Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi olla ainakin 3 erilaista ä-pakkausta. Näin oisi valinnanvaraa mm. värien suhteen.

Vierailija
03.04.2009 |

1. Neutraali pakkaus, kuten esim tämä uusi, sen voi ottaa jos haluaa ja/tai ei tiedä kumpi tulossa.

2. Pakkaus jossa värit sopivia tytölle

3. Värit sopivia pojalle.

Ja etukäteen saa pakkauksen halutessaan, jos tietää minkä haluaa. Jos ei tiedä tai ole väliä niin pakkus no 1 lähetetään sitten. Muuten sitten lapsen syntymän jälkeen, voi itse valita minkä niistä kolmesta haluaa.

Jos tulee esim. kaksoset eri sukupuolta voi valita tyttö- ja poikapakkauksen. Ja jos kaksostytöt niin tyttö- ja neutraalipaketti ...jne...

Vielä parempaa olisi jos jo raskausaikana voisi täyttää kaavakkeen, haluuko pakkaukseen kestovaippoja vai kertiksiä. Ja voisi oikeastaan olla lista missä olisi kohtia mitä rastittaa toivomustensa mukaan.

Mut jos valitsee sit rahan, sen sais aina etukäteen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasta pakkausta oikeasti jaeta missään muualla!! Olisitte kiitollisia.. pilalle hemmoteltuja mammoja kaikki!

Vierailija
2/11 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en niinkään sukupuolijaon tai värien osalta, ne on mielestäni olleet ok. Mutta kestovaipat jättäisin suosiolla pois ja ottaisin bodeja tilalle - ja muutenkin toivoisin sellaista kakkos/kolmoslapsen pakkausta, jossa olisi vaatetta näiden käyttötavaroiden sijaan (eli ei tarvita toista hiusharjaa, kylpymittaria, helistintä, kirjallisuutta jne.). Myöskin peitto, lakana, makuupussi jne. olivat nyt turhia, kun esikoiselta on kaikki tallella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään ei voi olla tyytyväinen. Aina jotain parempaa ja enemmän.

Ap voit ihan itse OSTAA piltillesi sellaisia kuoseja kuin haluat.

Ilmainen ja erittäin laadukas äitiyspakkaus on tervetullut ihan sellaisenaan.

Vierailija
4/11 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä minkälaisia on ne muutamat vaatteet mitä siinä saat. Jos ovat ihan kamalia mielestäs niin voihan sen ottaa rahanakin. Lapselle joutuu ostamaan elämän aikana niin paljon vaatetta että muutamalla potkarilla ja bodyllä ei ole mitään merkitystä. Itse olen ottanut ekalle pakkauksen mutta tokalle ja kolmannelle en. Käyttövaatetta alkaa olla jo sen verran kertyneenä. Ostan sitten sillä 140e jotain tosi kivaa mitä en muuten raaskisi ostaa mutta käytän sen kuitenkin vauvan hyväksi siis.

Vierailija
5/11 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden hetkellä syntyvistä on kyse. Harmittaa, jos toppapuvun koko osuu kesäkauteen.

Tosin pakkauksen saa liiaksi etukäteen. Mistäpä meikäläinenkään tiesi, että täysiaikainen vauvani on vain 45 cm pitkä. Lähes koko paketti jäy käyttämättä, kun olivat liian vauvamaisia 2-vuotiaalle, jolloin ne alkoivat kokonsa puolesta sopimaan! Tuohon aikaan 2000 olivat kaikki vaatteet n. 70-80 cm:lle ja tutan mitoituksilla reiluja sellaisia. 1-vuotiaana lapsemme oli 74 cm pitkä. Paketin voisi antaa vasta sairaalassa synnytyksen jälkeen ja sopivamman sellaisen.

Vierailija
6/11 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa tyytyväisiä, kun yleensäkin saatte pakkauksen.. Ei tällaista "aloituspakkausta" muualla jaeta kuin suomessa. Onhan se tietysti tympeä, jos puku on kesällä sopiva eikä sitä sitten talvella voikaan käyttää.

Tähän tietysti voisi ajatella ns. kesä-/talvipakkausta..

Vierailija
7/11 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaista "aloituspakkausta" muualla jaeta kuin suomessa. /i]

Vierailija
8/11 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en kehtaisi koskaan mennä valittamaan jostakin, minkä saan ihan ilman maksua. Eihän sitä ole pakko ottaa, jos ei kelpaa.

Vierailija
9/11 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, olis kiva, että olis kolme pakkauksillista vaatteita ja niistä sais koota oman äitiyspakkauksensa

Vierailija
10/11 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka näkyvät väreissäkin 2000-lukulaisen silmissä.

Puetaan kaikkia värejä lapsille eikä mietitä että mitä naapuri ajattelee.

Vierailija
11/11 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin että ä-pakkaus ois mahdollisimman simppeli ja neutraali, vaatteet vois mun puolesta olla ihan vaan valkosia niin ne voisi jokainen yhdistää muihin vaatteisiin oman maun mukaan tai vaikka värjätä. Ja koko saisi olla 60cm kaikissa bodeissa ja housuissa.eli ihan simppeli aloituspakkaus riittäis kun kaikkia ei voi miellyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi