Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälin naisia, joiden pitää koko ajan meikata ja laihduttaa miehen takia!

Vierailija
06.04.2009 |

Olen todella pahoillani puolestanne, siis sen takia, että ette tiedä, mitä on oikea rakkaus. Mitä tarkoittaa tulla hyväksytyksi omana itsenään.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehelle on ihan ok haukkua naistaan, joka on vaikka lihonut 10kg tai joka ei kotiäiti-vuosinaan halua/jaksa aina olla täydessä tällingissä ja seksiä himoitsevana!

Vierailija
2/26 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvän näköisiä sen takia, että heillä on kerros meikkivoidetta ja ripsiväriä :)

Ja lopputulos on karmee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettaa sen vuoksi että on se mies?

Vierailija
4/26 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia, jotka kuvittelee, että me itsestämme huolehtivat tehdään se VAAN miehen vuoksi, mutta kukin tyylillään, tai sit ilman sitä ;)

Vierailija
5/26 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat kai meikkaa ja laihduttaa lähinnä itsensä takia. Eikä se rakkaus ole yhtään sen todempaa, jos mies sietää naista vielä kaksi-kolmekymmentä kiloa lihavampanakin (tai nainen miestä!). Lähinnä kyse on sietokyvystä.

Vierailija
6/26 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden vaimot ei välitä pitää ulkonäöstään mitään huolta sen jälkeen, kun lapset on hankittu. Lihotaan kymmeniä kiloja, tukka leikkaamattomana ilman mitään ehostusta. Ja oletetaan, että eihän se mies enää mun ulkonäöstä välitä, koska ollaan jo tosirakkaudesta naimisissa...

Vierailija
7/26 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia, jotka kuvittelee, että me itsestämme huolehtivat tehdään se VAAN miehen vuoksi, mutta kukin tyylillään, tai sit ilman sitä ;)

Kyllä sitä voi itsestään huolehtia, vaikka ei meikkaisi ollenkaan! Toiset nyt vaan on luonnonkauniita!

Vierailija
8/26 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä voi itsestään huolehtia, vaikka ei meikkaisi ollenkaan! Toiset nyt vaan on luonnonkauniita!

jos joku tykkää meikata???

Vierailija
9/26 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia, että MIEHET huomaisivat ja huomioisivat, omat ja vieraat.

Turha väittää muuta!

Vierailija
10/26 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukihan niinkin kusipäisiä miehiä löytyy jotka vaatii naisiaan meikkaamaan ja laihduttamaan. Mutta väittäisin että pääosin ongelma on naisten päässä.... he luulevat että mies odottaa heidän meikkaavan ja laihduttavan

Vierailija
11/26 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon onneksi luonnostani hoikka, olen aina ollut. Meikkaan ihan omaksi ilokseni, mä tykkään siitä. Mä tykkään kaikesta kauniista.

Vierailija
12/26 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha väittää muuta!

mä olin 1kk suomen Puolustusvoimissa muutaman tuhannen miehen kanssa, enkä meikannut. Mutta kyllä se mun arki- ja juhlakäyttäytymiseen silti kuuluu, enkä hae sillä kenekään huomiota. Jos itsellä on kivempi olla kun on vähän freesimmän näköinen, niin mitä se haittaa??

Vierailija
13/26 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

David kuulemma tykkää blondeista. Vaimo käyttää peruukkia

Laiha kuin seiväs, silikoonit

surkea tapaus

Vierailija
14/26 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siis 11kk...

Vierailija
15/26 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä läskillä on läski mieskin. Voin hyvin kuvitella teidät sohvalla vieretysten ja se mielikuva ei ole todellakaan kaunis, päinvastoin, kuvottavaa. Ei käy kateeks sunkaan elämä. Ruma akka ja ruma ukko, lapset tulleet vanhempiinsa, hygieniataso on varmasti olematon teidän perheessä, päälle puetaan teltat.

Vierailija
16/26 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen meikannut aina, ilman miestä tai seurustellessa.

Ja tosiaankin meikkaan omaksi ilokseni, en miestä varten.

Yleisesti ottaen olen sitä mieltä että jos ei kelpaa jollekkin ukolle sellasena kun on niin onhan noita muitakin naisia.

Harvemmin nuo miehetkään täydellisiä on.

Ja miksi lapsen saaminen on syy ettei muka tarttis huolehtia itestään...?

Vierailija
17/26 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai laihduttaa? Täällä mulla nytkin on meikit naamassa kun kotona istun yksin, ketäköhän varten mä tänään meikkasin, kun kukaan ei ole edes näkemässä...??

Vierailija
18/26 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä pidän siitä, että hieman meikkaan. Mies taas ei ymmärrä meikkauksen päälle, eikä haluaisi, että kukaan nainen meikkaa.

Minä en alottaisi laihduttamista mieheni takia. Jos sellainen tarve olisi, tekisin sen itseni takia omien oivalluksieni kautta. Meillä minä olen kroppaani kohtaan todella kriittinen ja miehen mielestä se on todella hyvä näin.

Vierailija
19/26 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha väittää muuta!

Ei pidä paikkaansa ainakaan minun kohdallani, vilpittömästi. Vaivaudun "sellaisesta" huomiosta. Meikkaan hillitysti näyttääkseni "siistiltä" (naama ei kiillä jne.)

Vierailija
20/26 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viiden lapsen äiti enkä ole koskaan värjännyt hiuksia enkä meikannut. Olen tummahiuksinen, tummat silmät ja kulmakarvat. Tosin kyllä siistin kulmia.

Yritän pitään itseni kunnossa. käyn juoksemassa enkä päästä itseäni paisumaan. Jokaisen raskauden jälkeen kyllä laihdutan samaan painoon mitä oli lähtiessä. Pari kertaa vuodessa käyn kampaajalla leikkauttamassa hiuksia.

Olen komlekymppinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän