Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
3-v poika, 18kg, turvaistuin?
06.04.2009 |
Hei!
Olen aina ihmetellyt miten 3-vuotias vielä mahtuu autossa istumaan selkämenosuuntaan turvaistuimessa. Meidän poika painaa nyt kolmevuotiaana 18kg (on myös pitkä) ja tällä painollahan pitäisi siirtää jo pois viisipistevyöstäkin... Eikös 18kg ole raja, että tarvii siirtyä normaaliin 3-pistevyöhön? En kai sentään ole ainoa, jonka kolmevuotias on istunut jo pitkään kasvot menosuuntaan ja nyt joutuu siirtymään jo isompaan istuimeenkin/vyöhön??
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa