Kannattaako tästä miehestä pitää kiinni?
Mulla ei ole juuri mitään tunteita enää avomiestäni kohtaan. Pääosin tunnen vihaa ja katkeruutta häntä kohtaan. Meillä on 8 kk ikäinen lapsi jonka saimme tänään yökylään ja luulin että meillä olisi taas pitkästä aikaa ollut aikaa toisillemme, mutta... Mies on sanonut mulle vain pari lausetta illan aikana, saunassa olimme varmaan minuutin verran yhdessä ja nyt se nukkuu sohvalla kaljatölkki kädessä eli se siitä yhteisestä illanvietosta. Tosin meillä on aina tällaista joka päivä viikonloppuisin eli ei ole sinänsä mitään uutta, mutta kun lapsikin on hoidossa.... Kai sitä saa sit lähteä nukkumaan itekin ja jäädä odottelemaan sitä seuraavaa kertaa kun saadaan lapsi hoitoon. Jos sitä sitten olis vaikka sitä seksiäkin vaikka pitkiin taukoihin tässä on jo ehtinyt tottua kun vuoden aikana on tainut olla seksiä "peräti" kuusi kertaa...
Kommentit (51)
heittää sitä pellolle kun tämä on sen talo... Eli jos joku lentää pellolle, se olen minä.
ap
Heitä nyt jumakekkuli pellolle tuollainen ihramaha, eihän siitä ole muuta kuin harmia. Ei varmasti perääsi itke, itsekäs paska.
Herrantähen!
1. Hommaat itsellesi vuokra-asunnon, yksiön tai kaksion.
2. Varaat ajan sossuun.
3. Pyydät sieltä apua vuokratakuun maksuun.
4. Allekirjoitat vuokrasopimuksen.
5. Muutat asuntoon
6. Ilmoitat sille aijänkuvatukselle että me nyt muutettiin
7. Hommaat ajan lastenvalvojalle ja käyt siellä laittamassa paperit kuntoon.
8. Lopuksi tärkein, et mene takaisin vaikka se kuinka pyytäisi.
Näin minä tein. Rahasta ei tämä homma ole kiinni, VARSINKIN jos on pienet tulot.
googlaapa narsisti ja narsismin tunnusmerkit, löydät miehesi.
MInäkin löysin, meillä sama tilanne ja olen eroamassa, ei tämä enää voi muuttua ainakaan paremmaksi.
ei rakasta. lähde kun vielä voit, älä tuhlaa elämääsi ja nuoruuttasi häneen. nimim. been there, done that. ole minua viisaampi.
jos muuttaisin, en jäisi tänne paikkakunnalle vaan muuttaisin yli 300 km päähän, missä on kaikki sukulaiseni ja ystäväni. Mun kävis tosi sääliksi mun miehen äitiä, joka on todella mukava ja haluaisi viettää aikaa lapsenlapsensa kanssa. Meidän lapsemme on nimittäin heidän ainoa lapsenlapsensa sillä mieheni on ainoa lapsi. Eli jos muuttaisin, he eivät juuri tulisi lastenlastaan näkemään. Toisaalta nyt omat vanhempani eivät näe lastenlastaan kuin harvoin, mutta heille lapseni ei olekaan ainoa lapsenlapsi.
Tiedän todella hyvin että tuo on maailman huonoin selitys jäädä tällaiseen suhteeseen, jossa en ole todellakaan onnellinen enää. Olen siis yksin, väsynyt, turhautunut tilanteeseen, ahdistunut siitä mitä tekisin, epätietoinen siitä mitä haluan elämältäni, lopen kyllästynyt miehen sanomisiin ja kaljanjuontiin. Voi kun mullakin olis yhtä helppoa kuin miehellä. Tekisin mitä haluan milloin haluan ja en ajattelis yhtään mitä ympärillä tapahtuu... Mutta kun en voi ja miehelle en uskalla edes sanoa mitä mielessäni pyörii. Hän nimittäin luulee että kaikki on ihan hyvin ja ei näe sitä kuinka huonosti mä voin. Mutta kun mies ei näe omaa napaansa (tai kaljamahaansa) pidemmälle, niin ei voi olettaakaan että se ymmärtäisi muita. Olen tässä kerännyt rohkeutta että uskaltaisin sanoa hänelle mikä mua vaivaa mutta jos jotain olen sanonut, mä olen heti miehen mielestä kiukuttelija. Ja sitä pelkään, että mies suuttuu, sillä silloin rikotaan tavaroita..
ap
googlaapa narsisti ja narsismin tunnusmerkit, löydät miehesi.
MInäkin löysin, meillä sama tilanne ja olen eroamassa, ei tämä enää voi muuttua ainakaan paremmaksi.
Joo, kyllä siellä oli aika paljon mieheeni sopivia merkkejä. Varsinkin tuo jatkuva ihalilun tarve (esim. kun olin raskaana, miehen kaljamahaa piti kehua, ei mun vauvamahaa sillä miehen maha oli isompi), tarve esittää osaavansa asioita joita ei osaa (mies hankkinut aikoinaan ison kasan kalliita musiikkitavaroita ja puhui bändistä ym. mutta itse asiasssa mies ei edes osaa soittaa mitään soitinta), jatkuva tarve osoittaa olevansa parempi kuin muut (eli haukkuu kaikki ja hankkii tavaroita vain siksi että haluaa näyttää pärjäävänsä paremmin kuin naapurit)., jatkuva "minä ensin" asenne eli hän tulee kaikessa ensin ja hän päättää kaikesta, hän ei halua jakaa hankkimaansa kenenkään kanssa vaan kaikkien pitäisi itse hankkia omansa.jne
ap
ensisijaisesti sinun pitää ajatella lapsesi hyvinvointia, sen jälkeen omaasi, vasta sen jälkeen tulee muut ihmiset, kuten miehen äiti. tulkoon teitä sinne katsomaan, käykää te aina välillä kylässä. näkee nykyistä vähemmän, ok, se on vaan kestettävä, sinun ja hänen, sellaista on elämä, kaikkea ei voi saada. sinä tarvitset sukulaisiasi nyt. lapsi tarvitsee rauhallisen ja turvallisen arjen. onko puukko oven läpi sitä turvallista arkea, mitä haluat lapsellesi tarjota?
meillä on ainakin vaan pahentunut iän myötä!
siksi en oikein jaksa enää uskoa että 44v "koira oppis enää uusia temppuja"
ennenkin kirjoittanut tänne samasta asiasta? kuulostaa jotenkin tutulta tuo sun teksti. muistaakseni silloin jo ajattelin, että ei herranjestas, nyt pois sieltä ja äkkiä. On niitä kunnollisiakin miehiä olemassa. Ajattele lastasi.
Luin koko ketjun ja totean että miehesi on ainoana lapsena hemmoteltu pilalle ja siitä on kasvanut itsekeskeinen joka ei nää muuta kuin oman kaljamahanapansa.
Tilanne ei tule korjaantumaan, tee ryhtiliike ja muuta kotipaikkakunnallesi ja sukusi lähelle.
Lähde ennen kuin huomaat eläneesi 20 vuotta alistettuna kotiorjana jolla on lapsia jotka olet hoitanut yksin ja lapset katkeria kun juoppoluuseriäijä pilasi heidän elämänsä.
Tuollainen kohtelu tuhoaa sinut. Ja alkoholiongelmakin vielä.
Älä ainakaan asuntoa ajattele, sinä selviät kyllä lapsesi kanssa.
Ihan kuin olisit puhunut eksästäni. Minunkin piti maksaa opintotuestani puolet ruokalaskuista vaikka hänellä oli hyvät tulot. Kun ei ollut mieluista ruokaa, lähti hän grillille. Ei sieltä minulle koskaan mitään tuotu. Kun olin eri mieltä, piti olla hiljaa kun tämä on hänen talo. Kun erottiin, hän halusi maksuksi melkein kaikki tavarani ja huonekaluni ilmaisesta asumisestani hänen talossaan. Mutta se kannatti.
Yllättävän paljon on muuten homoja joka paikassa ja kaikkialla kun vaan mieheni juttuja kuuntelee.. Naapurit on homoja, volvolla ajavat on homoja, liittoon kuuluvat, hänen edessään hitaasti ajavat, kaikki jotka kattovat hiemankin pidempään häneen päin, pukua käyttävät... ja lista jatkuu. Ja hän ei tosiaan ole homo, vaan maailmankaikkeuden keskus jonka ympärillä maailma pyörii ja muiden ihmisten pitäisi osata mennä pois hänen jaloistaan.
ap