Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta kummilasta on teidän mielestä maksimi?

Vierailija
04.04.2009 |

Haluaisin pyytää ystävääni kummiksi lapselleni, mutta hänellä on jo 5 kummilasta ennestään----liikaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

velvollisuudet loppuu. Vaikkakin laitan varmaan vielä pitkään synttärilahjan ja joululahjan

Vierailija
2/6 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen päättää kummiEHDOKAS.

Jos kysyn jotakuta kummiksi, niin oletan että sanoo ei kiitos jos ei halua enempää. Kaikkien kanssa ei ehkä pidä yhteyttä syystä tai kolmannesta.

Itsellä on 3 kummilasta ja niitä tapaa aika usein, tiedä sitten selviäisikö 12.sta? Joku näyttää selviävän! Hatunnosto.

Joten en lähde arvailemaan onko jollekin 2 liikaa vai haluaako olla kummina 20.lle.

Kummiudesta voi kieltäytyä! Eikä siitä tartte vanhemman loukkaantua. Itselleni kummius on ainakin iso juttu, varsinkin henkisesti. Taidan olla nykysin vähemmistönä?

Siksi harmittaa ne joiden kummilapsi on lähinnä lahjojen kohde! Jos ei itse ota yhteyttä niin ei ne sitäkään vähää...

* En käsitä alkuunkaan miksi vanhemmat ei edes TAJUA ettei kirkkoon kuulumaton voi alkaa kummiksi. :D

Mites muuten ootte mieltä KUMMIEN määrästä? Meillä on kaikilla lapsilla 2. Se riittää koska kaikkiin ehtii pitää hyvin yhteyttä ja huolehtiin itsekin siitä kummisuhteen ylläpidosta.

Ottaa kupoliin jos on seitsemäs kummi eikä vanhemmat ota yhteyttä vaan se pitää lähteä sinusta. Lahjojenko takia ne haluaa kummeja?? Koska ei kaikkia kavereita pyydä joka vuosi lapsen synttäreille niinkään kuin kummien odottaa ilmaantuvan paikalle. Pitäiskö viedä jotain ihan perussälää kummilapselle? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vanhin jo täysikäinen, keskimmäinen 12 ja pienin 3. Kyllä mä taas olen tarvittaessa yhden kummiksi valmis.

Vierailija
4/6 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kahta näistä tapaan säännöllisesti siitä syystä, että kaksi kummilastani asuu kaukana ja kun itsellä on pieniä lapsia niin ei ole niin helppoa pitää nähdä säännöllisesti. Pyrin kuitenkin muuten olemaan käytettävissä. Vanhimman kummilapseni kanssa, 12 v, kirjoittelemme sähköposteja jne. Pyrin muistamaan jouluna, synttäreinä, nimipäivinä ja muina juhlapyhinä lähtee kortit.

Vierailija
5/6 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävä tarvitsee kummia lapselleen ja ihan varmasti minulle tulee lisää kummilapsia siinä vaiheessa kun pikkuveljeni alkavat perustaa perhettä.

Vierailija
6/6 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kysyä asianomaiselta itseltään!

Mieheni ei jaksa hoitaa yhtä ainutta kummilastaan, minä olen päättänyt että otan kolme kummilasta ja tiedän että jollakin on huomattavasti enemmänkin!

Kannattaa rohkeasti kysyä ja jos epäilyttää niin voi sanoa ettei loukkaannu jos toinen kieltäytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan