Lue keskustelun säännöt.
Käykö teillä vieraita kutsumatta tai tulevatko ilmoittamatta?
31.03.2009 |
Taitaa olla aika harvinaista nykyään. Mitä olet mieltä vieraista jotka tulevat noin vain kylään?
Kommentit (22)
Asutaan alueella, jossa sitä ei vaan tapahdu. Koska ihmiset tietää, etten pistä piipahtamisia pahakseni, jotkut saattavat kuitenkin soittaa, että ollaan lähistöllä, voidaanko tulla käymään. Ihan kiva kyllä, että antavat pienen varoitusajan, koska pikkulapsiperheen taloutemme on yleensä ihan kauheassa kaaoksessa. :D Jotain keksiä kyllä aina löytyy kaapista tarjottavaksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Todella loukkaavaahan tuollainen olisi; ihan kuin meillä ei olisi omaa elämää, kiireitä ja menoja.
Eri asia tietysti on että naapurin lapsi hakee meidän lasta ulos tai tulee meille kylään. Sitä ei tarvitse anoa kolmella lomakkeella etukäteen :-)