Minusta tuntuu, että useimmat miehet pitävät minua viehättävänä. Mitä veikkaatte: olenko
Kommentit (21)
Ulkonäöstäni olen saanut paljon hyvää palautetta ja persoonakin vetoaa moniin.
Toisaalta tunnun säikyttävän pois tietynlaisia miehiä. Olen päällepäin ns. vahva nainen, ulospäinsuuntautunut ja räiskyväkin. Se taitaa olevan ongelma miehille, joilla on tarvetta joko pomottaa tai paimentaa naisia.
Täällä hiaroskellaan jo käsiä. Anna tulla vaan rohkeasti ; D
Vaan minua kiinnostaa, kuvitteleeko näin kokeva nainen mielestänne kaiken vai onko niin, että nainen kyllä tietää kun hänestä kiinnostutaan.
Olen oikeasti miettinyt tätä. Itse tietenkin koen mitä koen, mutta ainahan on mahdollista, että erehdyn.
ap
millaista miesten käytös sitten on ollut kun olet tulkinnut että sinua pidetään viehättävänä?
millaista miesten käytös sitten on ollut kun olet tulkinnut että sinua pidetään viehättävänä?
Tästä tulkitsen, että olen sekä kaunis että mukava.
ap
Kukaan ei katso eikä tule juttelemaan. :(
Oikeasti kaunista naista ei rohjeta lähestyä.
että ihmiset vihtyvät seurassasi? Jos olet positiivinen, puhelias ja mukava tyyppi, sellaisten seuraan ihmiset nyt ylipäätään hakeutuvat, ulkonäöstä riippumatta.
...mielestäni en ole mitenkään ihmeellinen. Viehettävänä mua pidetään kuitenkin, kyl sen vaan tietää katseista ja kommenteista.
...mielestäni en ole mitenkään ihmeellinen. Viehettävänä mua pidetään kuitenkin, kyl sen vaan tietää katseista ja kommenteista.
mutta ilmeisesti oonkii sitten niin pirun kaunis kun miehet ei uskalla lähestyy.
Kivakiva!
Vaan minua kiinnostaa, kuvitteleeko näin kokeva nainen mielestänne kaiken vai onko niin, että nainen kyllä tietää kun hänestä kiinnostutaan.
Olen oikeasti miettinyt tätä. Itse tietenkin koen mitä koen, mutta ainahan on mahdollista, että erehdyn.
ap
ja pelkästään siitä syystä vedät miehiä puoleesi kun uskallat olla rohkea ja varma itsestäsi.
Kateellinen olen.
eikä tähän edes av-palsta tiedä vastausta, kun ei sinne miesten päihin nähdä.
Kuten itse sanoit, tunnet mitä tunnet. Nauti siitä, olet sitten oikeassa tai et. Itsellesi olet ainakin oikeassa, älä ole suotta epävarma itsestäsi. Aloitin niin hienosti, mitä sitä suotta pohtimaan ja epäilemään.
tarkoitin sanoa "aloitiT niin hienosti...."
kuin täydellinen kauneus, ja uskon, että ap:tä pidetään viehättävänä.
Itse en nuorempana itseäni pitänyt, mutta nyt olen huomannut, kun ikää ja painoakin on hieman kertynyt, olen muuttunut näkymättömämmäksi miesten silmissä, eli kyllä varmaan olen jonkin verran minäkin viehättänyt, vaikka en todellakaan ole mikään kaunotar.
Oikeasti kaunista naista ei rohjeta lähestyä.
Kyllä lähestyttävyys tulee ihan muualta kuin pärstäkertoimesta.
Minä olen ystävällinen, hymyilevä ja huumorintajuinen. Erityisesti hymy ja huumori tuntuvat vetoavan miehiin.
ap
Uskon, että olet viehättävä, olet oikeassa tuntemustesi suhteen.
Minäkin vanhenneena ja lihoneena olen huomannut muuttuneeni näkymättömämmäksi. Siis en nyt kauhean vanhana ja lihavana mutta entiseen verrattuna :-). Vaikken todellakaan mikään kaunotar koskaan ole ollut.
Oletko suosittua seuraa myös naisten keskuudessa? Mukavat, ystävälliset ihmisethän viehättävät toisia ihmisiä sukupuolesta riippumatta. Jos miehet ovat seurastasi selvästi kiinnostuneempia kuin naiset, voi olla ulkonäölläkin iso osuus asiaan.