Hupsis! Tää mamma on humalassa :D
Siis minä :D No ei parista pahaan tuu, mutta harvoin ku ottaa ni nopeesti kihahtaa...
Iloista viikonloppua!
Kommentit (16)
Hauskaa viikonloppua ap! Minä meinaan korkata punkkupullon isännän kanssa tuossa kahdeksan jälkeen. Seksi pikku hiprakassa rankan viikon jälkeen on niin HYVÄÄ!
Odotahhan kun saan mukulat pehkuihin niin teen seuraa.
Pari siideriä, hihittelyt ja nukkumaan.
Ja taidan ottaa vielä kolmanne sidukan.
punkusta en välitä mutta siiderit on jäähtymässä. Että jos tuossa saunan jälkeen sitten aloittelis. Kivat viikonloput kaikille!
Otin yhden siiderin aikaisemmin, avasin toisen kun vahdin teinin huoneen siivousta. Mies on kuopuksen kanssa kaupassa. Vahingossa tuli hörpättyä tiuhempaan, kun tuota teiniä pitää "säätää".
Ja jottei ihan alkkiskuva tule niin juon harvoin ja tähän saa tämäkin nyt jäädä.
on paahtopaistisalaatti ja ihan pieni juustolautanen juuri aloitteilla, kyytipojaksi lasi punkkua. Kun saan lapset nukkumaan on jääkaapissa leffan seuraksi kaksi siideriä. Mies on työreissussa, joten yksin istun iltaa. Lasten kanssa ajattelin kohta vielä leipoa valkosuklaa-mustikkamuffinsseja :)
Kun ei saanut pussilakanaa peiton päälle. on ne niin isoja ja pikkuisia yhtä aikaa :D Taitaa olla hänkin väsynyt kouluvkon jälkeen.
Pitsan kanssa otin kaksi olutta ja nuppiinhan se kihhati :)
kyllä tästä illasta parempi tulee
Minä olen vastuullinen vanhempi kahden siiderin jälkeenkin. Mikäli sinä et ole, en voi sille mitään.
.Että se siitä vastuullisesta vanhemmuudesta!
Että se siitä. Ja olen parit ottanut jopa joskus kun lapset kotona! Hui kääk!
Mutta uni on ihan surkean huonoa kun olen ottanut vähän... että onko se sen arvoista... miettii vielä... ;)
kateeks käy. Itse olen lähdossä yövuoroon joten se siitä viikonloputa yhdessä perheen kanssa. Hyvää viikonloppua teille muille ja hihtelkää minunkin puolestani + sextailkaa jotka voitte.
rankka viikko takana :)