Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko purkautua täällä kun muuallakaa en voi

Vierailija
03.04.2009 |

Ja epäilisin kyllä loppuelämäni...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sulle puhuu tuollaisia juttuja. Todella loukkaavaa ja moukkamaista käytöstä. Ei tuollainen elämä voi olla jättämättä jälkiä.

Vierailija
22/29 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies näköjään saa olosi niin huonoksi, että tarvitsee tulla nettiin asiasta purkautumaan, niin en kyllä ymmärrä, että mikä siinä miehessä voisi olla niin ihmeellistä, etteikö (paljon) parempaakin löytyisi?

Ihan samaa mieltä, kuin useimmat edelläolevatkin kirjoittajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen kanssaan on helppo jutella ihan mistä vaan, on huomaavainen ja aidosti sydämellinen ihminen. Rakastelu on hänen kanssaan ihanaa...ottaa todella minut huomioon, koskaan ei laukea ennen minua ja saatetaan viettää sängyssä 3-4 t rakastellen useampaan kertaan. No ehkä myös aika komea, ihanat silmät, ihana suutelemaan, tykkää halailla, pusutella, silitellä minua ja hieroa hartioitani ym. pyytämättä. Puhuu vaikeistakin asioita, eli meillä ei ole oikeastaan asiaa mistä ei pystyttäs puhumaan (ja siks nuo ym. saa mut aika hämilleni ja loukkaantumaankin). Ja no ehkä noissa johtajissa on vaan jotain sellasta särmää mikä viehättää, puvun lisäksi ;) Niin joo ja se et ollaan molemmat urheilullisia ja tykätään juosta, hiihtää, rullaluistella jne. ja tykätään hyvästä ruuasta ja ruuanlaitosta niin ja myös tanssimisesta (siis ihan näistä perinteisistä foxeista ym) ja on siinäkin todella hyvä.

Että vaikkapa nämä asiat vois olla minusta niitä "ihmeellisiä" ;) t. ap

Vierailija
24/29 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti meinaan sen verran tutulta, tosin ikä ei ihan täysin vastannut... Myös tämä mies puhui aika usein naisistaan ja ne olivat aina jotain Audeilla ajavia lääkäreitä/johtajia.

Mies vaikutti täydelliseltä ja hän oli minuun puoli vuotta rakastunut. Sitten petti mua pikkujoulussa yhden alaisensa kanssa! Tämän jälkeen mies tuli siihen lopputulokseen, että en voi olla se oikea, koska hän sortui pettämiseen. No, mun jälkeen se mies on käsittääkseni seurustellut kaksi kertaa. Naisia kuitenkin riittää ja yhdellä pääsiäislomallakin sillä oli ollut Rukalla 8 naista! Siis ainakin omien puheittensa mukaan...

Vierailija
25/29 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millään lailla....ei esim. sanoisi koskaan että olin 8 naisen kanssa!! Ja Rukalla ei ole kyllä ainakaan kahtena edellisenä pääsiäisenä ollut. Mutta kerrotko mistä päin Suomea on, niin se auttas paikantamaan voisiko olla samasta kyse.

ap

Vierailija
26/29 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies kuitenkin kelpaa. Mutta kannattaa varmastikin varautua siihen, että hyvin todennäköisesti se homma aikanaan loppuu ja mies hurmaa näillä erikoistaidoillaan jonkun seuraavan uhrin. Jos olet sen asian kanssa sujut, niin mikä estää nauttimasta suhteesta niin kauan, kuin sitä mahdollisesti kestää.

P.S Voisiko olla mahdollista, että sinulla on jollain tavalla alhainen itsetunto ja itsekunnioitus, minkä tämä herra on alitajuisesti huomannut ja sen takia olet niin hänen pauloissaan? Oletko tämän johtajan alainen?

Vierailija
27/29 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmista suhteista. Ensinnäkin se on varsin tahditonta uutta kumppania kohtaan . Toiseksi hänellä on ne mielessä, joten on vain ajan kysymys koska hän kokee sinun tehneen jotain jotta hän saa syyn pettää sinua.

Etsi oman ikäinen kunnollinen mies joka ajattelee muutakin kuin seksiä. Suhteessa kuitenkin hyvä kumppanuus ja toisen kunnioitus on tärkeintä.

Vierailija
28/29 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minusta itsetuntoni nyt mitenkään poikkeuksellisen huono ole, tottakai välillä miettii omaa ulkonäköään, rintojaan ym. mutta periaatteessa olen esim. vartalooni varsin tyytyväinen vielä kahden lapsen jälkeenkin ja koulutetumpi olen kuin tämä mies :) ap

Vierailija
29/29 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikeastaan hait tällä tekstilläsi? Sait monta aivan saman sisältöistä viestiä, mutta selvästikin olit jo etukäteen päättänyt olevasi eri mieltä.

Edelleenkin ihmettelen, että eikö muka löytyisi sivistyneitä, urheilullisia, sängyssä hyviä miehiä, joilla ei ole kymmenien irtosuhteiden historiaa takanaan? Ei minulle ainakaan kelpaisi tällainen mies, ymmärtäisin kyllä yskän, vaikka olisi kuinka charmantti henkilö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän