Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Pidempään yrittäneiden huhtikuu***

06.04.2009 |

Hei!

Mitä pinolaisille kuuluu näin kevään korvilla?

Itse olin tänään taas lääkärillä ja oikeastaan hyviä uutisia tuli. Endoepäilys poistui ja kysta(t) mitä oli, olivat kuivuneet pois... Eli paikat näytti suht koht normaalilta nyt...=) Seuraavaksi odotellaan miehen simppatestin tulos ja sen pohjalta lähdetään sitten suunnittelemaan jatkoa, jos ei tulosta tule ennen sitä...

Mutta jotenkin helpotti, nyt sai taas uutta toivoa yrittämiseen!!=)

Terkuin Sofi yk11 ja piinaviikkokin lähestyy...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa. Hiljaista on meidän pinossa :(

Sofi: Kiva, että mahdollinen raskautuminen näyttää teidän kohdalla taas hieman positiivisemmalta!!

Oliko meidän pinossa joku plussannut, mä en kuolemaksenikaan muista, mutta jos oli niin ONNEA kovasti.

Meillä myös ollaan tutkimuksia aloiteltu, minusta ei toistaiseksi ole mitään "vikaa" löytynyt. Miehen simppatesti ei nyt ollut mikään kovin valoisa :( 100 % morfologialtaan epämuodostuneita, mutta kuulemma silläkin tuloksella voi raskautua! On vaan ilmeisen hankalaa hedelmöittymisen kannalta. Hoitojonossa ollaan!

Iloista Pääsiäistä kaikille!!

t.HOPE-a

Vierailija
22/30 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tulen siis pää painuksissa takaisin. Mun pinon nimi pitäis kyllä olla "epätoivokerho"... Plussasin siis 28.3. ja kesken meni, eilen alko vuoto ja tuli kaikenlaista klönttiä, vuoto jatkuu tänään, ei mitenkään kovin runsaana. Tämä oli siis toinen alkuraskauden km tässä vuoden kestäneen yrityksen sisällä. En ole varma uskalletaanko enää yrittää sitä kolmatta.

Hyvää pääsiäistä joka tapauksessa!

eewokki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia ja jaksamisia eewokille. Ei varmasti helppoa ole jo toinen km kestää. Onko lääkäri antanut teille mitään ohjeita raskauden yrityksen suhteen, onko joku syy löydetty miksi raskaus ei jatku?

Kaikesta huolimatta aurinkoista pääsiäistä toivottelee inkeri

Vierailija
24/30 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iNkerin kysymykseen: minulla todettiin helmikuussa pco, johon sain heti lääkkeeksi Metforemin ja clomit. Silloin jo gyne varoitteli että pco-laisilla tulee helpommin keskenmenoja, niin kai se sitten on. Kurjaa että on tämmöinen synnynnäinen sairaus joka voi estää lasten saannin.

Pidänkin nyt meidän kahta lasta vielä suurempina ihmeinä ja olen onnellinen että tuli aloitettua silloin nuorena, pco kun pahenee iän lisääntyessä. Mutta silti haluaisin sen kolmannen nyytin jos vain suinkin suodaan! Pieni paussi tässä yrityksessä nyt pakostakin tulee, mutta katsotaan sitten aletaanko taas yrittämään.

Vuoto on ihan selvästi jo tyrehtymään päin, toivottavasti ei tule enää mitään jatkotoimia ja kohtu tyhjenis itsestään.

Jo vähän paremmalla mielellä

eewokki

Vierailija
25/30 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle Eewokki ja iso hali!

Toivo alkaa täälläkin mennä..

Hölmö kysymys, mutta kuinka usein teillä heilutellaan peittoja ja käytättekö ovistestejä?

Terkkuja kaikile!

Haaveilija -79, yk 14, kp 14/ 29

Vierailija
26/30 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan epätoivokerho olisi parempi, yksi ainoa plussa ja sitten käy näin surkeasti!! Jaksamisia Eewokki!!

Haaveilija: Käytän ovistestejä mammaksilta tilattuja. Oon käyttänyt säännöllisen epäsäännöllisesti kierroissa.. Eli en aivan joka kierto.. Mutta mulla on ongelma noiden testien kanssa, vaikka saan tumma viivaa, niin koskaan se ei ole ollut selkeästi kontrolliviivaa tummempi...=/

Peittoja meillä heilutellaan ahkeraan, kiitos miehen...;) Tässä kierrossa yritettiin rajoittaa siihen joka toiseen iltaan, monesta paikasta lukenu, että se olis se paras tapa!!

Terveisin Sofi, olisko about 27/32-34 ja yk taitaakin olla jo 12!!

Vierailija
27/30 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi kuussa sitten nimeksi epätoivokerho ;)

Meillä peittoja heilutellaan oviksen aikoihin ahkerasti kanssa, on yritetty ovisviikolla ainakin joka toinen ilta. Kokeilin ovistestejä, noita mammaksin testejä oli mullakin käytössä. Koin ne itselleni kuitenkin vaan turhaksi stressiksi, joten on menty nyt ilman testejä.

Pääsiäisterveisin inkeri

Vierailija
28/30 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin hyvin sovitaan siihen uuteen nimeen..

Eli meilläkään ei vieläkään tärpännyt..

eli 3 / 28-35 yk 19

KP

Vierailija
29/30 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi, oon niin pahoillani eewokki, hali sulle! Tää pco on tosiaan aika kirous... ensin ei tulla millään raskaaks ja vuosia yrittäneenä viimein saa sen plussan ni sit käy noin :( Mutta hei, päät pystyyn tosiaan! Neiti kevät ön täällä taas ja toivottavasti toi tullessaan tähän pinoon niitä kaivattuja plussia!

Ite oon ollu hieman masiksessa koko jutun kanssa, enkä oo oikein jaksanu ajatella asiaa... vaikka toivo aina taka-ajatuksissa on. Gynellä kävin ultrassa niitten clomejen takia ja joo, yks munasolu siellä ainaki kasvo. Gyne oli kyllä niin peestä, et vaihtoon menee... Sai mut tuntemaan itteni niin tyhmäks ja pieneks, et mitä turhaan mäki siel käyn ku tulee jos tulee... että turhaan sitä ovulaatioo ees ultrataan?! (no joo yritetty on reippaasti yli vuos) meinas et sit vast syksyllä laittaa lähetteen lapsettomuushoitoihin.

No, nyt siis ollaan kai? toivottavasti? ovuloitu tällä viikolla... en jaksa tikutella!

Mutta stemppiä taas meille kaikille :))

Vierailija
30/30 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että aurinko tuo mukanaan paljon plussia.

Mä jätin kans tikuttelun vähäksi aikaa, tuntuu, että tulee vaan lisää stressia kun muutenkin masentaa..

jos aloitan tikuttelun uudestaan, olen ajatellut kokeilla näitä sylkitestejä.

Onko teillä rakkaat kohtalotoverini kokemuksia näistä?

Rentouttavaa päääsiäistä ja plussaonnea

:)