Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Pidempään yrittäneiden huhtikuu***

06.04.2009 |

Hei!

Mitä pinolaisille kuuluu näin kevään korvilla?

Itse olin tänään taas lääkärillä ja oikeastaan hyviä uutisia tuli. Endoepäilys poistui ja kysta(t) mitä oli, olivat kuivuneet pois... Eli paikat näytti suht koht normaalilta nyt...=) Seuraavaksi odotellaan miehen simppatestin tulos ja sen pohjalta lähdetään sitten suunnittelemaan jatkoa, jos ei tulosta tule ennen sitä...

Mutta jotenkin helpotti, nyt sai taas uutta toivoa yrittämiseen!!=)

Terkuin Sofi yk11 ja piinaviikkokin lähestyy...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites te muut jakselette?

Täällä samaa epätoivon rataa, ei jaksa enää edes toivoa..

Kertokaa ihmeessä muut kuulumisianne!

terkuin, haaveilija-79 yk 14

Vierailija
2/30 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se aikalailla onkin jo lusittu...=)

Haaveilija: Ei mitään kokemusta noista sylkitesteistä ja aika vähän kuullut niistä kommenttiakin... Paitsi sen, että aika hintava on...

Täällä pääsiäinen meni sairastaessa, jo neljättä päivää pientä lämpöä niin, että veto pois... Normaalisti lämmöt sen 36.6, nyt on ollut 37,1 eli sen verran ettei voi ees luulla lämmönnousun syyksi raskautta...

Torstaina pitäis tulla täti laskujen mukaan ja tod.näk. tuleekin, kun tää loppukuu on mennyt sairastellessa...=( Eli jää meidän joululahja väliin...

Mutta toivottavasti tämä kevään lämpö ja auringon säteet saa meidän kaikkien hormoonit hyrräämään!!=)

Terveisin Sofi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti kevätaurinko vielä paistaa meihin risukasoihinkin!

Gynellä kävin varmistamassa että kohtuun ei ole jäänyt mitään jämiä. Se vaan sano että pitää olla ainakin 3 perättäistä keskenmenoa että syitä lähdetään tutkimaan. Ja niitä voi olla vaikka mitä. Lääkkeiden voimalla jatketaan, nyt sain vielä luget loppukiertoon, jos se siitä keltarauhashormonista on kiinni. Parempaa onnea ensi kerralla toivotteli gyne (mikäli mulle enää ensi kertaa tulee... :-(

Täytyy varmaan panna ovistikkutilaus vetämään jo. Hassua kun vielä viikko sitten toivoin että niitä en enää ikinä tarvitsisi... Nyt siis yritellään jo ensi vuodelle tammikuisia pienokaisia! Tai voihan jollekin olla vielä joulukuukin mahdollinen? Meitä ei käsketty odottamaan yksiä menkkoja, mutta nyt ei ole mitään hajua kiertopäivistä. Tää kierto mennään siis ilman lääkkeitä ja tikkuja.

Tsempittelyt kaikille!

eewokki (yritystä tuli just vuosi täyteen)

Vierailija
4/30 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan saisi se aurinko jo paistaa meillekin ja plussia tulla.

Aina sitä vaan toivoo. Piinaviikko alkaa ens viikolla..

Onko kokemusta rfsu ovistikuista? kun en meinaa saada sillä ovista kiinni,jos sitä koko hemmetin ovista edes tapahtuu..

Pidetään peukut ja varpaat pystyssä toisillemme! :)

Vierailija
5/30 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammaksin ovistestit on mulla ainakin toiminu hyvin. Ja aika edullisia kun tilaa netistä kerralla isomman satsin :)

Täälläkin piinaviikoilla. Tai kun ei oo varmaa tietoa kiertopäivistä, voi olla 30 ja 40 väliltä mitä vaan..Ei kyllä kummempia oireita, joten en kovin suuria odotuksia herättele tässäkään kierrossa. Mutta pidetään peukkuja tasapuolisesti kaikille!

inkeri kp 28/30-40

6/30 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen, ikävä kyllä. Meillä tuli tässä kuussa 3 vuotta yritystä täyteen, kiertoja en viitti edes laskea kun niitä olis niin julmettu määrä (lyhyt kierto). Nyt odottelen laparoskopiaan pääsyä ja siinä samalla tehdään tuubien aukiolotutkimus. Alustavan aikataulun mukaan operaatio pitäis olla toukokuun ekalla viikolla.

Meillä mies on kovin stressaantunu tästä tilanteesta ja näkyy hänellä haluttomuutena. Simppa näyte pitäis käydä antamassa ja isäntä panikoi älyttömästi, saa nähdä onnistuuko koko näyte...

Onko hyviä vinkkejä tuohon haluttomuus juttuun?

Vierailija
7/30 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ikävä kyllä..

Me ollaan molemmat miehen kanssa kipeinä..

Täytyy varmaan silti yrittää vähän touhuta, kun olisi se aika kierrosta...

Mun pitäisi ilmeisesti aamulla lähteä sudenpentujen retkelle tekemään ruokaa.. Vaikka todellakin olen kovasti kipeänä.. Flunssa vaivaa...

Mutta nyt koitamme parantua.. Olen ollut tämän toisen lomaviikon kipeänä.. Nyt maanantaina pitäisi mennä töihin.. Tuskin pääsen..

KP

Vierailija
8/30 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli täti ihan odotetusti! Pääsiäisestä asti olen ollut vuoden sitkeimmässä taudissa, kuumetta, yskää ja nuhaa...=( Joten ei ihme, että se täti tuli...

Nyt tuli sitten vuosi täyteen, ekalla yk:lla la olisi mennyt tammikuun loppuun, nyt yk:lla 13 toivotaan taas sinne!

Kukas puhu miehen haluttomuudesta?!? Meillä mies ottaa kans stressiä aiheesta, tosin se ei näy haluttomuutena puuhauksessa vaan siitä sperma-analyysin otossa... Stressaa sitä ihan älyttömästi, sen takia se on venynytkin sen otto... Eli harmi, etten voi auttaa asiassa, muutenkuin toteamalla, että on moita muitakin!

Ja kiharapäälle tsemppiä paranemiseen! Itse samaa yrittäen!

Sofi

Vierailija
9/30 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti paranette pian! Piinaviikko alkaa ens viikolla ja toivo elää..

Jotenkin on kauheen toiveikas olo! Pitkästä aikaa! Nyt kp 21/ 28-30.

Jos oisin raskaana jaa tekisin hu testin, niin näkyisköhän se jo haamuna huomenna? En ole koskaan testannut niin aikaisin.. Mitä mieltä olette?

Ei mulla toisaalta ole mitään oireita, mutta jotenkin vaan toivoo niin kovasti!

tsemppiä kaikille!

Vierailija
10/30 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavelija: riippuu siitä, koska sulla on ovis ollu, että koska testi näyttää jotain! Herkimmät testit lupaa jo 6-10 päivän jälkeen tulosta, mutta 10 päivää oviksesta on max. koska kannattaa testailla, menee vaan testit haaskuun...

Ja... En suosittele etukäteen testaamista, koska ihmisen mieli on niin ihmeellinen, että se kehittelee niitä haamuja siihen tikkuun, kun sitä oikein joka valossa vääntelee... Ja sitten kun luulee ihan varmasti tikussa jotain nähneen ja menkat sitten alkaakin, niin pettymys on kahta kauheampi!! Nimimerkillä: kokemusta on...=(

Vierailija
11/30 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja testata se nega tikkuun..

mites te muut, oletteko piinaviikoilla?

Vierailija
12/30 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilija-79 , harmi negasta, mut tosiaan oli varmaan aikasta. Saattaa se plussa siis sieltä vielä hyvinki tulla. Odotellaan :)

joo, eli jos clomeilla tällä kertaa kierto onnistus niin menkat kuukautisten pitäis alkaa kait keskiviikkona... ihmeellistä kyllä mulla ei oo mitään menkkamaisia oireita kuten yleensä... maha ja rinnat turvoksissa. Nyt ei siis oo.. Muuta en sit rupeekkaan miettiin, sillä en haluu taas tippua korkeelta! ihmeellistä, et muuten kyllä aika menee nopsaan, mut tää piinaviikko ei mee sit ei millään :)

iusi kp 31/35?

Vierailija
13/30 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylemmäs, ihan vallan toiselle sivulle on jo päässyt putoamaan! Hurjan hiljasta. Onhan se niin, että silloin kun on positiivisella fiiliksellä tai tosi paha mieli tulee helpommin kirjoiteltua. Jonkinlaista terapiaa kai tämäkin.

Mitä iusille nyt kuuluu? Toivottavasti plussaat!

Alkaa vihdoin km-tuhruilu helpottaa, tänään ei ole tullut enää mitään - jos ei sitten taas ala uudestaan. Ois jo aikakin voida jättää tää p-ka taakse! Seuraavaksi alan ootella menkkoja, ei kyllä mitään hajua milloin ne tulee. Gyne sano vk sitten että ehkä 3 vkn päästä. Sitten popsin taas clomeja. Haluan nopeesti uudelleen raskaaksi!!!

Kirjoitin tämän jo aikasemmin tänään mutta viesti häipyi bittiavaruuteen - muutenkin nää sivut tökkii tosi pahasti.

Odotuspuolelle tähdätään siskot, sinne siis! Kevätaurinkoa!

eewokki

Vierailija
14/30 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eewokki: Hyvä, että vuoto alkaa helpottamaan. Oli kiva kuulla, että meillä on saman ikäiset lapset:)

Hölmö kysymys, mutta minkä tutkimu

ksien jälkeen määrätään clomeja? Olen nyt ajatellut varata yksityiselle gynelle ajan, kun plussaa ei kuulu, mut kierto kuitenkin säännöllinen.

niin ja taas meni susille, tuhruvuoto alkoi..

kp 26/38-30

Plussatuulia kaikille!

Vierailija
15/30 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lueskelin nyt pitkästä aikaa näitä palstoja.. jälleen keskenmenon jälkeen.. 7kuukauteen keskenmenosta ei tapahtunut mitään, viimein tärppäsi ja sekin meni kesken 5viikolla.. Alkaa todella olla toiveikkuus kateissa! Nyt ei oikeastaan tunnu miltään, tyhjältä.. On toki totta että raskaaksi tulon mahdollisuus näkyy olevan olemassa, mutta ei sekään juuri nyt paljon lohduta..

Toivon edelleen kovasti saavani pikkukolmosen perheeseemme, yrirystä takana jo 3vuotta ja 3kuukautta. Siinä ennättää tulla kroonisesti surulliseksi. Vauvakuumekin alkaa tuntu lähinnä sairaudelta - minä tahdon kovasti olla jälleen raskaana ja saada viimein oman nyytin kotiin.. TAHDON!!

Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille! Onneksi metsässä käveleminen ja ulkona oleminen puhdistaa päätä ja elämä ei tunnu niin pahalta kuin tuntuu!!

=) Mami, epätoivoinen..

Onpa näillä sivuilla hiljaista.. eikä nämä sivut edes toimi kunnolla..

Vierailija
16/30 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa meillä onkin sama tilanne. Mulla keskenmenot 08/08 ja nyt 04/09. Meillä tosin yritystä "vasta" just vuosi, mutta kyllä noi keskenmenot vetää mielen matalaksi ja toiveet hiipuu. Miten käy ensi kerralla (jos sitä edes tulee)? Kolmoskuume on kuitenkin niin kova että en halua vielä lyödä hanskoja tiskiin.

Haaveilija79:lle, clomit gyne määrää ovuloimattomuuteen tai ovulointihäiriöihin. Eli jotenkin sitä täytyy tutkia ensin ennenkuin reseptin saa, ei voi vaan marssia lääkäriin ja pyytää clomeja. Mulla kyllä on hieman eri syyt, eli mulla todettiin helmikuussa pco ja siihen liittyy ovulointihäiriöt. Olin kuitenkin joka kuukausi tikuttanut ovulaation, mutta lähinnä kai sen tueksi sain clomit. Heti tärppäsi, mutta keskenhän tuo meni... Ovat muuten tosi kalliita, yli 50 euroa se 20 pillerin purkki (ei-korvattava lääke), mutta se on pikkuraha kuitenkin tämän asian hyväksi!

Mitä muuten ajattelet siitä että lapsille tulee TOOOSI iso ikäero? Kun nuorempikin ehtii täyttää jo ainakin 8? Minä en anna sen ahdistaa, uskon ja toivon että isommista ois sitten edes vähän apua vauvanhoidossa. Pikkuisesta voisi myös tulla kaikkien silmäterä! Meillä ainakin tyttö 10 v on ihan haltioissaan jos näkee pieniä vauvoja.

Tänä aamuna tuli taas jotain tiputtelua, hoh-hoijaa...

Nauttikaa keväästä ja jos on jotain puuhastelua mikä vie ajatukset pois vauvahankkeista niin hyvä... meillä ootetaan kovasti toukokuista lomamatkaa!

eewokki

Vierailija
17/30 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso halaus, mami-79!

Eewokki: Joo ikäeroa tulee, meillä nuorempi(tyttö) täyttää huomenna 8!

Kysyin, että mitä haluaisi kaikkein eniten lahjaksi,sanoi: pikkuveljen tai siskon!

Että silleen.. Toivonut jo pitkään.

Tuhrua tulee ja nega testattu..

kp27/28-30

Vierailija
18/30 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös lapset jo isoja, nuorempi täytti 7vuotta ja parinviikon päästä esikoinen täyttää 9vuotta.. Meillä molemmat lapset kyselivät useasti reilu vuosi sitten eikö meillekin voisi tulla pikkuista -silloin syntyi serkkuja, tuumattiin miehen kanssa siihen et "voisi", eivät ole enää pitkilleen kyselleet..

Me ei miehen kanssa enää oikein osata puhua koko tästä aiheesta, varsinkin tän viimesen jälkeen ei löydä enää sanoja, toki sylikkäin sohvalla röhnöttäminen ja silittely on jotain. Mutta puhua varmaan pitäisi,jos osaisi ja jaksaisi.. Mulla on kaverit tukena, onneksi! Tuntuu mukavalta lukea täältä ettei ole ihan pimeä omien ajatustensa kanssa.. Mulla on ollut eilisestä illasta asti outo olo: et tätä viimestä km:ää ei tapahtunutkaan, jos en ollutkaan oikeasti edes raskaan, jos kuvittelinkin sen vaan.. toki olo välillä aika hutera, ei oikein tiedä mitä ajatella..

Minä myös puuhastelen kovasti pihalla, terapeuttista puuhaa! Tänään kiveytin talomme kivijalkaa, sitä riittää vielä joksikin aikaa.. sitten nurmikon laittoa, marjapensaita ja taimien kylvöä.. Siin välis laskeskelin kuitenkin et vappuna tulisi olla asialla, taidan jälleen ottaa ovistikut kauniiseen käteen ..

Millä "lauseella" muuten saa lääkäri ajan? Nyt kai on ryhdistäydyttävä ja varattava aikaa, minne? TK:sta ajattelin aloittaa.. Mitä kannattaisi pyytää tutkimaan?

=) Mami kp6

Vierailija
19/30 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollut hieman kiireistä ja koneella ei meinaa välillä ehtiä istua ollenkaan..

Meillä meni tämä kierto ohi kokonaan, koska olin sopivasti sairaana juuri kun olisi ollut oviksen aika.

Nyt sitten odotellaan kierron loppua ja uuteen kiertoon pääsyä.. Toivottavasti ei sitten taas tule jotain mikä haittaa meidän suunnitelmia..

Me tilattiin talvilomalla meille uusi auto ja se tulee tuossa muutaman kuukauden päästä.. Mies ei meinaa millään jaksaa odottaa, että auto tulee.. Onneksi ei menekään ihan niin kauan kuin ensin sanottiin.. Ensin sanottiin, että voi mennä 4-5 kk, mutta nyt meneekin ilmeisesti n. 3 kk

Onneksi.. Pääsen nauttimaan uudesta autosta lomalla.. Me kun ollaan miehen kanssa ihan eri aikaan lomalla..

KP

Vierailija
20/30 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että oot saanut iloisia uutisia Sofi! Nyt peukutellaan täältäkin sun puolesta, ettei tartteis enempiä tutkimuksia/hoitoja käydä.

Täälläkin ihan positiiviset tuntemukset. Jatkettiin taas yrittämistä ja nyt ollaan piinaviikoilla =)