Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä juntti tänään prismassa

Vierailija
02.04.2009 |

Siis minä.

Minulla oli toppatakki ja verkkarit jalassa.

Tulin katsomaan, eikö kukaan ole tehnyt minusta vielä aloitusta. Ei ollut, joten ihan itse piti tämäkin tehdä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan kauheassa asukokonaisuudessa, ja sillä matkalla törmäsin kolmeen tuttuun, joita en yleensä paljoa tapaa :-O

kyllä hävetti :-D

Vierailija
2/19 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no entä minä juntti sitten, mulla oli trenssi, farkut ja kulahtaneet lenkkarit!!! Ajatuksissani vedin kengät jalkaan kotoa lähtiessäni ja vasta siellä prismassa honasin et olikin lenkkarit jalassa.

Ei se mitään, mulla onkin itsetunto kohdallaan, nostin pääni pystyyn ja jatkoin matkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin, että totta täällä nyt joku av.mamma on kauhuissaan. Mutta mitä sitä potaskaa.

Kaikki on tosiaan itse tehtävä. muuten ei mikään luista.

Vierailija
4/19 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hihittelin itsekseni kaupassa, kun pika pikaa hain jotain uupuvaa - ja kassa jonossa huomasin, miten iloisesti Aino-tossujen tupsut jaloissani huusivat huomiota :)

Puhuttiinko niistä täällä ;)

Vierailija
5/19 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuulipukuhan on melkein kuin suomen kanssallispuku

Vierailija
6/19 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi täydellistä

Vierailija
7/19 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin itsellenikin tuli mieleen viime lauantaina harvinaisen järkyttävässä asussa kiukkuisena ja hiukset sekaisin lasten kanssa kaupassa tapellessa että joku av-mamma varmasti katselee nyt minua paheksuen ja kohta nään aloituksen itsestäni. ;)

Vierailija
8/19 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, tämä on kiva aloitus! Ethän tosiaan ostanut myös sipsejä, lmsaa ja vielä mahdollisesti latikoittain tuttelia... Ja minkä merkkiset haalarit oli lapsilla? Se on myös TOSI olennaista! Tämä on pelottavaa... Ps. eihän sulla ole kananpersetukka?

Vierailija
9/19 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

City-Marketissa on paremman näköiset ihmiset.

Vierailija
10/19 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus, mä kierin täällä! =D

Vierailija
11/19 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeeta surkeeta kun kukaan ei ollut ehtinyt vielä tehdä tota alotusta, onneksi osasit olla oma-aloitteinen!

=D =D =D

Vierailija
12/19 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi mä en kestä :)

Vierailija
13/19 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun on puolustuksekseni kerrottava, että tulin työpaikan ulkoilutapahtumasta klo 17.10 ja en kertakaikkiaan jaksanut enkä ehtinyt mennä kotiin pukeutumaan Prisman ruokaostoksia varten.

Olin tasan varma, että luen tästä pukeutumisestani av:ltä, mutta kun katselin viime hetken lauantaiostoksilla olleita av-mammoja, viiden hengen jonosta kolmella oli TUULIPUKU, kahdella farkut ja tuulitakiksi luokiteltava ulkoilutakki.

Vierailija
14/19 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ostanut kuin alennusgoret toiselle lapselle. Ylipainoinen en itse ole, mutta se tukka on kyllä vähän kuin kananperse. Ja laatikkomalliset rillit.

Mutta tuon hiukan pyöreän murkkupojan kans ruokaostoksilla käynti on mielenkiintoista myös. Odotan aina, koska tulee aloitus "av.mamma kaupassa läskin lapsen kanssa, mitä olikaan kärryissä"

Hyvä ap, tämä on kiva aloitus! Ethän tosiaan ostanut myös sipsejä, lmsaa ja vielä mahdollisesti latikoittain tuttelia... Ja minkä merkkiset haalarit oli lapsilla? Se on myös TOSI olennaista! Tämä on pelottavaa... Ps. eihän sulla ole kananpersetukka?

Vierailija
15/19 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tiistaina painonvartijat lehden, porkkanoita ja omppuja ja kehuin juuri tulleeni kuntosalilta Sitten eilen ostin 3pss sipsejä, micropoppareita 2 pkt ,juustonaksuja ,3 jättipussia karkkia, jäätelöä .aamulla klo 8.30 (pojan kaverit oli tulossa leffailtaan. .) Hoidin ostokset aamusta.

Vierailija
16/19 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 22, siis ei mitään selittelyjä ja puolusteluja, ettet jaksanut vaihtaa vaatteita. Kyllä prismaan täytyy pukeutua kotona kunnolla ns. kaupunkivaatteisiin. Että eipäs nyt yhtään keksitä tekosyitä.

Ostin tiistaina painonvartijat lehden, porkkanoita ja omppuja ja kehuin juuri tulleeni kuntosalilta Sitten eilen ostin 3pss sipsejä, micropoppareita 2 pkt ,juustonaksuja ,3 jättipussia karkkia, jäätelöä .aamulla klo 8.30 (pojan kaverit oli tulossa leffailtaan. .) Hoidin ostokset aamusta.

Vierailija
17/19 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kerran villakangastakissa ja tuulihousuissa :D

Liekö av:llä ollut jo kuhinaa tästä tyylittömyydestä.

Villakankainen vaan on mun lämpimin takki ja tuulihousut pitää vettä niin että on kätevät pulkkamäessä, siksi sorruin tähän etikettivirheeseen. Mutta tosiaan lapsilla oli onneksi Reimatecit ja Vikingin goret niinkuin pulkkamäessä kunnon av-mamman lapsilla tuleekin olla. Ehkä se oli pääasia kun oli kuitenkin lastenpaikasta kyse?

Vierailija
18/19 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liikkunut jo jonkin aikaa KAUHEISSA vaateyhdistelmissä, koska olen raskaana, enkä ole viitsinyt ostaa uutta, riittävän isoa takkia itselleni. Kuljen siis kaikki kaupunki- ja kauppareissut ulkoilutakissa (melkein kuin tuulipuvun takki), äitiysfarkuissa ja lenkkareissa, koska jalat ei enää turvotukselta mahdu kävelykenkiin. Lisäksi, turvotuksen vuoksi olen muutenkin lihonneen näköinen ja ostan toisinaan hyvin epäterveellistä syötävää, mm. jäätelöä.

Minusta täällä on varmasti jo ollut aloituksia :)

Vierailija
19/19 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt on ihan sama kuinka pukeutuu. Jos tuntuu itsestä hyvältä pukeutua toppatakkiin ja verkkareihin, niin siitä vaan. Se nyt ei pätkän vertaa kuulu toisille, kuinka on pukeutunut. Tärkeintä on se että ylipäätänsä on pukeutunut edes jotenkin, ettei joudu poliisiasemalle selittelemään tekosiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan