Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Pimppikarvojen kuosi ja tyytyväisyys seksielämään asteikolla 4-10

Vierailija
31.03.2009 |

.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. onneton reuhkaparka

Vierailija
22/27 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenkin epäillyt että ne harvat "julkisesti" näkemäni posliinit ovat tällä alalla muutenkin aika vapautuneita...

T: estoinen yhden miehen mätäspimppi

Ei mun miehet ainakaan halua imeä karvoja.

me posliinit ollaan vapautuneita ja iloisia, huolehditaan alapäästämme ja iloitaan seksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ajelee vaimonsa tuheroa kylppärissä... :D Sielläkö se polvillaan könyää ja nuuskii vaimonsa valkovuotoista vulvaa ja siistii karvoja "kivoille kuvioille". Kuulostaa vähän näpertelyltä.

Vierailija
24/27 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estot pois ja kokeilemaan!!!!

Vierailija
25/27 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nään näitä majavia uimahallissa. Meinaa oksennus tulla kun kuvittelen jonku miehen imevän niitä kuukautisveriklönteissä lilluvia karvoja.

Ei voi mitään.

Mieheni on erittäin tyytyväinen sileään pimppaani ja ajelee mielellään karvani jos en itse viitsi.

Vierailija
26/27 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin on, että siistitty alapää kertoo kantajastaan muutenkin. Olkoon se sit kiitorata, sydän tai posliini. Mutta siisti sen olla pitää. Ei mun miehet ainakaan halua imeä karvoja. Miehillä on vähän eri asia, kun peniksessä ei kasva karvoja.

me posliinit ollaan vapautuneita ja iloisia, huolehditaan alapäästämme ja iloitaan seksistä.

Posliinimamma täälläkin ja sellaisena pysyy.

Vierailija
27/27 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse taistella elannon eteen, ei kamppailla sairauksien kanssa, vomavaroja jää vaikka mihin. Vaikka pimpin ympärillä tanssimiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä