Säälin naisia, joiden pitää koko ajan meikata ja laihduttaa miehen takia!
Olen todella pahoillani puolestanne, siis sen takia, että ette tiedä, mitä on oikea rakkaus. Mitä tarkoittaa tulla hyväksytyksi omana itsenään.
Kommentit (26)
Olen tosiaan meikannut iät ajat ja huolehtinut itsestäni muutenkin, miehen kanssa tai ilman. Lisäksi olen ollut aina hoikka, kaksi raskautta lyhyen ajan sisään vaan on tuonut 5 lisäkiloa kehoon ja niitä tässä karistelen - oman itseni vuoksi.
hoitanut itseäsi ja miehesi lähti toisen naisen matkaan.. joka hoiti.
Sen takia, että MIEHET huomaisivat ja huomioisivat, omat ja vieraat.
Turha väittää muuta!
tehdä jotain kivaa ihan itsellesi niin ymmärtäisit että ei siinä itsestään huolehtimisessa loppupeleissä miehet kauheasti vaikuta ;)
tehdä jotain kivaa ihan itsellesi niin ymmärtäisit että ei siinä itsestään huolehtimisessa loppupeleissä miehet kauheasti vaikuta ;)
Kyllä itsestään voi huolehtia, vaikka ei meikkaakaan!
Kyllä itsestään voi huolehtia, vaikka ei meikkaakaan!
Mun ei tarvitse laihduttaa, en ole ylipainoinen. Mun mies ei kyllä tykkää läskeistä sen tiedän, mutta sitähän mä en ole. Mä meikkaan sen takia että oikeesti mä olen ihan hirveen näköinen omasta mielestäni ilman meikkiä. Mulla on punertava iho ja haluun sen peittoon. Mulla on ruskeat silmät mutta vaaleat karvat, mun mielestä se näytttää typerältä, haluan että ripseni ja kulmani erottuvat nätisti.
Mun mies ei ole koskaan vaatinut mua meikkaamaan, mutta kyllähän nyt silläkin on silmät päässä ja mä olen nätimpi meikin kanssa kuin ilman. Yhdessä ollaan oltu jo 11 vuotta, joten on se mut aika monesti nähnyt ilman meikkiä (joka aamu ja ilta) eipä tuo ole mua jättänyt silti.
Mun mies oli reissussa pari päivää, eilen tuli kotiin. Mä laittauduin oikein kauniiksi sen kotiintulon kunniaksi, se oli kivaa. Nätti vaimo odotti kotona, siisti koti ja muksut, seksiä illalla. Varmasti oli kiva tulla kotiin.