Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hermot menee päiväkotisysteemiin

Vierailija
30.03.2009 |

Olen aivan raivona. Mulla alkaa työt parin päivän päästä ja perjantaina päivähoitotoimistosta soitettiin, et meille kotiin tuleva hoitaja onkin estynyt tulemasta meille. Asiasta on sovittu jo kolme viikkoa sitten ja ko hoitaja keksi vasta perjantaina, ettei pysty tulemaan.

Lapset ovat tavanneet ko hoitajan ja olemme jutelleet mun työn aloittamisesta heidän kanssaan. Perjantaina sain puhelun, että voisitko siirtää töiden aloittamista ja oletko varmasti menossa töihin? Tämä asia kysyttiin kolmeen kertaan. Sitten mun työvuorot arvioitiin ja hoitoajat. Teen kolmevuorotyötä, joten vapaita ja lyhyempiä työpäiviä runsaasti.

Eniten mua ärsyttää sen hoitopaikkojen koordinaattorin asenne. En todellakaan lähtisi töihin, ellei olisi aivan pakko. Se uhkasi sijoittaa kaikki lapset eri paikkoihin ja paiväkoteihin. Siihen totesin, että en tule suostumaan siihen.

Äskön soitin sille naiselle uudestaan. Saamme ilmeisesti toisen hoitajan kotiin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös yleensä lapset viedä hoitoon pph:lle tai päikkyyn? Mutta miäs minä kotiäiti noista kuvioista tiedän.

Toivottavsti verorahoja ei kuitenkaan haaskata tuollaiseen toimintaan. Mukavaa se tietenkin olisi, että joku tulisi lapsia kunnan palveluna kotiin hoitamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla