Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö teillä vieraita kutsumatta tai tulevatko ilmoittamatta?

Vierailija
31.03.2009 |

Taitaa olla aika harvinaista nykyään. Mitä olet mieltä vieraista jotka tulevat noin vain kylään?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella loukkaavaahan tuollainen olisi; ihan kuin meillä ei olisi omaa elämää, kiireitä ja menoja.



Eri asia tietysti on että naapurin lapsi hakee meidän lasta ulos tai tulee meille kylään. Sitä ei tarvitse anoa kolmella lomakkeella etukäteen :-)

Vierailija
22/22 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan alueella, jossa sitä ei vaan tapahdu. Koska ihmiset tietää, etten pistä piipahtamisia pahakseni, jotkut saattavat kuitenkin soittaa, että ollaan lähistöllä, voidaanko tulla käymään. Ihan kiva kyllä, että antavat pienen varoitusajan, koska pikkulapsiperheen taloutemme on yleensä ihan kauheassa kaaoksessa. :D Jotain keksiä kyllä aina löytyy kaapista tarjottavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi