Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa minua, en pysty tähän.

Vierailija
01.04.2009 |

Sain tietää, että parhaan ystäväni aviomies on pettänyt häntä. Nyt minun pitäisi sitten tottakai kertoa hänelle. He ovat juuri saaneet pienen poikavauvan, hän on vasta parin kuukauden ikäinen.

En pysty tähän, pala kurkussa ja oksettaa. Miten ihmeessä minun pitäisi pystyä tähän, romuttaa toisen maailma täysin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teidän välit kaatuu niin tiedätpä ainakin että ystäväsi jo tiesi asiasta.. mutta jo olet hänelle tärkeä, niin hän arvostaa tekoasi ja kiittää vielä myöhemmin. en kans ymmärrä tota et jos kertoisit joskus vuoden päästä.. jos olet koko ajan tiennyt asiasta etkä kertonut hänelle, se satuttaa ytävääsi luultavasti vielä enemmän. kerrot vain. ei tollanen mies ole ystäväsi arvoinen ja ajattelet ystäväsi parasta kertomalla.

jos joku vastauksien antajista haluaa elää parisuhteessa missä ei halua tietää mitä oma mies touhuaa niin onnea säälittävälle elämälle mikä perustuu kulissiin ja oletuksiin että kaikki on hyvin. minä haluaisin ainakin että ystäväni kertoisivat minulle jos tietäisivät minun mieheni touhuilevan tälläistä. luoja mikä siinä pettämisessä voi olla niin hemmetin kivaa? ällöttää.. miten moraalittomaksi tämä maailma vielä menee :(

Vierailija
22/28 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos paras ystäväni ei tuollaista asiaa kertoisi minulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eipä ole enää kaverini, eikä myöskään mies myönnä tekojaan. vaikka todella moni tiesi asiasta. Kaverini tai siis ex-kaverini väitti että minä itse haluan hänen miehensä..juu ei kiitos

Vierailija
24/28 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mahdollisimman pian. Olette puhuneet tästä mahdollisuudesta ja tiedät ystväsi kannan joten se vahvistaa että kerrottava on.

Paska juttu mutta osui just sun kohdalle. Ei voi mittään.

Vierailija
25/28 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ehdit kertoa ennenkuin miehensä mahdollisesti tartuttaa häneen jonkun vaarallisen sukupuolitaudin. sekin mahdollisuus on olemassa. mitä nopeammin kerrot sen parempi. sen jälkeen päättää sitten itse käyttääkö kondomia vai ei, vai harrastaako yleensäkään enää seksiä miehensä kanssa. tässä leikitään vakavilla asioilla, ystäväsi terveydellä. velvollisuutesi on suojella ystävääsi kertomalla mahdollisimman pian.

Vierailija
26/28 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet sen ystävälle, kerrot että siinä on asia jonka olet saanut tietää- et tiedä miten toimia; että pelkäät ystävän puolesta, sen puolesta että hän hylkää sut kun tuot tämän tiedon, mutta että arvostat ystävääsi niin ettet halua olla kaksinaamainen hänen edessään. Ja olet tukena jos hän tarvitsee. Mä luulen kyllä että kaikista kamalinta on elää valheessa niin että kaikki muut tietävät ja itse et. Kun joskus aikanaan selviää, ihmiselle voi tulla vaikeita psyykkisiä ongelmia ja luottamus ihan kaikkiin romahtaa. Ja kyllä hän jonakin päivänä osaa antaa arvoa todelliselle ystävyydelle ja rohkeudelle.

Ystäväsi voi valita lukeeko kirjeen vai ei. Ja kun sä toimit RAKKAUDESTA ystävääsi kohtaan etkä jostain omista motiiveistasi, voit olla hänen tukena. Rohkeutta! Sitä ei ole liiaksi tänä päivänä tarjolla.

Vierailija
27/28 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin ystävääni käymään kanssani kävelyllä vauvansa kanssa ja näimme äsken. Kerroin, että en ole ollut paikalla, mutta olen kuullut näin. Hän puhkesi hysteeriseen itkuun ja niin puhkesin sitten minäkin. Olin pahoillani ja hän kiitti, kun kerroin. Sanoin, että on muitakin, jotka tietää ja he tietävät mahdollisesti enemmän yksityiskohtia kuin minä. Hän oli soittanut eräälle niistä, joka on myös ollut olevinaan parasta kaveria ystäväni kanssa ja hän joutui nyt sitten selittelemään, että miksi ei kertonut.

Ystäväni ei todellakaan suuttunut minulle, kiitti ja sanoi vielä, että tulevat ehkä käymään tällä viikolla.

Tämän hetken tilanne on se, että mies kieltää kaiken (tottakai) ja soittelee raivoissaan ympäriinsä, että mitäs tuollaista levittelet. Onneksi tämä ei ollut ensimmäinen kerta ja onneksi ystäväni ei ole typerä, hän tuntee miehensä ja tietää kyllä, että todennäköisempää on se, että hän on pettänyt kuin se, että tällaista valehdeltaisiin. Nyt olo on huojentunut, taakka on pois harteilta, mutta aavistelen kyllä, että tästä syntyy vielä iso soppa, on ehkä vain ajan kysymys, kun mies soittaa raivoissaan minulle.

No, kunhan ystäväni ymmärtää, että kyse ei ole siitä KUKA kertoi, vaan MITÄ kertoi. Ja kyllä hän ymmärtääkin, vaikka mies yrittää kaikkensa päästä pälkähästä ja pistää muiden syyksi. Minä olen nyt parhaani tehnyt ja loppu on heidän selvitettävä. Kiitos vastauksistanne!

ap

Vierailija
28/28 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itsekin aikanaan halunnut tietää ajoissa. Olisin säästynyt niin monelta ikävämmältä asialta.. Ja tunsin itseni todella idiootiksi, kun ihan kaikki muut tuntuivat tienneen, ne "ystävätkin", mutta kukaan ei vaivautunut kertomaan. Hyvä ap, suoraselkäistä toimintaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan