Mitä mieltä tästä asunnosta?
Kommentit (17)
muuten en osaa sanoa kauheesti mitään kun en ihan noin pientä ja paritaloa itse huolisi.
ei mitkään luksusmateriaalit pinnassa, vaan ihan peruskamaa. onko makkarit kovin pienet? vähän säilytystilaa?
Hintaan en osaa ottaa kantaa, kun asun pirkanmaalla. Täällä se olisi liian kallis, mutta hinnat nousee mitä etelämmäksi mennään.
Esim. portaat maalaisin heti ensimmäisenä valkoiseksi / petsaisin.
En voisi elää kylpyhuoneen kaakeleiden kanssa.
Halvat rautakauppamateriaalit, mutta siisti ja todella pienellä remontilla (poislukien kylppäri) saa uutta ilmettä.
olohuone aika pieni ja vanhempien makuuhuonekin vaikutti aika pieneltä, ja jos itse tuonne muuttaisin haluaisin pintaremontin (mm. portaat, keittiö, ne kamalat kaakelit).
erityisesti kylppärin kaakelit herätti (negatiivista) huomiota täälläkin, ja olisi pakko rempata. Tietysti tuo kaikki on lopulta "pintaa" ja helpohkosti rempattavaa, mutta otettava huomioon hinnassa.
Tampereelta ei tällä hetkellä vastaavaa tuohon hintaan saa. Tuon hintaiset ovat 10 vuotta vanhempia.
Tinkaamisesta: Tarjotahan voi mitä vaan. Siitähän sitten aletaan keskustelemaan, minkä verran myyjä on valmis hintaa tiputtamaan.
Mun mielestä ihan perussiisti asunto. Ei mitään luxusta/laadukasta, ihan tavallinen.
Hintaan en osaa ottaa kantaa, kun asun pirkanmaalla. Täällä se olisi liian kallis, mutta hinnat nousee mitä etelämmäksi mennään.
Tosin eteisessä mietityttää mihin saa tarpeeksi säilytystilaa. Mutta se ongelmahan on monen muunkin asunnon kanssa. Portaat voisi valkolakata, olen yhdet nähnyt, jossa taustaseinä beige ja oli tosin kivan näköiset.
Hinnasta en osaa sanoa, kun espoolaisena tuntuu edulliselta.
sauna hiukan tylsä.
Hinnasta en osaa sanoa mitään,kun en alueen hintatasoa tunne
valkolakatut ja petsatut portaat on tosi out
samoin keiiton kaapit, ja ruokatila mukavanoloiset
makkarit pienet, kuten nyt tuohon neliömäärään voi kuvitellakkin
maalaisin sen ruskeeen karseen seinän muunväriseksi
hinta tuntuu minusta hesalaisena halvalta
en tiedö mitä tuusulassa asunnot maksaa, mutta ei tuolta kauaa hesaan aja
aina kai hinnoissa tinkivaraa,
pudota kymppitonni, tai alkuun parikin
onko kauan ollut myynnissä
Talo näyttää ihme tötteröltä. Sijainnista en osaa sanoa mitään, kun en tunne aluetta. Sisältä ihan kiva.
Helsinkiin ajaa jokelasta noin 50 min. Mikäs habitassa on vikana?
On kuitenkin pk-seudun ulkopuolella. Kivan näköinen ja hyvä pohjaratkaisu.