~++~ Pikku2 vko 15 (06. - 12.04.2009) ~++~
Linkki viime viikoiseen pinoon
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Kommentit (37)
*MASUNASU08 & ELLI-NELLI*
Testasitteko jo??
*OMA NAPA*
Testattu on *CLEARBLUE* testillä (tavallinen) ja negatiivinen oli.. Pettymys on suuri ja olen yhtenä kysymysmerkkinä, koska nämä oireet on ihan ihmeet. Mulla ei ole ollut tämmöisiä tuntemuksia ennen. Kaikki nippailut, valkkarin lisääntyminen ym. En voi uskoa, että testi myöhemmin näyttäisi mitään, koska mulla on nyt ollut parisen kertaa niin, että kun ovis on kp 18, niin 13 päivää siitä menkat on alkanu.. Ei kai se auta, kun oottaa niitä menkkoja alkavaksi, päivänä millä hyvänsä..
*Pettynyt Lisbet, kp 32/31-44, yk 7, dpo 14 (?).*
Tänään kp 8/24 ja tänään taas testailen ovistestillä. Eilen sain jo haalen viivan jos ne tänään vahvistuisi. Tilasin mammaksilta ovulaatiotestejä ja pari raskaustestiä.
Tämä on meillä ensimmäinen yritys kerta. Ensimmäisen lapsen kanssa tärppäsi yk 2 joten toivotaan että tällä kertaa olisi yhtä nopeaa. :)
Lisbet: Samma här. Inte gravid- Ei raskaana. Vituttaa jonkin verran... Mä en kyllä enää ala bongaa mitään merkkejä itestäni, kun en selkeesti osaa. Jos maha alkaa joskus kasvaa, niin varaan sitten neuvolan=) En mäkään usko enään että testin tulos muuksi muuttuisi parissa päivässä. Menkkoja odotellessa... Toivotaan parempaa onnea ensikiertoihin kummallekin! Tuntuu tyhmältä pettyä negaan, vaikka lekuri mulle sanoikin, että uutta lasta vaan perään ja nopeesti se ei siltikään välttämättä tule.
Mites se kolmas meistä? Tupu, Hupu ja Lupu=) MItäs sanoi testi Elli-Nellille?? Toivottavasti parempaa kuin tänne!!
T.Masunasu kp 29/28-30
Lisbet: Voih :( Pahoitteluni negasta! Minä jo eilen tohkeissani suunnittelin, että ollaan sitten samaan aikaan synnärillä. Vaikka eihän sitä vielä tiedä, jos oltaisiinkin.
Masunasu: En voinut olla nauramatta, sun kommentille, että varaat ajan neuvolaan vasta sitten, kun maha alkaa kasvamaan :D Mutta siis myötäelän myös sinun pettymystä :(
Noh täällä ei siis ole vielä testailtu, sortsi kanssasisaret. Kävin aamulla pojan kanssa kaupassa ja vilkaisin kyllä apteekin suuntaan, mutta siellä näytti olevan kakssataakuuskymmentä muutakin asiakasta niin hilipasin vain ohi. Tätiä ei ole vielä kuulunut, mutta onhan tässä päivääkin vielä jäljellä pitkästi..
Kaisa4: Oikein mukavaa tuulettumis iltaa teille, kuullostaa kivalta :) Mulla oli muuten sama homma tässä kierrossa tuon valkkarin kanssa, oletetun oviksen jälkeen, ei oikein kuivaa kautta kuulunut :0
Sannis: Tsempitykset ovulaation bongaukseen :)
Ja lopuksi vielä kaikille tasapuolisesti, kuten munarikasta pääsiäistä =)
E-L kp: 27/26 (ainakin toistaiseksi)
ja yk.10.
Voihan räkä noita negatiivisia testejä!! Miks niitä myydään enemmän kaupoissa ku positiivisia testejä? ;-D
Mikäs on Elli-Nellin tilanne? Joko menkat alkoi vai vieläkö saadaan jännittää? Siis eikö sulla oo nyt pyhiksi testiä olemassa? Voi ryökäle! No lauantaina onneks sen saat! ;-D Paitsi saako niitä muka ärrältä? Ja hei eiks yliopiston apteeksit oo kuiteski auki? Mä keksin vielä mistä sä huomenna testin saat...=DDDD
Tänneppä ei kertakaikisen mitään ihmeempiä... kp on ehkä 5/27-28 eli maailman tylsin vaihe kierrosta menossa. Päättys nää lorinapäivät nyt ihan kokonaan ni vois alkaa taas "puputititi"!!! Paitsi että meillä ei taideta puputiti nyt pariin päivään lainkaan. Ollaan oltu molemmat niin väsyneitä ku kamalt duuniputket takana et ei jakseta ku riidellä. Mutta huomenna on jo parempi päivä kun saa levätä. Kyllähän tää tästä....
Oikein muksaa ja tietty sitä perinteistä eli munarikasta pääsiäistä ja niin tietty plussarikasta kans...(niillä joille se on vaan mahdollista)!!!!!
Me ollaan ihan vaan kotosalla. Vähän käydään kylässä mut ei lähetä sen kauemmas joten mä pystyn päivystää täällä teidän plussauksianne...=DDDD
Soffu (sairaan tylsä vaihe kierrosta menossa)
..toivottamaan Teille kaikille *OIKEEN MUNARIKASTA PÄÄSIÄISTÄ!!*
Kirjoittelen taas ens viikolla..
*=) Lisbet, kp 33/31-44, yk 7.*
Soffu: Voi sua höppänää, ihana oot :) Pakkohan se oli eilen testi hakea jemmaan, kun hokasin, että niin monta pyhäpäivää pukkaa peräkkäin. Mulla oli joku ihme pakkomielle saada juuri saman merkkinen testi kuin millä esikoisen plussasin, joten jouduin koluta useamman apteekin läpi :D Enkä kyllä sittenkään löytänyt sitä samaa testiä :( No testi kuitenkin nyt huutelee mua tuolta kaapista :) Tsempitykset sinne maailman tylsimpään vaiheeseen kierrosta! Onneksi ajalla on tapana kulua :) (mistähän tuokin sanonta tuli mieleeni)
Lisbet: *virtuaalivoimahalaus sinulle*
Niin ei siis tätiä ole vielä näkynyt. Masunasua lainatakseni, ei siis vaikka kuinka tuijottaa paperia valoa vasten vessassa käydessään :D Yhdeksän pettymyksen jälkeen olo on jotenkin epäuskoinen, siksi varmaan sitä testin tekemistäkin pihtailen, kun en uskalla, pelkään, että tullaan alas ja rytinällä. Lupaan kuitenkin sen viimeistään maanantaina tehdä, jos tarve edelleen sitä vaatii.
<3 <3 <3
E-L kp 28/26 yk.10.
Elli-nelli: Voi toivotaan että plussa sieltä tulee... :) Mä pidän täällä sulle peukut pystyssä.
ON: Ovulaatiotesti tehty taas ja nyt näyttää jo vahvemmalta kuin eilen..Kyllä se ovulaatio sieltä tulee..Ja mä olenkin lukenut jostain että siitiöt pystyy elämään jopa 5 päivää ennen kuin kuolee..me ollaan nyt eilen ja tiistaina hyödynnetty tuota tulevaa ovulaatiota..ja eiköhän tänäänkin.. :p
Kaikille paljon plussatuulia ja hauskaa pääsiäistä..
Täällä on taas jännitystä kerrakseen! Elli-Nelli & muut piinailijat, toivotaan sitä parasta!! Kiva huomata, että tämä vauvaprojekti saa kaikkien päät yhtä sekaisin...
ON: tässä kierrossa ei ehkä sitten tullut sitä ovulaatiota, tikut ei ainakaan kertoneet, eikä oireita ollut minkäänlaisia. Varmaan se ovistikkujen ostaminen säikytti oviksen kokonaan pois =( Eli ensi kiertoon uudet tikut ja uusi yritys. Eli menkkoja sitten odottelemaan....
t. Irina
*..yrityskierto nro 8 käyntiin..* Menkat siis alkoi aamupäivällä, eli kp 33 muuttui sitten kp 1..
Onnex ei kuitenkaan semmosta pitkää kiertoa tullut, niinku viime kierto oli..
Nyt sitten tähdätään, että meille tulis vauva tammikuussa 2010 =)
*=) Lisbet, kp 1/31-33, yk 8.*
Lisbet81: Voi ikävä kuulla.. Toivotaan että seuraavassa kierroksessa tärppää.
ON: Päätä särkee ja on vieläkin kipeä..Mietin että olisko tuo kipu johtuu tulevasta ovulaatiosta..onko muilla päänsärkyä ovulaation aikana..?
Mulle eilen iski migreeni,olen sairastanut migreeniä n.5 vuotta. Eilen olin kyllä todella väsynyt mikä varmaan laukaisi päänsäryn. Mulla siihen auttoi lääke ja ihan pimeässä huoneessa lepääminen. Tänään on hyvä olo.
Eilen jäi pupuilut väliin kun olin niin kipeä. Tänään meinasin testata ovulaatiotestillä ja toivotaan että ovulaatio ei ole mennyt ohi. :)
Mitäs muille kuuluu?
hiljaista :0
Sannis: Mä en oo ainakaan pannut merkille, että mulla ois oviksen aikaan päänsärkyä. Onneksi siellä migreeni helpotti! Toivottavasti ovulaatiotesti näyttää "plussaa" :) Pidän peukkuja!
Testattu on ja nega tuli...kai? Tein testin aamulla ja testiajan jälkeen katsoin ja tulos oli nega. Jätin testin pöydälle ja menin tekemään aamutoimia. Myöhämmin (ehkä noin vartin päästä) otin testin ja olin heittämässä sen roskiin niin siinä olikin kaks selvää viivaa, eli positiivinen? Mutta koska ohjeissa lukee, ettei sitä voi tulkita enää testiajan jälkeen, niin eiköhän se negaksi ole tulkittava. Mitä mieltä olette kanssasisaret? Täti edelleen piileksii jossain :0
-Elli-Nelli-
Elli-Nelli: Minkä merkkisen testin teit? Ja paljon sulla on menkat myöhässä..? laita kuva testistä jos voit..! Mutta jos siinä kerran on 2 viivaa niin eikä se ole plussa.. :) Tee ylihuomenna uusi testi. Pidän peukut pystyssä että plussa tulee siihen ajallaan ++++
Mulla taas yksi ovistesti tehty ja taas näytti haaleaa plussaa..Vahvistuukohan nuo viivat koskaan..? Mä tosiaan toivon että olisi tärpännyt tällä kierrolla.. :D
sannis ja kp 11/24
Sannis: Testi oli dbest merkkinen. Menkat on myöshässä nyt 4 päivää.. Täytynee tosiaan tehdä toinen testi myöhemmin, jos täti ei tule ennen sitä. Minä en valitettavasti osaa kommentoida Ovistestien viivoja. En ole koskaan ovistestiä edes nähnyt :D Mutta tsempitykset sinne, toivottavasti saatte tärpin :) :) :)
E-L kp 26/30
Tiivi-Taavi ja Sannis tervetuloa mukaan, mukavaa porukka tosiaan tässä pinossa kuten kaisa4 sanoikin. Paitsi mä alan kyllä olee jotenkin sekasin jännityksestä...=)
Kaisa4: pitäkää kivaa lauantaina, mä kanssa kyllä taidan lähteä siiderille, jos testi näyttää negaa...!
Lisbet ja Elli-Nelli: huomenna testataan eiks jee??=) Ja heti pistämään infoa aamusta!!!!!!!!!
Omaa napaa: Tissit vähän kipeet, saattaa kyllä johtua siitä että likka nukkuu mun ja miehen välissä ja potkii ja huitoo minkä kerkee...=) Valkovuotoa paaaljon, mutta voi myös enteillä menkkoja... Maha on on yhtä läski ja turvoksissa kuin aina ennenkin=)
Menkkoja ei siis ole näkynyt vaikka kuinka pyyhkiessä tuijottaa paperia valoa vasten =) Mä "päätin" etten hötkyile tän yrityksen kanssa mutta paskanmarjat. Kauhee vauvakuume! Mun hyvistä ystävistä KOLME on nyt paksuna. Lasketutajat on loka-maraskuussa. Mä voisin hyvin omia sen joulukuun=) Mä en oo mikään kauhee jouluihminen, niin sais sekin vuodeaika uuden merkityksen jos syntyis toukka!
Mä kävin tänään mummolle kaupassa ja apteekissa. Se anto satasen mukaan ja sano että jos jää ylimääräistä, niin osta jotain kivaa itelles. Ja mähän ostin: clearbluen digitaalisen raskaustestin=) Just sen verran jäin mummon rahoista että sain sen 15 euron tikun. (oisin tietty voinu maksaa vähän itekkin) No mummolle sanoin että limpparia ja karkkia ostin=) Kaamee valehtelia... Ompahan nyt sitten huipputesti, vaikka sama kai se millä testaa jos hormoonia kusessa on. Mä en kyllä oikeesti kauheesti luota raskautumiseeni, esikoinen sai "liian" nopeesti alkunsa, joten nyt on mun vuoro testailla vähän turhaan=)
No aamulla testaamaan akat!!!
Öitäpöitä toivoo vähän vajaa apina kp 28/28-30