Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako HP:lta ostaa Nintendo ds lite 169€? Onko se se uusi hienompi

Vierailija
30.03.2009 |

versio pelistä, jonka mainoksen näin juuri?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jaksaa selailla eri nettisivuja.

Vierailija
2/2 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mikään poikkeuksellinen tarjous! Tuohon hintaan on tuota yhdistelmää myyty joka paikassa.



Ilman peliä DS Liten voi tosiaan löytää jostain 139.-, jos ei tuo Pokemon kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän