Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa erota

Vierailija
31.03.2009 |

koska painan 100 kg. Kun menimme naimisiin 20 vuotta sitten painoin 78 kg, ja nuo kilot ovat vaan tulleet vuosien myötä. kerran laihdutin ne pois ja ne tulivat tas takaisin.

Nyt ei ole koskenut kuukauteen minuun tai puhunut oikeastaan mitään.

Tottakai haluan laihtua, mutta kilot tulee aina takaisin. Tuo on vaan mielestäni henkistä kiristämistä. Ja minulle tulee siitä tosi paha olo ettei edes puhuta toiselle mitään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä varastosta aina illaksi makaamaan sohvalle?

Vierailija
22/27 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin siis että käyn töissä ja teen kaikki kotityöt sitä, kun joku mainitsi että makaisin vain sohvalla mässäämässä, mikä ei pidä paikkaansa. Kilot ovat tulleet suklaasta, jota syön lohdukkeena sille, että joudun kaiken tekemään eikä mies tee mitään. Ja nekään eivät tule yhdessä hetkessä vaan vuosien mittaisena kerääntymänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haluatkos sinä olla ihmisen kanssa joka ei pidä sinusta sellaisena kuin olet?

Miehelläsi on oikeus mielipiteeseen kuten sinullakin.

Vierailija
24/27 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin siis että käyn töissä ja teen kaikki kotityöt sitä, kun joku mainitsi että makaisin vain sohvalla mässäämässä, mikä ei pidä paikkaansa. Kilot ovat tulleet suklaasta, jota syön lohdukkeena sille, että joudun kaiken tekemään eikä mies tee mitään. Ja nekään eivät tule yhdessä hetkessä vaan vuosien mittaisena kerääntymänä.

Ettei nyt loppujen lopuksi mies olisi saanut sinusta muuten tarpeekseen?... mutta lihavat syyttää aina kilojaan kaikesta vaikka ovat olevinaan niin sinut painonsa kanssa... niin kuin eräs Idols laulaja: "Minä putosin kun olin porukan suurin"...

Vierailija
25/27 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö sillä oikeesti ole mitään merkitystä, että on äiti, vaimo, tekee kaikki kotityöt ym. Ainoa asia mikä merkitsee on, että 20vuodessa on tullut 20kg lisää.. En tiedä, minkä ikäisistä on kyse, mutta tarvitseeko 50v olla vielä samoissa mitoissa kuin 20-30v??

Siihenkö avioliitto kariutuu.. rakastakaa toisianne ylä-ja alamäessä, mutta jos kiloja tulee lisää, niin silloin olet oikeutettu etsimään uuden rakkaan??

Oivoi.

Ja mulla kotona makaa laiska, normaalikiloinen mies. En minäkään tuollaista miestä halunnut.. oli tavatessamme "hiukan" erilainen. Mielummin katsoisin häntä kaljamahoineen, jos edes joskus tekisi jotain kotitöitä tai leikkisi lapsemme kanssa.

Vierailija
26/27 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mielestäni syyttänyt ketään toisia syömisistäni. Mies siis sanoo, että muuten olen joka kantilta erinomainen vaimo ja kaiken minkä teen, ten täydellisesti. Hänen mukaansa siis ainoastaan kilot ovat syynä, että haluaa erota. Minulla siis 35 kiloa ylimääräistä, on miehelläkin 10 kg. Mutta en ole koskaan ollut mikään hirveän laiha, painoin siis jo naimisiin mennessä 78 kg.

Vierailija
27/27 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 100 kiloa alkaa jo olla oikeasti terveydellekin haitaksi, ihan oman terveytesi vuoksi sun kannattaisi muuttaa tapojasi ja ruveta normaalipainoiseksi. Ei se ole vaikeaa. Syö vähemmän kuin kuluttaa. Vaatii vaan taskulaskimen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi