Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa Pliis vinkkejä miten saan nää finnit pois naamasta!!!!!!

Vierailija
31.03.2009 |

Mulla siis on nyt tullut ongelmaksi finnit. Sanotaanko että n. vuoden olen nyt kärsinyt finneistä ja nyt alkaa sit lopulta mennä hermot.

Olisko mitään hyviä kotikonsteja mitä voisin kokeilla vai kannattaisiko mun jo hakeutua lääkäriin tän asian kanssa. Mikään paha akne mulla ei ole, olen nähnyt paljon pahempiakin, finnejä tulee lähinnä tohon silmien väliin ihan siihen mistä nenä alkaa ja sit nenän pieliin ja sit vasemman korvan viereen vähän niinku ohimoon.

Naama on vähän väliä kipeä kun noita pukkaa, aina kun saan yhden hoidettua niin toista pukkaa jo tulevaksi. Ja sit kun saan hoidettua sen finnin niin silti siihen kohtaan jää sellainen punainen jälki. Ärsyttää kun naama on sellainen laikukas ja sit kun se on vielä kipeä.

Puhdistan kasvot säännöllisesti, kuorin n. kerran viikossa, pesen aamuin illoin ja käytän kasvovettä ja kosteusvoidetta, ja kosteusnaamion laitan n.2 kertaa viikossa. MItä muuta mun pitäis tehdä vai onko mulla sitten huonot tuotteet vai mikä on vialla? Kosmetologillakin oon käyny mut eipä tostakaan ole ollut juuri apua. Vinkkejä kaipailen!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli huono iho, finnejä jne. alkoi pesemään naamaa "perunankuorinta hanskoilla". ainaki tolla nimellä niitä on jossain myynnissä. mut siis niitä sellasia karkeita hansikakita mitä myydään apteekissa ja sit ainaki jossai kylppärituote liikkeissä. ja se siis auttoi. sisko sano että käskee kaikkien kokeilla jolla on sama ongelma. en sittiiä tepsiikö kaikille.

Vierailija
2/6 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hiljattain vaihtanut ehkäisytapaa? Monet pillerit ja esim hormonikierukka saavat finnit lisääntymään. Myös esim imetyksen lopettaminen ja muut hormoneihin liittyvät muutokset saattavat aiheuttaa aikuiselle finnejä.

Mulle tuli tosi paljon finnejä kun laiton hormonikierukan. Parhaiten on auttanut sinkki-biotiini-tablettien syöminen, niitä saa luontaistuotekaupasta. En tiedä onko huuhaata mutta itselläni ne ovat auttaneet aivan selvästi. Millään hoitoaineilla ei ole ollut vastaavaa vaikutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tea tree öljyä saa?

Kuulostaa kyllä hurjalta toi kasvojen pesu karheilla hanskoilla mut senkin olen vaikka valmis kokeilemaan tarvittaessa!

Olisiko lisää hyviä neuvoja???

Vierailija
4/6 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa nyt vasta kuukausi sitten aloin syömään pillereitä ja tää ongelma on ollut jo kauan ennen sitä.

Oon nyt 23. Sain toisen lapsen kesällä 2007 ja lopetin imetyksen n.10kk sitten. Ekan lapsen aikana ei ollut mitään ongelmia ihon kanssa.

Vierailija
5/6 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös body shopista löytyy, samoiten esim. sokoksen luontaistuoteosastosta.

tea treeta saa eri muodoissa. öljy on näppärä täsmäisku finneille, lisäksi löytyy kasvojen puhdistusainetta ja kosteusvoiteita yms. tea tree on tosi monikäyttöinen, öljyä voi käyttää tosi moniin eri tarkoituksiin, mutta mulla sen suurin hyöty on näkyny noissa finneissä. mulla tosin ne finnit pukkaa pääasiassa reisiin ja takapuoleen, mutta illalla kun pesen ihon huolellisesti ja laitan öljyä, niin aamulla tilanne näyttää jo PALJON paremmalta... :)

Vierailija
6/6 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä just googletinkin ton ja heti alkoi kädet syyhyämään ja huomena käyn ostamassa tota. Toivottavasti tepsii! Lisää voi antaa vinkkejä siltikin vaikka nyt aionkin heti aamulla mennä ostamaan tota tea tree öljyä.

myös body shopista löytyy, samoiten esim. sokoksen luontaistuoteosastosta.

tea treeta saa eri muodoissa. öljy on näppärä täsmäisku finneille, lisäksi löytyy kasvojen puhdistusainetta ja kosteusvoiteita yms. tea tree on tosi monikäyttöinen, öljyä voi käyttää tosi moniin eri tarkoituksiin, mutta mulla sen suurin hyöty on näkyny noissa finneissä. mulla tosin ne finnit pukkaa pääasiassa reisiin ja takapuoleen, mutta illalla kun pesen ihon huolellisesti ja laitan öljyä, niin aamulla tilanne näyttää jo PALJON paremmalta... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi