Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa, mies pihtaa!

Vierailija
06.04.2009 |

APUA! Vuosi oltu yhessä ja nyt ukko pihtaa. Minä pihtasin edellisessä suhteessa, hän jopa päättänyt suhteen, kun sai liian vähän seksiä.

Alussa seksiä oli tosi paljon 3krt/pv, sitten kerran, sitten joka toinen pv, sitten viikonloppuisin, nyt pahimmillaan 1krt/2vko. Yleensä kerran viikos. Mä olen tosi kiukkunen, kerjään ja loukkaannun, itken ja pahotan mieleni. Koko suhde alkaa mun osalta pyörimään vaan tän ympärillä.

Seksi on tooodella hyvää, sehän tässä kamalaa onkin. Se musta näin halukkaan on tehnyt. Haluan sitä ihan hirveesti. Tätä on nyt jatkunut varmaan 4-5kk. Mies ei osaa selittää muuta, kun että on talvisin väsynyt ja sanoo, et tää mun suhtautuminen ahdistaa.

Mutta mihin sen halut on kadonneet??! Ei voi pettää, se ei vaan ole ajallisesti mahdollista - enkä kyllä ikinä sitä uskoiskaan. Mussa sellanen vika et olen tosi paljon iholla. Olenko siis itse aiheuttanut tän? Pitäs varmaan herätellä hänen saalistusviettiä, mut mites teet. Sit kun irtoo, ni en mä pysty enää pidättelee.

Ja olen kyllä yrittänyt kehitellä itelle muuta ajateltavaa ja tekemistä, mut se menee sit mun osalta kostamiseksi ja marttyyrileikiksi, joka ei tee hyvää myöskää suhteelle!

Niin last but no least: meillä on 18v ikäero. Olen 23 ja mies 41.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vois olla sun isäs ja vaikee tollasta nuorta tytönheitukkaa on pitää tyytyväisenä ku ei se vanha enää jaksa. Oikeesti mieti nyt, sitte ku oot kolmikymppinen niin sun ukkos on jo jäämässä kohta eläkkeelle, haloo!!

Vierailija
2/5 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kyllä olet pulassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisille vastauksille: eikö 40v miehet enää harrastakaan seksiä? Mun käsittääkseni mies voi nelikymppisenä olla hyvinkin viriili.. tai ainakin niin olen luullut.

No jokatapauksessa aloittajalle Miehelläsi saattaa olla stressiä tai jotain, minkä vuoksi ei seksi ole päälimmäisenä mielessä. Minulla ja miehelläni on 12v ikäeroa enkä usko sen vaikuttavan halujen epätasapainoon. Meillä tosin samaa ongelmaa, kun tulisi mahdollisuus miestä ei kiinnosta ja kun sitä ei olisi, niin tietenkin silloin häntä haluttaa.. Meillä on pieniä lapsia..

Mutta.. tiedän, että kun ikää alkaa olla lähemmäs 50, niin miehen halut romahtaa. Ystävälläni on miehensä kanssa 21v ikäeroa, mies on reilu 50v ja heillä vaan ei ole seksiä, kuin aniharvoin. Arki kuitenkin toimii heillä ja he asuvat yhdessä. Naisella on sitten rakastaja.. vaikka rakastuneena et varmaan heti sellaista ajattelekaan ensitilassa :D

N 27

Vierailija
4/5 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli nelikymppinen mies ja voin vakuuttaa, että halut ja kyvyt on tallella. Meillä työmatkat rajoittaa yhteisiä hetkiä, mutta silloin kun ollaan molemmat kotona niin naidaan joka päivä, suurinpiirtein 4 kertaa viikossa. Sitä en osaa sanoa, kuinka yleistä tai harvinaista säännöllinen seksi on ikääntyvillä miehillä mutta itse nautin seksistä sen verran paljon, että en haluisi sen vähentyvän iän myötä.

Tunnen yhden seitenkymppisen joka on vieläkin suht vilkas seksin suhteen.

Vierailija
5/5 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi mahdollisuus päästä pukille parikymppisen kanssa, ei olisi haluista pulaa...

Mutta.. tiedän, että kun ikää alkaa olla lähemmäs 50, niin miehen halut romahtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi