Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ticketin asu huutonetissä jo 48 €

Vierailija
04.04.2009 |

Hyvin näyttää trokaaminen kannattavan. Hulluilla päivillä 29,90 ja nyt huutonetissä 48 €.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=101646130

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintalappu on erilainen. Hullujen päivien puvussa on vain yksi punainen läpyskä.

Vierailija
2/7 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin itsekin huutaa huutiksesta Ticketin , joka oli ostettu hulluilta päiviltä. No, joku ehti ennen mua. Miksi ihmisten pitää olla niin kateellisia kaikesta ? Jos joku maksaa jostain enemmän, mitä se maksaisi liikkeessä, niin mitä sitten ? Kysyn vaan ja ihmettelen. Itse en noita pukuja myy, jos seuraava jo kommenttiani ihmettelee ja päättelee kirjoituksestani näin. Voi kunpa asuisinkin lähempänä näitä hullun halpoja aleja!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tästä Ticketista tekee niin ihmeellisen?

Vierailija
4/7 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo puku maksaa kaupassa 43 e joten kyllä minäkin ihmettelen miksi niistä huudetaan noin hulluna huutiksessa. Tuo ei edes ole mikään harvinainen väri, samaa on tälläkin hetkellä ticketin verkkokaupassa 28 eurolla...

Vierailija
5/7 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heillekin tulee nyt tilaisuus saada halvemmalla hyvä puku.

Tuo ei ole stockan puku. Minä kylläkin tilaan suoraan tanskasta, visalla maksu ja tuote tulee 3 arkipäivässä. Todella hieno palvelu. Yhdessä ruotsalaisen kavatin kanssa parhaat pohjoismaiden verkkokaupat. Nopea toimitus ja hinta pitää.

Vierailija
6/7 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän maksaa mielellään jokusen euron enemmän trokarille, jottei tarvi mennä siihen hysteriaan sekaan.

Vierailija
7/7 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en näe ticketin omilla sivuilla visa maksu mahdollisuutta, laitoin sähköpostia eikä koskaan vastanneet.