Pikkuhousu-gallup!!!
Minkä ikäiset on vanhimmat käytössä olevat pikkuhoususi?
Kerro niistä vähän, väri, malli, koko, jne :).
Kommentit (8)
mustat, hipstersit, puuvillaa, tekstiä, kokoa m
Jos siltä tuntuu, niin kerro sitten vaikka vain niiden ikä.
Tai kerro minkä ikäiset on vanhimmat sukkasi, jos niin vanhanaikainen olet ettet voi kertoa pikkuhousuistasi mitään.
tai kerro itse omista kusenpolttamista maxipöksyistäsi
Tai-mallia, valkoista satiinia jossa nallenkuvia. ;o) En muista ihan tarkkaan koska ostin ne, mutta ainakin ne olivat minulla jo vuonna 98, jolloin olin 18-vuotias. Käytän kys. alkkareita vain öisin "yöpukuna", josta syystä ne ovat niin kauan säilyneet. Vanhimmat rintsikat ovat Gossardin ja niin ikään jostain 90-luvun lopulta, veikkaisin vuotta 96.
Ja voin kertoakin minkälaiset on vanhimmat alushousuni.
Ne ovat Lindexistä ostetut, aika tummanvihreät, jotain tekokuitua taitaa olla kun on nyppyä tullut kankaan pintaan. Olisko kokoa m. Ihan perusmalliset. Ja jokunen reikä on tainnut jo jonnekin tulla, kun ovat ostettu jo vuonna 2000 :), toisen lapseni syntymän jälkeen. Muistan sen, kun en ollut aikaisemmin ostanut alushousuja Lindexiltä, ja rahat oli aina vähissä. Oli juhlaa saada pikkarit sieltä ja vähän nätimmät kuin vain ihan perusvalkoiset Sloggit :).
Ihan vain illan hauskuutteluksi ajattelin kysäistä minkä ikäisiä vaatteita muitten kaapista löytyy!
T:AP
Mulla varmaan jotain 5 vuotta vanhat pöksyt on vanhimmat. Sellaiset violetit pitsiset, stretch pöksyt. Vieläkin ihan hyvässä kuosissa joten en ole raaskinut heittää. Aika usein päälläkin. Nätit ja mukavat.
Vanhimmat rintsikat on varmaan 10 vuotta sitten häihin ostetut valkoinen push up tsydeemi. Harvoin näkee päivänvaloa.
Odotin silloin esikoistani, ja ostin vähän "reilumman kokoiset", mutta kummasti ne nykyään kinnaa, vaikka en ole raskaana... Oltiin matkalla kaksi vkoa niin loppu pikkarit ja piti ostaa lisää, hyvä on laatu ollut, mutta nyt alkavat olla aika ohkaiseksi hiutuneet...
Kantsii mennä seksilinjoille puhumaan