Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten itsetyydytyksistä tietävät, help! normaalia?

Vierailija
03.04.2009 |

Minun 3 vuotias tyttö yrittää minulta salassa räpeltää alapäätään ja häpeää jos huomaan. Kun kiellän, tekee kaikkensa etten näkisi. Ja äskenkin hinkkasi itseään kaukosäätimeen kun mentiin päiväunille..

Voiko tuon ikäinen saada orgasmin? Tiedän että tuon ikäistä kiinnostaa mitä sieltä housusta löytyy, mutta tuo ouhu näyttää menevän aika pitkälle. Annanko vaan jatkaa, kuin ei mitään erikoista siinä olisikaan vai mitä teen?

Muistan kyllä itsekin jo 6 vuotiaana saavani orgasmeja, mutta tyttö on vasta kolme!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämä on provo tai sitten teillä suhtaudutaan todella oudosti sukupuolisuuteen liittyviin asioihin.

Vierailija
2/10 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö aloitti touhun ollessaan 4-v. Teki sitä missä tahansa, keittiön pöydän alla erityisesti... Ensin en edes tajunnut mistä oli kyse! No yritin aina sitten vaivihkaa ohjata tyttöä muualle. Mutta aika kauan kesti ennen kuin tyttö hokas ettei sitä ole soveliasta tehdä kaikkien nähden. En siis ole koskaan kieltänyt vain torunut jos on tehnyt sitä esim. olkkarissa.

Tyttö tekee sitä vieläkin mutta vain nukkumaan mennessä iltaisin! Enää ei tekisi muiden nähden, onneksi:). Tyttö on nyt 7v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan normaalisti kai me suhtaudutaan näihin asioihin. Kolme vuotias vain vaikuttaa niin pieneltä tuohon touhuun. Ja voihan se olla että "hävetti" kun olin kieltänyt asian, ettei menisi kipeäksi, ja sitten jäikin kiinni "pahanteosta".

ap

Vierailija
4/10 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/10 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pienet vauvatkin saattaa hangata itseään kun huomaavat että se tuntuu kivalta :)

Älä kiellä, mutta sano että se on semmoinen juttu mitä tehdään omassa rauhassa.

Vierailija
6/10 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sanoa niin. Taisin säikähtää ihan turhaan :)

ap

Vierailija
7/10 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsihan ei ehkä välttämättä saa mitään orgasmia. Kunhan voi tuntua kivalta se räpeltäminen. Kuulemma on hyvin tavallista, eritoten tyttöjen kesken:). Yritä vaan ohjata lasta jonnekin sivummalle eikä tietenkään antaa sen mennä liiallisuuksiin. Mun tyttö teki sitä vähän liiankin usein yhteen aikaan ja silloin piti yrittää aktivoitua ja keksiä hänelle jotain ihan muuta tekemistä!

Vierailija
8/10 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella siihen ei liity mitään seksuaalisia mielikuvia. Tuota kutsutaan sen vuoksi unnutukseksi ja se on täysin normaalia minkä ikäisillä tahansa. Lapsi vain on huomannut, että tietty kosketus tuntuu alapäässä mukavalta!

Älä missään tapauksessa tee asiasta numeroa. Jos lapsi hinkkailee kovasti muiden nähden, voit sanoa, että tuo tuntuu varmasti mukavalta, mutta sitä ei ole tapana tehdä muiden nähden vaan yksin ollessa. Siis vähän samaan tapaan kuin nenääkään ei kaiveta muiden seurassa...

Vierailija
9/10 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan älyttömän pieni kun tyydytin itseäni, ja sain orgasmeja.

Vierailija
10/10 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin ton vasta seiskoluokalla.