Äidit! Miten se laulu/loru menikään jossa sanotaan päkä päkä pässiäni?
Kommentit (22)
Niru naru pässin päätä leikattiin...
Tukutuku lampaitani, kili kili kiliäni, päkä päkä puskuripässiä, päkä päkä pässiäni
Aurinko maille laskevi, kussapa kultani viipyypi, kyllä me tavataan huomenna, toisemme suurella salolla
Vierailija kirjoitti:
Se jatkuu sanoin... Eikun hei. En ole äiti. Valitettavasti en voi kommentoida :(
Oletpa typerys, miksi kiusaat
Tää on tärkeä loru/laulu pienille vauvoille ja lapsille. t.ap
Äidit hei.. mikä on se juttu mistä voi netistä etsiä jotain? Jostain haetaan tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Pili pili pukkiani
Housuissas on pilipili, vaikka luulet pukiksi itseäsi
Höh. Sitä varten on 'myös' vauva -> saa kysellä!
Vierailija kirjoitti:
Äidit hei.. mikä on se juttu mistä voi netistä etsiä jotain? Jostain haetaan tai jotain?
TAAS kaikki näsäviisaat liikkeellä!
Kaikkien EI tarvitse osata kaikkea, siksi kysytään!
Olen ihan fiksulle aikuiselle vääntänyt "hae", kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä! JOS löytää, ei osaa valita oikeeta!
Vielä se päivä koittaa näsäviisaallekin ettei tiedä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TAAS kaikki näsäviisaat liikkeellä!
Kaikkien EI tarvitse osata kaikkea, siksi kysytään!
Olen ihan fiksulle aikuiselle vääntänyt "hae", kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä! JOS löytää, ei osaa valita oikeeta!
Vielä se päivä koittaa näsäviisaallekin ettei tiedä!
No älä nyt siihen synnytä🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se jatkuu sanoin... Eikun hei. En ole äiti. Valitettavasti en voi kommentoida :(
Oletpa typerys, miksi kiusaat
En sentään nimittele ja syyttele toisia. Huomasin vasta kommentoidessani, että keskustelualue olikin kohdistettu yksipuolisesti vain äideille. Anteeksi jos meni tunteisiin.
Loru? Eikö se ole laulu? Itsellä ainakin alkoi sövel soda päässä...
Vierailija kirjoitti:
Vauva.fi
Vierailija kirjoitti:
Tää on tärkeä loru/laulu pienille vauvoille ja lapsille. t.ap
Tämä on kansanlaulu, ei loru. Toki voihan ne sanat myös lausua.
Ei hitto nämä kommentit 😂 Suomimammat ovat k_usipäistä porukkaa. Kaikesta täytyy kärnättää ja ilkeillä.
.. kiitos AP, aloituksesta tuli mieleen muisto vuosien takaa kun mummi aikanaan navetalla tätä lauleli, YouTubesta löytyy laulettuna. Herkistyin kun sitä kuuntelin- minä olin siis joskus pieni tyttö, minulla oli mummula maalla jossa hoitelin hänen kanssaan kilejä. Aikamoisen kaaren on elämä tehnyt. N49