Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellekään käynyt niin, että 2 lasta saa alkunsa helposti, 3. ei?

Vierailija
02.04.2009 |

Minua jännittää, joutuuko tätä kolmatta odottelemaan kauankin. Vasta pari kk on yritetty. Edellisillä kerroilla tulin heti raskaaksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä on ikää jo jonkun verran nyt, olen 37-vuotta. Esikoisen sain 21-vuotiaana ja kuopuksen 27-vuotiaana, raskaaksi tulin heti kun pillerit jätin pois. Nyt ollaan syksystä asti yritetty kolmosta, mutta ei vaan tunnut tärppäävän.

Vierailija
2/7 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä on ikää jo jonkun verran nyt, olen 37-vuotta. Esikoisen sain 21-vuotiaana ja kuopuksen 27-vuotiaana, raskaaksi tulin heti kun pillerit jätin pois. Nyt ollaan syksystä asti yritetty kolmosta, mutta ei vaan tunnut tärppäävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ajatellut että jos tää nyt sitten johtuu mun iästä? En vaan oo enää niin hedelmällisessä iässä että tulisin heti raskaaksi. Täytyy hyväksyä sekin jos en enää lapsia saa ollenkaan, en aio mihinkään hoitoihin mennä.

Vierailija
4/7 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin minäkään mitään massiivista enää kokeilisin, ehkä jotain perus hormonihoitoa tms. vain.

ap

Vierailija
5/7 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kysynyt tätä, mutta kerrompa silti, koska elämä on ihmeellistä. kahta ekaa lasta tahkosimme siis hormoniavusteisesti vuosia mutta tämä kolmas -nyt 4kk ikäinen tyttö-sai alkunsa ykskaks imetyksen aikana :o)!!!

ihan helmeä! joten älä luovu toivosta. olen itse todennut, että IHAN MITÄ VAAN voi tapahtua!!!

Vierailija
6/7 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kaksi ekaa sai alkunsa heti, kolmatta tehtiin puolvuotta. Joskus se näköjään ottaa aikansa,,, eli nyt sitä kolmatta ootellaan ja ikää on 27, mieskin on sama.

Vierailija
7/7 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset kaksi lasta saivat alkunsa helposti, mutta kolmonen tuottikin jo vaikeuksia. Luovuin jo kaikista vauvan varusteista, kun yllättäin poika ilmoittikin maailmaan tulosta. Heti kolmosen kanssa kotiuduttua päätimme, että uusi lapsi saa tulla, mutta varauduimme pitkään odotukseen. Neljännellä on 1v1kk ikäeroa isoveljeen! Päätimme sarjan olevan valmis, mutta vuosi sitten saimme yllätyspojan, joka sai alkunsa kierukasta huolimatta... Lapset-92, -95, -99,-00, -08