Nyt ma vasta tajusin, miksi tyoni stressaa minua niin kovin vaikka muita ei. Olin tyohaastattelussa ryhmatilanteessa ja tajusin etta ne muut ei aseta tyolle tavoitteita, ei suunnit
tele työtä, ovat vain ja tekevät mitä eteen tulee ja kokevat että vastuu on ylemmillä. Ajattelin mielessäni että olen tästä ryhmästä ylivoimaisesti paras työntekijä mutta toisaalta mitä iloa minusta on kun otan työn liian raskaasti ja väsyn työhön. Onko kukaan huomannut samaa
Kommentit (3)
Luulet olevasti paras kaikista, vaikka oikeasti väsyt jo normaaliin työntekoon, stressaat, panikoit, teet kaikesta vaikeaa ja tulehdutat koko työilmapiirin.
Lastenhoitajan työ ei ole niitä vaativimpia, eikä lastenhoitajalta edellytetä samaa kuin dynaamisemmilla aloilla koulutetulta huippuporukalta. Siinä voi ihan tosi vain olla, hoitaa lapsia hyvin, nauttia siitä itse työstään.
Vastuuntuntoisia tekijöitä tarvitaan joka paikassa. Ennemmin musta kuulostaa, että sun työpaikassa on huonoa johtamista, eikä sitä voi selittää työntekijöillä, vaan kyllä johtamisen viat johtuu niistä ihmisistä, jotka sitä johtamista tekee.
mitä työtä teet?