Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä uskottomuutta / pettämistä???

Vierailija
02.04.2009 |

Kuin omasta elämästäni paitsi joululahjaa en ostanut ja sanoisin silti sitä pettämiseksi. Onneksi pääsin siitä tilanteesta eroon ja nyt asiat selvitetty mieheni kanssa.

Ei kiitos enää..

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksesi vastauksen tiedät jo etukäteen. Ei sillä ole merkitystä mitä on tapahtunut jos puoliso käyttäytyy noin. Hän ei halua olla kanssasi ja et millään voi pakoittaa häntä siihen. Edessäsi on tuskien taival kuten kymmenillä tuhansilla muillakin. Vaikka tilanne selkiytyisikin on mielessäsi sellainen tatuointi joka ei poistu ikinä. Hae itse apua jotta selviät erosta mahdollisimman hyvin. Puheet tuskin auttavat ja terapiasta on sanottu että se on varmin tie eroon mikäli terapeuttina on vain naista ymmärtävä nainen. Onko käynyt mielessäsi että myöskään puolisosi käyttäytyminen ei ole lähelläkään normaalia ja aktiivisesti osallistuu suhteesi hajoittamiseen. Miksi?

Vierailija
2/39 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa tietää mielipiteitä siitä, täyttyvätkö tässä avioliiton uskottomuuden / pettämisen tunnusmerkit:

Puoliso kertoo kolmannelle osapuolelle (työkaveri) rakastavansa tätä.

Puoliso toteaa kolmannelle osapuolelle, että yhteydenpitoa on jäähdyteltävä, koska liikutaan vaarallisilla vesillä. Asiasta sovitaan mm. työpaikan neukkarissa face-to-face.

Puoliso lähettää kolmannelle osapuolelle tekstiviestejä salaa jouluna, ystävänpäivänä jne. ja ostaa kolmannelle osapuolelle joululahjan.

Puoliso pitää yhteyttä chatin kautta 2-3 krt viikossa töistä ja kotoa puolen vuoden ajan.

Keskustelut koskevat arkisia asioita, mutta myös puolison avioliittoa ja seksielämää sekä kolmannen (myös varatun) osapuolen suhdetta.

Seksiä suhteessa ei ole.

Kysymys kuuluu: Onko tämä pettämistä tai uskottomuutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvästi puolisollasi on tunneside tähän kolmanteen osapuoleen.

Vierailija
4/39 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteeseen eivät kuulu kolmannet osapuolet missään muodossa. (Tai ainakaan ilman yhteistä sopimusta)

Vierailija
5/39 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan tuota kiistää..? Joillekin voi olla ihan ok esim. satunnaiset panot baarissa tms., mutta en ole IKINÄ kuullut ihmisestä, jolle olisi ok että puoliso kertoo yksityisasioita omasta parisuhteestaan, kertoo rakastavansa, lahjoo ja viestittelee salaa jne. Tuohan on vielä 100 kertaa pahempaa kuin joku kerta hairahdus sänkyyn!

Vierailija
6/39 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on edelleen kiistaa miehen kanssa siitä, onko tuo tilanne pettämistä. Miehelläni oli toinen nainen, jonka kanssa ei kuitenkaan ollut sängyssä. Hän ei mielestään ole pettänyt. Pöljä.

Vierailija
7/39 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen ihmisen haluat tuon kertovan? Mä luulen, että kaikki on sitä mieltä, että tuo on pettämistä. paitsi ehkä sellaiset, jotka tuota itse tekee ja haluaa uskotella muuta, valehtelee sitten itselleenkin.

Vierailija
8/39 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kyse on siis puolisostani. Nämä asiat paljastuivat muutama päivä sitten pala palalta ja ainakin vielä eilen hän oli sitä mieltä, että ei ole minua pettänyt, kun ei ole ollut seksiä. Että on vain pettänyt luottamukseni ja tehnyt minua kohtaan "vähän väärin".

Luulen, että minunkin olisi ollut helpompi sulattaa tunteeton kännipano kuin puolen vuoden kiintymyssuhde. Tai en tiedä ja toivottavasti en koskaan joudu sen asian eteen.

Vierailija
9/39 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppanin intiimejä asioita kertoo ulkopuoliselle, niin kuin tässä ja puhuu asioista joista periaatteessa puhutaan vain puolison kanssa, mennään aika lähelle pettämisen rajoja.

Ystäviähän saa olla ja pitääkin, mutta mihin raja vedetään

Vierailija
10/39 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää, kun ihmisten moraalit löystyvät nykyaikana niin ettei nähdä metsää edes puilta!

Vierailija
11/39 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman ehkä arveluttavaa, mutta ei pettämistä niinkuin mä sen koen.

Kaikki puhuu suhteestaan toisille ihmisille. Tottakai. kyllä minäkin välillä pajatan niin maan p''''leesti äijäni toilailuista ystävilleni. Myös äitini ihan kysyy silloin tällöin, että miten meidän suhde voi jne.jne.

En epäile hetkeäkään etteikö myös mieheni välillä "haukkuisi" minua muille. Ihan normaalia ja tervettä.

Vierailija
12/39 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppanin intiimejä asioita kertoo ulkopuoliselle, niin kuin tässä ja puhuu asioista joista periaatteessa puhutaan vain puolison kanssa, mennään aika lähelle pettämisen rajoja.

Vierailija
13/39 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei, eihän se nyt ole mikään toivottava tilanne, mutta en todellakaan jaksaisi keuhkota siitä noin paljoo.

Ei teillä taida olla mikään mahdottoman vahva suhde, jos kerta tuollaisestakin tarvitsee tapella.

Vierailija
14/39 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mä puhun sauvakävelylenkillä naispuoliselle ystävälle, että miten ärsyttävä mieheni on joskus ja vaikkapa jostain seksiongelmista, niin en petä miestäni?

Mutta jos juttelen kotona vaikkapa mesessä miespuoliselle ystävälleni, joka on mulle tosi tärkeä, näistä samoista asioista, petän miestäni?

Vierailija
15/39 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten siellä sauvalenkillä juttujen jälkeen tunnustatte rakastavanne sitä kenen kanssa juttelitte?Hiukan eri asia.

Pettämistä, kyllä. Meillä tuli ero tollasen paljastumisen takia, asiaa edesauttoi kyllä se että ei mies mua enää halunnutkaan (missään mielessä).

[Jessus sentään akat, kaipa teki puhutte kavereidenne kanssa asioista!!!

Vierailija
16/39 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäminen.

Vierailija
17/39 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on jo sydämmessään pettänyt sinut.

Vierailija
18/39 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sanot seuraavana päivänä, ettette voi enää käydä kahdestaan kävelyillä, koska se olisi vaarallisilla vesillä liikkumista? :D

jos mä puhun sauvakävelylenkillä naispuoliselle ystävälle, että miten ärsyttävä mieheni on joskus ja vaikkapa jostain seksiongelmista, niin en petä miestäni?

Mutta jos juttelen kotona vaikkapa mesessä miespuoliselle ystävälleni, joka on mulle tosi tärkeä, näistä samoista asioista, petän miestäni?

Vierailija
19/39 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuskaisena pumppasin nämä kaikki tiedot ulos miehestäni. terv. ap

Vierailija
20/39 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sanot seuraavana päivänä, ettette voi enää käydä kahdestaan kävelyillä, koska se olisi vaarallisilla vesillä liikkumista? :D

Hain vaan sitä, että onhan ystävyys sallittua. Ja kun joku viittasi tuolla siihen, että suhteesta ei saisi puhua ulkopuolisille, niin kaikki sitä tekee ainakin jossain määrin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi