Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksiköhön muijan siskon....

Vierailija
02.04.2009 |

..tissejä on mukavampi puristella kuin oman muijan ?? Onhan hän tosin hiukan nuorempi, mutta tekeekö muutama vuosi niin ison eron. Kehtaisko joskus puolivahingossa sipaista anoppia ?? Monta kertaa olen siskoa puristellut, koskaan ei ole mitään ääntä päästänyt. Ilmeistä näkee, että tykkää siitä. Tissit on ihania.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tissejä on mukavampi puristella kuin oman muijan ?? Onhan hän tosin hiukan nuorempi, mutta tekeekö muutama vuosi niin ison eron. Kehtaisko joskus puolivahingossa sipaista anoppia ?? Monta kertaa olen siskoa puristellut, koskaan ei ole mitään ääntä päästänyt. Ilmeistä näkee, että tykkää siitä. Tissit on ihania.

Vierailija
2/21 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...muutaman kerran onnistunut näkemään. Rehevät ja pulleat ja isot nännit. En tietenkään ala häntä kourimaan, mutta jos jotenkin puoli vahingossa saisi joskus jotakin omaan kouraan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..se paneminen, ja missä sen voisi niin nopeasti ja huomaamatta tehdä. Taidan ensin yrittää pelkästään haarojen välistä kopelointia, silleen kankaan läpi. Sitten kesällä, jos tulee shortseissa tai muuten mukavissa tamineissa, voipi yrittää paljasta sormella....

Vierailija
4/21 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..oman vaimoni tissejä hänen siskonsa nähden. Olen huomannut, että tykkää katsella. Ja minua pikkasen kiihottaakin tehdä sitä toisen nähden. Vaimo kyllä usein vetää korville, mutta kyllä se on kuitenkin sen väärtti. On se aika kumma, että makkarissa saa puristella mielin määrin, mutta jos joku on näkemässä, niin täytyy pidätellä omia haluja.

Vierailija
5/21 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hyvän ystäväni mies on aina tilaisuuden tullen minun tisseissä kiinni. Ja aina hän niitä tilaisuuksia löytää. Nopeita sipaisuja ja kouraisuja, pari kertaa on onnistunut jopa liiveihin kätensä sujauttamaan. Pitäisikö siinä tilanteessa huutaa karjaista, että näpit irti, vai miten sen siististi saisi loppumaan. En usko, että ystäväni siitä kovinkaan paljon pitäisi, jos tietäisi.,,,,hän on tosin muutaman kerran sanonut minulle, että käytän aika avonaisia puseroita...

Vierailija
6/21 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan tollasen loppumaan yksinkertaisesti karjaisemalla ja tirvaisemalla sitä kourijaa lättyyn. Kamppailulajiharrastajana osaan mätkäistä siihen tyyliin, ettei tyyppi enää toista kertaa yritä kouria. Yhtä jouduin kerran potkaisemaan etupotkulla haarojen väliin. Ollut iisisti sen jälkeen.

Vierailija
7/21 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainatakseni toisessa ketjussa ollutta nolointa seksin aikaista temppua, seuraavan kerran kun puristelet vieraita tissejä sano puristaessasi HONK HONK voisi ottaa vaikka huumorin kannalta

Vierailija
8/21 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreilua puristella toista tisseistä jos ei ole aikomusta naida. Lopeta pois mokoma höpötys tai siirry tositoimiin.

Vierailija
9/21 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

homo.

- Habazi (homo)

Vierailija
10/21 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja sitten minäkin tein niin. Eli muijan siskoon kiinni takaapäin ja kädet ristiin eteen ja tissit kouriin. Osaa ne sitten olla pehmoiset. Muija ei anna koskaan päivällä kopeloida. Tissien litistely saa aina jäädä iltaan, ja sitten kun se makaa selällään, niin minne kummaan ne tissit häviävät ???.

Vierailija
11/21 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ällö olet, älä nyt ainakaan anoppias rupee..."

on muuten yllättävän monen vävyn unelma :)

Vierailija
12/21 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sitä anoppiakin puristella, mutta pimeässä. Olisi ainakin sitä jotain, mistä ottaa kiinni. Mutta se muijan sisko on silleen herkullisempi, kun se ei pistä hanttiin, eikä ääntele, taitaa ihan nauttia siitä. Ja sitten vielä se, että on hiton kiinteä..

Vierailija
13/21 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin festareilla ja pari mimmiä alkoi pitämään lesbokivaa keskenään. Ne pussaili ja puristeli toistensa tissejä kaikein kansan nähden. Oli muuten pikkasen hyvän näköistä!

Vierailija
14/21 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mullakin on ihan saakelin seksikäs anoppi jota olisi kiva hyväillä..ja syvältä. Enpä kuitenkaan usko että äiti ja tytär lämpenisi ajatuksesta yhtä paljon kuin mä.

Vierailija
15/21 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppia alasti ?? Mimä olen muutaman kerran onnistunut kurkkimaan sovivaan aikaan, ei paljon tarvitse arvuutella, keneltä oma muija on saanut muotonsa.

Vierailija
16/21 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulen, että puristelet ihan kenen tahansa tissejä. Kullakin meistä on omat heikot kohtamme. Sinua lohduttaakseni kerron sinulle salaisuuden: tissejä puristelevat miehet koetaan vammautuneiksi, joten mieti kahdesti, ennenkuin puristelet tyttöjen tissejä, tästä naureskellaan naisten kesken todella hartaasti, etkä saa ainakaan vakavasti otettavan rakastajan vaan täydellisen luuserin leiman. Tätäkö toivot?

Vierailija
17/21 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on eronnut ja sikäli vapaamielinen että mökkisaunoo meidän kanssa yhdessä. Vaikka en pidäkään kuumaan saunaa ja hikisiä ihmisiä kovin eroottisena niin ihan pikkusen vaikeata välillä on estää ajatuksen voimalla kullia seisomasta kun samassa ahtaassa saunassa on minua 15 vuotta vanhempi, upea ja rehevän seksikäs anoppi ja hänen nuorempi painos = ihana vaimoni saippuoimassa itseään. Kerran vaimo näki silmieni lukkiutuvan liian pitkäksi aikaa anopin takamuksen välistä pilkistäviin pillun huuliin kun se lisäs puita kiukaaseen. Vaimo heitti kylmää vettä mun päälle mutta oli sen verran ymmärtäväinen että ei sanonut asiasta sanaakaan jälkikäteen. Joskus tuntuu että anoppi on puutteessa tai kiusaa mua tahallaan. Kivaa sitä olisi varmaan naida mutta sehän on vähän kuin sukulainen niin eipä taida tulla mitään muuta kuin korkeintaan mielikuvissa yksin runkatessa..

Vierailija
18/21 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ovat nuo naisten tissit, että vapaasti saa sanoa luuseriksi tai miksi tahansa, jos sen varjolla sormet saavat puristella ihanaa naisen tissiä. Tosi on, että puristelen vaikka ketä, mutta vaimon nuorin sisko on tällä hetkellä se herkullisin(18v).

Aika monia voi vapaasti puristella siten, etteivät he edes huomaa tulevansa kopeloiduksi, esim. sellainen kunnon halaus....mutta minä aina kyttään vain ja ainoastann niitä tissejä.

Vierailija
19/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken ratkaisee? Tirvaseppa joskus jotakin joka vie sen asian oikeuteen. On oikeita tapoja ja vääriä tapoja hoitaa asioita.

Vierailija
20/21 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaatko hätä takaapäin, painat huulesi niskaan ja kainaloiden alta salaa puristelet? No ei fantasioissa mitään pahaa ole, elleivät ne sekoitu todellisuuteen. Kummallista, että jotkut kiihottuvat yksipuolisesta puristelusta. Vai väitätkö, että 18 v sisko pitää siitä? Onko hän jälkeenjäänyt henkisesti?

Tosi on, että puristelen vaikka ketä, mutta vaimon nuorin sisko on tällä hetkellä se herkullisin(18v). Aika monia voi vapaasti puristella siten, etteivät he edes huomaa tulevansa kopeloiduksi, esim. sellainen kunnon halaus....mutta minä aina kyttään vain ja ainoastann niitä tissejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä