Jos äitini rahoittaa jatkuvasti työttömän veljeni elämistä, voinko vedota ennakkoperintöön?
Kommentit (46)
lapsettomuushoitojen omavastuun. Minä tosin olen saanut lapseni aikaan luomuna ja he takaavat minulle paremman elintason.
Ilman lapsiani asuisin vuokrayksiössä, sossun tukemana ja makaisin kaikki päivät kotona masentuneena. Kun saan toisen lapsen, yhteiskunta maksaa minulle tulonsiirtoina vähintäänkin saman, mitä esim siivooja tienaa kokopäivätyöstä.
Kun toinen lapsi syntyy, heittäydyn täydeksi loiseksi enkä tee enää mitään muuta kuin odottelen perintöosaani. ap
vähenee rahat, niin eivät maksa elämäntapasiipeilijöiden ylläpitoa. Ja piuhat poikki tuollaisilta pitäisi pistää.
lapsettomuushoitojen omavastuun. Minä tosin olen saanut lapseni aikaan luomuna ja he takaavat minulle paremman elintason.
Ilman lapsiani asuisin vuokrayksiössä, sossun tukemana ja makaisin kaikki päivät kotona masentuneena. Kun saan toisen lapsen, yhteiskunta maksaa minulle tulonsiirtoina vähintäänkin saman, mitä esim siivooja tienaa kokopäivätyöstä.
Kun toinen lapsi syntyy, heittäydyn täydeksi loiseksi enkä tee enää mitään muuta kuin odottelen perintöosaani. ap
Säälittävää!!
Äitisi saa varmasti laittaa rahansa menemään just niinkuin itse haluaa.
Suomeen päästyään, koska lapset takaavat pysyvän oleskeluluvan.
Ja ihan omaehtoisesti etsin itselleni viime syksynä työpaikan, lähes 6 vuoden työttömyyden jälkeen. Mutta toisen lapsen jälkeen en enää viitsi töihin niin pienellä palkalla vaivautua.
Ja esikoisen pidän päivähoidossa 0€ kk vaikka olenkin vauvan kanssa kotona. Niin säästän ruokamenoissa kun lapsi syö päiväkodissa.
kenet haluan ja tässä tapauksessa tuskin äitini on ensimmäisenä listalla.
Mutta kyllähän tuo asia ihmetyttää...