11v poikani haluaisi laittaa korviksen toiseen korvaan.
En ikinä suostu!
Suostuisitko sinä?
Kommentit (44)
Whaat?? tervetuloa 2000-luvulle...meidän 2-vuotialla tytöllä on korvikset. Kinusi itse niitä monta kk ja selitin että sattuu yms. ja sitten mentiin laittamaan. Nyt on söpöt pikku napit korvissa. Ne on korvikset!!! tsiisus sentään...[/i
2v oikein KINUSI korviksia monta kk niin äiti heltyi :-)
Mitäs sitten jos se 3-vuotiaana kinuaa ja kinuaa nenälävistystä.?Kai annat.. elämmehän 2000-lukua..Korvikset oli omastakin mielestä kiva ajatus..kun en yksinkertasesti näe siinä mitään pahaa..en tajua mikä suomessa tämä "ei korviksia" hysteria on..
Espanjassa ne laitetaan tyttövauvoille jo sairaalassa...
Korvikset on nätit.
Saahan sen pois jos ei tykkääkään ilman että jää jotain erityisen näkyvää arpea tms. Muualle en kyllä antaisi lävistystä vielä tuolloin laittaa. Hiuksille saisi tehdä mitä haluaa.
alkoivat laittamaan korviksia. Kun sitä on lapsesta asti nähnyt niin sille on niin sokeutunut ettei niitä miesten (tai poikien) korviksia edes pistä mitenkään merkille ellei ole joku tosi erikoinen. Viime juhannuksena vasta huomasin että yhdellä miespuolisella kaverilla jonka olen tuntenut jo melkein 10 vuotta on korvarengas :) Ja on hankkinut sen yläasteella joten ei ollut mikään uusi juttu :)
että jos huomaisin, että poikani olisi kovin tyttömäinen, en yrittäisi estää sitä kehitystä. Mutta machoiluun en haluaisi alle murrosikäistä poikaa kannustaa. Mielestäni korvikset noin pienellä pojalla kertovat yleisimmin vain siitä.
Toisaalta, onhan maailma muuttunut, 2000-luvulla tosiaan eletään ja ilmeisesti ollaan taas palaamassa perinteiseen sukupuoliroolitukseen. Pojat kovistelkoot, tytöt leikkikööt pissisprinsessoja.
Ei taatusti viitisisi huolehtia sen puhdistamisesta ja sitä saisi edes harrastuksessa pitää.
Kaksi vuotias kinusi MONTA kuukautta! :D :D
On kyllä harvinaisen kehittynyt lapsukainen,ei meillä alle 2v. osannut vielä korviksia KINUTA kuukausi kaupalla....
Minulla on aika perinteiset arvot, ja vaikka poika saa aikuisena tehdä itselleen mitä haluaa, meillä poika pukeutuu ja käyttäytyy aikuisten määräämällä tavalla vielä tuossa iässä.
Tyttären kanssa pitäisi asiaa miettiä, mitenkään ylettömän innoissani en olisi tytönkään kohdalla, mutta saattaisin sallia. Mitään nenä-tai muita koruja en kuitenkaan missään tapauksessa.
Kaksi vuotias kinusi MONTA kuukautta! :D :D
On kyllä harvinaisen kehittynyt lapsukainen,ei meillä alle 2v. osannut vielä korviksia KINUTA kuukausi kaupalla....
meillä on sitten harvinaisen kehittynyt lapsukainen :) marraskuussa rupesi niitä kinumaan kun äidillä,mummeilla,tädeillä,kummeilla,serkuilla yms,yms. on korvikset...maaliskuussa täytti 2 ja sitten ne sai...ja kyllä, halusin ne itsekin hänelle.
sama asiahan se on, lävistys mikä lävistys
Whaat?? tervetuloa 2000-luvulle...meidän 2-vuotialla tytöllä on korvikset. Kinusi itse niitä monta kk ja selitin että sattuu yms. ja sitten mentiin laittamaan. Nyt on söpöt pikku napit korvissa. Ne on korvikset!!! tsiisus sentään...
Mutta eihän tietyt mammat siitäkään välitä, no ehkä sitten kun lapsella on syöpä...silloin vaan on jo liian myöhäistä
yhden pojan, joka sai 2-vuotiaana korviksen, ja useamman tytön. Musta se on liian aikaisin.
Mutta 11-vuotiaan antaisin laittaa, niin tytön kuin pojankin.
Olen itsekin yllättynyt kuinka älyttömän negatiivisesti suhtaudun asiaan..
-ap
Olen itsekin yllättynyt kuinka älyttömän negatiivisesti suhtaudun asiaan.
-ap
Asian vierestä vähän, laitoin itse korvikset vasta pari kuukautta sitten, kolmikymppisenä. Vaikka puhdistin reijät pari kertaa päivässä desinfiointiaineella, ne olivat KIPEÄT ja märkivät moooonta viikkoa. Sitten sain ne kuntoon mutta menin onneton vaihtamaan renkaat joissa on sellainen "pykälä" joka varmaan vähän repi parantuneet reijät auki uudestaan sieltä sisältä, niin johan taas alkoivat märkiä. Väkisin on tullut mieleen, että kuinka ihmeessä pienille lapsille laitetaan reikiä kun itse laitto ja ensimmäiset viikot ovat niin kivuliaita.
korvis, meidänkin kundilla on ollut jo 11 vuotiaasta saakka. Eipä ole pojasta homoa tullut vaan on niin heteroa ja tytsyjen perään että. Tytöt tykkää pojista, jotka uskaltavat olla hiukan erilaisia kuin muut.