Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla keuhkokuume vai mitä tää on?

Vierailija
03.04.2009 |

Kova puuskittainen yskä, keuhkoihin sattuu, hengästyttää ja pientä lämpöä. Pallea jo kipeä yskimisestä, sattuu. Eimuita oireita, paitsi päämsärkyä. Tätä on jatkunut viikon.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus esihistoriallisina aikoina olisi ihmisille ehkä tullut mieleen ottaa lääkäriin yhteyttä. Mutta se on nykyaikaa nykyään!

Vierailija
2/8 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaina kävin lääkärillä, joka sanoi "katsellaan, miten kehittyy" ja antoi lisää sairaslomaa ja pyysi tulemaan maanatain uudestaan. Kuinka kauan tätä pitää katsella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sa juuri nukuttua, olo alkaa olla täysin ventti

Vierailija
4/8 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai onko kellään teistä ollut keuhkista?

Vierailija
5/8 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ihan vaan tavisyskä. Jos yskimäsi lima ei ole keltavihreää tai veristä, niin katsele maanantaihin.

Juo lämmintä, ota buranaa ohjeen mukaan, käy kuumassa suihkussa hengittämässä höyryä. Vältä sokeria ja maitoa, koska ne lisäävät limaneritystä. Älä tupakoi/pössyttele.

Vierailija
6/8 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskässä hoitsu neuvoi mua puhaltamaan letkulla puolitäyteen pulloon, sitä en ole tehnyt, kun yskänpuuskat yleensä siitä pahenee.

Vierailija
7/8 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta olet saanut ohjeet, nostaa limaa pois keuhkoista ja avaa keuhkoja. Yritä vaan sitkeästi!

Vierailija
8/8 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut nää ohjeet aiemmin, ja keuhkoputkentulehduksen yhteydessä sitä ei taas suositeltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän