Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku nainen haluaa näyttää ihan hirveältä?

Vierailija
03.04.2009 |

Tänään erään naisen näkeminen sai minut miettimään asiaa. EN halveksi, ihmettelen.

Ei meikkiä, kulmakarvoja ei nypitty, tukka littana ja värjäämätön, fleecehousut, joihin epäsopiva ei-minkään-värinen takki, jotkut miesten kengät. Melkein tuli olo,että yrittää tahallaan olla ihan kamalan näköinen. Toivottavasti on miehensä silmissä viehättävä, kaksi lasta oli joten munaa on ainakin saanut.

Mutta miksi joku haluaa näyttää joltain joka on jotain miehen ja naisen väliltä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä välitä siitä, miltä näyttää muiden silmissä. Ehkä hän jopa pitää itseään kauniina sellaisena kuin on.

Mulle tulee ap:sta ja joistain vastaajista mieleen, että he ovat aika nuoria ja vailla elämänkokemusta. Ennakkoluulot osuvat usein väärään. Ne, jotka ottavat ulkonäköasiat rennosti, ovat usein mahtavia tyyppejä. Olen itse turhamainen, mutta ihailen niitä, jotka ovat itsevarmoja eivätkä ota stressiä ulkonäöstään.

Vierailija
22/22 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kengät kyllä on ihan omat, meikkaan jos olen johonkin viihteelle esim lähdössä. Muuten en kyllä jaksa alkaa laittautumaan :) ja tykkään itsestäni näin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän