G: Mitä miehesi tekee nyt?
Kommentit (41)
juo teetä ja katselee telkkaria (CNN)
Tosin nukkuvat varmaan vielä kaikki :)
Ei ole tullut vielä kotiin eilisen saunaillan jälkeen. Puhelin ei päällä...
Mä heräsin just. Mies on käyny antamassa lapselle aamupalaa ja laittanu telkkarin päälle jossain vaiheessa aamua:)
Piti tehdä tänäänkin vaikka mitä yhdessä ja taas tämä on tätä. Minä hoidan lapset aamuin illoin, mies tekee mitä lystää. Olisikin jäänyt jonnekin reissulleen.
se on iha kypsä, kun mursi jalkansa ja joutuu olemaan sairaslomalla.. on ollutkin siten tässä koneella kokoajan aamusta iltaan tai sohvalla jalka kohoasennossa.. nyt pääsin itse tähän hetkeksi.
Menen kyllä kohta herättelemään, josko antais mulle kikkeliä tai haluais jo kahvia..
Minun mies on varmaan kaverillaan nukkumassa (TOIVOTTAVASTI :D) tällä hetkellä, oli tosiaan eilen siellä kaverinsa synttäreillä toisella paikkakunnalla :)
Ap
Lähti viemään esikoisen mummolaan ja ruokakauppaan, minä jäin kotiin hoitamaan pienempiä lapsia koska ovat kuumeessa.
Miten täällä niin moni eilen illalla nukutti taaperoita yhdentoista jälkeen? Meillä menee taapero nukkumaan kahdeksalta, mekin tosin jo kymmeneltä. Kukin tyylillään, mutta eikö maanantaina ole vaikeaa päästä arkirytmiin?
Meillä 5-vuotias menee arkisin n. klo 20 nukkumaan ja viikonloppuisin klo 21.
Ap
mun mies ja lasten isä on työmatkalla Singaporessa. Just skypetettiin ja kaikilla on kova ikävä. Onneksi tulee pääsiäseksi kotiin ja tilasi jo makkarasopan ja lihapullat...Mä tilasin pari käsilaukkua kotiintuomiseksi. Ollut siellä jo 3 viikkoa, joten ihana saada ukko myös vällyjen väliin.
selailee keittokirjaa ja suunnittelee viikonlopuksi kivaa menua.
azerbaidzenissa korjaamassa kaapelipuristimia... tulee vasta torstaina...tylsää...onnex tänään muksut hoitoon ja bileisiin ;)
t. numero jotain ketjun alkupäästä :)
ja mulla on huono omatunto, kun voisin vaikka jotain kotitöitä tehdä, muksu siis unilla...
Mutta ihanaa päästä iltapäivällä pyöräilemään! (Pitkä tauko onkin tullut, kun liukkaiden kelien takia puolivälissä raskautta lopetin ja vauvan ensimmäisen vuoden aikana on tullut ulkoiltua lähinnä rattaita työnnellen...)
koht nukkumassa mun vieressä =)