Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole käyttänyt ehkäisypillereitä yli 10 vuoteen

Vierailija
18.06.2009 |

Eikä yhtään tee mieli edes aloittaa. Varsinkin kun lukee täältä kaikista sivuoireista, niin en todellakaan aio enää ikinä lykätä itseeni mitään hormoneja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ollut paljon helpommat esim. menkat. Mulla oli 7 päivää kestävät silloin kun söin pillereitä, nyt vaan 4-5 päiväiset.

Ihan kiva myös kun ei tarvii ajatella että onko muistanut ottaa vai ei, kun olen vähän sellainen etten aina varmaan muistaisi...

Vierailija
2/6 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä aloita. Pco on ehkäissyt 100%.

Irtosuhteissa tietysti lateksihaamu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä yhtään tee mieli edes aloittaa. Varsinkin kun lukee täältä kaikista sivuoireista, niin en todellakaan aio enää ikinä lykätä itseeni mitään hormoneja.

www.ehkaisy.com sivuilla käy ilmi esim hormonikierukasta;

Mahdolliset oireet ovat kuitenkin käyttäjäkohtaisia ja voivat tasoittua muutaman kuukauden käytön jälkeen.

Ja samahan pätee ihan niihin pillereihinkin. Eli käyttäjästä riippuen on haittavaikutuksia JOS NIITÄ EDES ILMENEE!!

Vierailija
4/6 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittakaan. Kolme toivottua lasta ja muuten ehkäisynä keskeytetty yhdyntä :9 Ja tiedän, että ei oo oikee ehkäisy :) Jos lapsia vielä tulee niin ilolla otetaan vastaan.

Vierailija
5/6 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen kuitenkin 29-vuotias naimisissa oleva nainen. :) Ajoittaisena ehkäisynä ollaan käytetty kondomia, yleensä ei mitään. Lapset (1 ja nyt raskaana) on saaneet tulla ajallaan.

Vierailija
6/6 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonaalisen ehkäisyn harvinaiset, mutta vakavat riskit kun ystäväni sai nuorella iällä aivoinfarktin ja vammautui pysyvästi. Varmaahan ei tietenkään ole, että tuo aiheutui juuri pillereistä, mutta kyllä niitä ainakin osasyyksi lääkärit veikkasivat. Muutoin olin kyllä tyytyväinen pillereihin, pitivät menkkakivutkin aisoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme