveyskeskusta, en kirjastoa, ei enää puistojakaan käytetä... 2

Vierailija
4/4 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko esim Tervapääskyssä? Kaupungin sivuilta löytyi vain, että osassa puistoista ruokailu sosiaaliviraston päätöksen mukaan, mutta ei tietoa mitkä ne on...

Senkin uhalla, että mitään ei hankita koko loppu vuonna, ollaan koko kesä taas lasten kanssa kotona ja päivittäinen lämmin ruoka kiinnostaa kyllä kovasti. Tosi hieno juttu, jos sellainen vielä järjestetään, pelkäsin että kun joka asiassa säästetään niin noistahan ne ensimmäisenä karsii...