Huokaisitko helpotuksesta kun vihdoin on ilta ja pääsit palstalle?
Kommentit (17)
Kyllä.
On se joulu ja sukulaisten kanssa vietetty aika ihanaa, mutta on myös ihanaa olla taas kotona omassa rauhassa.
Ensimmäinen joulupäivä on parasta joulussa, 364 päivää vielä jouluun.
Elämä suoritetyu oikeiden normien mukaan!
Tunnin päästä iltavuorossa ollut tulee kotoon ja aloitamme joulunvieton kunnolla.
No jaa kyllä mä suvun joulupöydässäkin pödyön alla vaivihkaa vilkaisin vauva avn tapahtumat
kauhea vauva palsta riippuvuus, joululuonaan jälkeen, oon odottanut et pääsen yksin kotiin ja vauva palstalle rentoutuun.vaikka välillä mukava seurassa syödä. tää palsta usein parempaa ja hauskempaa seuraa kuin ihmiset livenä.
Huokaisin helpotuksesta kun päästiin kotiin turvallisesti tienpäältä. Hemmetin liukasta ja pimeää. Nähtiin yksi onnettomuus ja sinivalojen meri.
Eipä tässä muuta ole ollutkaan kuin huokailua sohvalla av:n parissa. Ei mitään suorittamista, päivän ruoka lämpiää sitten mikrossa kun mieli tekee, ja suuri osa niistäkin tuli anopintekeleeltä joululahjaksi.
Eli yllättäen ja pyytämättä pöytä on nyt runsaampi kuin itse oli ajateltu.
Kyllä. Kävin suihkussa, laitoin Englantilaisen potilaan pyörimään (vanha jouluperinne), avasin punkku pullon ja rentoudun.
Tietysti!
Joutui kärvistelemään, monta tuntia ilman
En oo huokaillut, läppäri sylissä istunut koko päivän, en tosin koko aikaa AV:lla.
Joulusapuskatkin tässä söin juutuupia katellen.